Ylimielinen SARA SIEPPI
ärsyttävä Sara taas laittanut instagrammiin ärsyttävän kuvan kuvatekstineen "ärsyttävästä taxikuskista". Eikö ketään muuta ärsytä turhanpäiväinen julkisuus. Eilen julkaistussa "bikinikuvassa" en kyllä itse huomaa mitään eroa. Mua niin pännii ko. henkilö että en huh.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:15"]No olet vaan kade kun Saara saa kyrpää ja sinä et.
[/quote]
Pese suusi saippualla !
[/quote]
Kolahtiko?:D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:15"]No olet vaan kade kun Saara saa kyrpää ja sinä et.
[/quote]
Pese suusi saippualla !
[/quote]
Kolahtiko?:D
[/quote]
Ei ;)
Olen varmaan sitten outo, mutta mun mielestäni tuo Sara on ihan oikeasti pirtsakan ja symppiksen oloinen tyyppi. Ja olen siis nainen, heteronainen.
Usein nämä vastaavat ovat ylimielisen oloisia, tönkköjä ja epäaitoja. Kuten vaikka tämä uusin Miss Suomi, tai vaikka se Sabina. Näin kerran haastattelun, jossa olivat mukana Sara & Sabina, ja kyllä meni täysin pointsit Saralle, kun vastaili vilpittömän oloisesti Sabinan katsellessa nenänvarttaan pitkin ja kehuessaan merkkikledjujaan.
Sara on siis onnistunut huijaamaan ainakin mua tosi hyvin, jos onkin vain joku pelkkä tyrkky selfieiden/belfieiden ottaja.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:33"]Olen varmaan sitten outo, mutta mun mielestäni tuo Sara on ihan oikeasti pirtsakan ja symppiksen oloinen tyyppi. Ja olen siis nainen, heteronainen.
Usein nämä vastaavat ovat ylimielisen oloisia, tönkköjä ja epäaitoja. Kuten vaikka tämä uusin Miss Suomi, tai vaikka se Sabina. Näin kerran haastattelun, jossa olivat mukana Sara & Sabina, ja kyllä meni täysin pointsit Saralle, kun vastaili vilpittömän oloisesti Sabinan katsellessa nenänvarttaan pitkin ja kehuessaan merkkikledjujaan.
Sara on siis onnistunut huijaamaan ainakin mua tosi hyvin, jos onkin vain joku pelkkä tyrkky selfieiden/belfieiden ottaja.
[/quote]
Oot osittain oikeassa. Sara ON OLLUT erittäin fiksu ja reilu nainen, mutta nyt pikkuhiljaa pinnalisuus ja tietoisuus siitä, että on "kaunis", on ottanut vallan. Kaunis nainen on itsevarma, mutta ei tökerösti !
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:15"]No olet vaan kade kun Saara saa kyrpää ja sinä et.
[/quote]
Pese suusi saippualla !
[/quote]
Kumpi oli kirosana? Saara vai kyrpä?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:15"]No olet vaan kade kun Saara saa kyrpää ja sinä et.
[/quote]
Pese suusi saippualla !
[/quote]
Kumpi oli kirosana? Saara vai kyrpä?
[/quote]
Koko lause puistattaa ja on asiaton :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:26"]Kuka se Sara Sieppi on? Joku kokkiko vai mikä? Nimi vilahtelee sillín tällöin jossakin, mutta ei ole hajuakaan kuka se on. En kyllä viitsi ottaa selvääkään.
[/quote]
Latasi juutuupiin videon jossa leikki puhuvansa eri kieliä ja hänestä tuli maaiman sensaatio.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:26"]Kuka se Sara Sieppi on? Joku kokkiko vai mikä? Nimi vilahtelee sillín tällöin jossakin, mutta ei ole hajuakaan kuka se on. En kyllä viitsi ottaa selvääkään.
[/quote]
Sara Sieppi on taitoluistelija :) hän on muutaman kerran luistellut iha MM-tason mitaleille. Nyt joku selfiekuningatar
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:06"]
Sieppi on kyllä vähän outo lintu. Onhan se vähän tyhmä ja selkeästi tietoisesti tyrkky, mutta.
BB kaudesta jäi mieleen kuitenkin, että vaikka olikin kokoajan raivostuttavuuteen asti kaunistautumassa niin ei ruikuttanut mistään. Tehtävissä enemmän "mies" kuin miehet. Asennetta löytyi ihan eri tavalla kuin silikonibimboilta.
[/quote]
Se on Oulusta, ei siellä ole mitään silikonibimboja. Naiset tekee sen minkä miehetkin, ja ovat muuten tehneet jo vuosisatoja.
[/quote]
Sara on kylläkin Torniosta
Minustakin Sara oli missinä kaunis ja ihan symppis. Nykyään on aina kamalan vahvat meikit. Ei sillä kai edes ole niin huono iho, että olisi pakko dipata naama meikkivoiteeseen. Siihen lisää vielä Instaan kunnon filtterit, niin tulee aika tyrkkyvaikutelma.
Ei vitsit että repesin :D olikohan eilen vai toissapäivänä kun luin jostain iltalehdestä, kuinka sara kertoi että "nyt on realityt minun kohdaltani ohi, ja on aika katsoa eteenpäin!" Ja seuraavana päivänä julkistetaan, että Sarasta tulee paratiisihotellin juontaja. Ei luoja, että sellaisia oikeita töitä sitten. ;) "en ole koskaan nähnyt tositv:n tätä puolta, joten innolla odotan työn tuomia uusia haasteita!"
En ihmettelis yhtään että on pakko olla kokoajan jokapaikassa esittelemässä itseään, jos tulot on siitä kiinni. Ei ole ainkaan missään kertonut käyvänsä "rehellisissä" töissä :o korjatkaa jos oon väärässä !
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:01"] opettelis itse kaikki helsingin kadut ja reitit ulkoa ennenkun avaa suunsa. t taksikuski [/quote]Niinhän ne ennen gps.ää tehtiin juurikin. Onko oppiminen liian raskasta? [/quote] sillon oli kartat, tyhmä
[/quote]Ai taksit etsi kartasta osoitteita 80-luvulla. Taidat olla itse vähän tyhmä
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:01"] opettelis itse kaikki helsingin kadut ja reitit ulkoa ennenkun avaa suunsa. t taksikuski [/quote]Niinhän ne ennen gps.ää tehtiin juurikin. Onko oppiminen liian raskasta? [/quote] sillon oli kartat, tyhmä
[/quote]Ai taksit etsi kartasta osoitteita 80-luvulla. Taidat olla itse vähän tyhmä
[/quote]
Ois kyl ollu aikamoinen homma + miten sä ajaessa luet karttaa ja seuraat liikennettä :D en onnistu ainakaan multa !
Ja tuon "tyhmätaxikuski" instakuvan tarkoitushan olikin vaan kertoa että hän ajoi sinäkin aamuna taxilla :D
sara on yksi fiksuimmista misseistä, käy helposti ilmi tässä
itseironiaan kykenevä eikä tunne tarvetta seurustella vain seurustelun takia.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:33"]Ja tuon "tyhmätaxikuski" instakuvan tarkoitushan olikin vaan kertoa että hän ajoi sinäkin aamuna taxilla :D
[/quote]
Niin ja unohdot kirjoittaa että jonkun toisen pikkiin ;)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 01:26"]Kuka se Sara Sieppi on? Joku kokkiko vai mikä? Nimi vilahtelee sillín tällöin jossakin, mutta ei ole hajuakaan kuka se on. En kyllä viitsi ottaa selvääkään.
[/quote]
Joo se on kokki :)
[/quote]
:'D