E L Ä M Ä -peukutusketju
En nyt keksinyt sopivampaakaan otsikkoa joten tuo saa kelvata.
Tänne saa laittaa mitä tahansa väittämiä. Mitä haluat tulevaisuudeltasi, mitä on tapahtunut menneisyydessäsi, millainen olet, mistä pidät, mistä et pidä, mitä tapahtuu ensi viikonloppuna jne jne jne.
Jos väittämä sopii sinuun, laita yläpeukku ja jos ei, niin alapeukku.
Kommentit (126)
Tykkään aiheuttaa itseäni heikommille olennoille tuskaa ja syön eläinten lihaksia ja muita ruumiinosia
Minulle on aikasemmin/nykyään huomauteltu ulkönäkövioistani.
En osaa päättää, olenko kissa- vai koiraihminen, sillä pidän molemmista paljon.
Osaan puhua ainakin kolmea eri kieltä sujuvasti.
Olen hyvännäköinen nainen, joka työskentelee unelma-ammatissa, matkustelee paljon, omistaa maailman parhaimman miehen ja kauniin kodin - rahastakaan ei ole puutetta. En silti osaa nauttia tästä, sillä pelkään koko ajan milloin menetän tämän kaiken, milloin tapahtuu jotakin "pahaa". Tuntuu että näin hyvin ei voi jatkua loputtomiin, vaan että nurkan takana väijyy jokin paha.
Minua kutittaa juuri nyt jostakin.
Minua pelottaa oikeasti, että Venäjä hyökkää Suomeen tai pudottaa ydinpommin Baltiaan.
Minua kuvottaa tuo vastaaja, joka pitää tuskan aiheuttamisesta heikommille. Toivon, että hän hakeutuisi hoitoon.
Koen olevani parempi ihminen kuin suurin osa ihmisistä on.
Pelkään, että en koskaan löydä hyvää miestä, ja joudun elämään koko loppu elämän yksin.
Jos saisin valita, asuisin kesät Suomessa ja talvet jossain lämpimässä.
Olen uupunut ja masentunut töissä ja pelkään, etten koskaan enää saa kunnon työpaikkaa.
Olen antanut säälistä seksiä ressukalle miehelle, jonka olen ajatellut olevan puutteessa.
Olen voittanut lotossa tms. jättipotin (vähintään 50 000 €) tai tunnen jonkun, joka on voittanut.
Nykyhallitus ja sen kyykytystoimenpiteet ahdistavat ja masentavat tosissaan. En usko, että työllisyys paranee.
Olen Myers-Briggsin testin tyyppi INFP.