E L Ä M Ä -peukutusketju
En nyt keksinyt sopivampaakaan otsikkoa joten tuo saa kelvata.
Tänne saa laittaa mitä tahansa väittämiä. Mitä haluat tulevaisuudeltasi, mitä on tapahtunut menneisyydessäsi, millainen olet, mistä pidät, mistä et pidä, mitä tapahtuu ensi viikonloppuna jne jne jne.
Jos väittämä sopii sinuun, laita yläpeukku ja jos ei, niin alapeukku.
Kommentit (126)
Olen ainoa lapsi enkä ole pitänyt sitä negatiivisena asiana.
Tiedän, että kaupungin asuntoja on jaettu suhteilla. (Tähän ei lasketa niitä, joista on ollut juttua julkisuudessa, kuten poliitiikkoja, eikä huhupuheita).
Minulla ei ole ketään, jolle soittaa/chatata tms. jos kaipaan tukea tai lohdutusta. Siksi pörrään täällä AV:lla. Olette parhaita ystäviäni.
Valvon usein liian pitkään, kiroan väsymystä asmulla ja päivällakin, päätän mennä ajoissa nukkumaan mutta valvon liian pitkään, kiroan väsymystä jne. Toistetaan loputtomiin.
Olen aina salaa toivonut, että minulla olisi hyvät ja lämpimät välit isäni kanssa. Muille esitän ettei minua kiinnosta isäni yhtään.
Kauneusleikkaus on parantanut elämäni laatua.
Vanhempani/vanhempieni kuolema on helpottanut elämääni.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:27"]
Olen kasvissyöjä, koska rakastan eläimiä enkä halua aiheuttaa niille kärsimystä.
[/quote]
Muistutan lisäksi toisia ylemmyydestäni tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:05"]
Rakastan työtäni.
[/quote]
Rakastan ammattiani
Haluan vielä tulevaisuudessa lapsia.
Omistan yhden tai useamman seksilelun esim. dildo, hieromasauva, käsiraudat, anustappi jne..
Treenaan talven ja juoksen puolimaratonin kesällä 2016. Ehkäpä jopa maratonin syksyllä 2016.
Pelottaa jos en pystykään, mutta näin olen itselleni monen turhaankulutetun vuoden jälkeen luvannut, joten yritettävä on..
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 23:37"]Omistan yhden tai useamman seksilelun esim. dildo, hieromasauva, käsiraudat, anustappi jne..
[/quote]Ja käytän niitä sekä yksin että kumppanin kanssa.
Haluan toivottaa 117:lle TSEMPPIÄ puolimaratoniin! Hyvin se menee!! ^^ ♡
Vartaloni on kauniimpi kuin kasvoni.