E L Ä M Ä -peukutusketju
En nyt keksinyt sopivampaakaan otsikkoa joten tuo saa kelvata.
Tänne saa laittaa mitä tahansa väittämiä. Mitä haluat tulevaisuudeltasi, mitä on tapahtunut menneisyydessäsi, millainen olet, mistä pidät, mistä et pidä, mitä tapahtuu ensi viikonloppuna jne jne jne.
Jos väittämä sopii sinuun, laita yläpeukku ja jos ei, niin alapeukku.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:59"]Olen käyttänyt kaikki keinoni, en päässyt siihen tulokseen mihin yritin.
[/quote]Aina ei voi onnistua.
[/quote]Pahat aikeeni painui maan rakoon.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:59"]Olen käyttänyt kaikki keinoni, en päässyt siihen tulokseen mihin yritin.
[/quote]Pahat aikeeni painui maan rakoon.
[/quote]Oho, sinne ne kuuluvatkin.
Olen joutunut hakemaan toimeentulotukea.
Minulla on amk- ja yliopistotutkinnot.
Olen 170 cm pitkä ja kengänkokoni on 39
En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa.
Olen kolmekymppinen eikä minulla ole lapsia, vaikka haluaisin. En ole löytänyt elämäni miestä, joka haluaisi perustaa perheen kanssani.
Minulla on vakavia mielenterveysongelmia.
Olen ainoa lapsi ja olen siitä surullinen.
Olen ollut asunnottomana tai ollut hyvin lähellä jäädä asunnottomaksi.
Pidän itseäni todella älykkäänä ihmisenä, vaikken olekaan käynyt kovin hienoja kouluja. Hyvä koulutus ei tee ihmisestä älykästä.
Olen kokenut yksinäisyyttä eikä kukaan rakasta minua.
Olen käyttänyt kovia huumeita (esim. amfetamiini, heroiini).
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:59"]Olen käyttänyt kaikki keinoni, en päässyt siihen tulokseen mihin yritin.