Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tupakkaa, siideriä ja ruokaa yms.. kassa kysyi;

Vierailija
11.06.2015 |

Häh? Menin kauppaan, ostin siideriä. Laitoin sen hihnalle ensin, sitten sanoin minkä tupakan haluan.Otin myös semmosen lottolapun (joissa on se minkä arvoinen se on ja sitten kassa tekee sen lapun) sitten laitoin hihnalle ruokaa ja muuta.
Myyjä pyysi näyttämään henkkareita. Näytin ja sanoi jotain että merkkaa sen, ja sitten otti sen lottolapun ja kysyi: "Laitetaanko tämä samalle laskulle?" Olin että hä? Takanani ei siis ollut ketään jonossa ja minulla oli myös muita ruokaostoksia hihnalla. Siihen menneessä kassa oli kuitannut tupakan ja siiderin.
Kun kysyin että mille laskulle, niin se sanoi:' Siis noiden kanssa." olin vaan että jooh häh. Ja sitten jatkoi muiden ostosteni piippaamista.

Valintalo kyseessä. Mikä juttu tuo oli?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kassa. Ei pidä olettaa ja kysyä noin tyhmiä. Moni maksaa osan ostoksista käteisellä ja osan kortilla. En ymmärrä. Rahan särkemistä? Köyhyyttä? Ihan sama mulle. Kunhan kapula on välissä ja maksut yms hoituu sujuvasti.
T.kaupassa töissä

Vierailija
22/31 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin ei voi lotota luottokortilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:31"]Ai kassat ovat ihmeissään jos maksajana on muu kuin sossu? Asutko korsossa?
[/quote]
Ai mä vsi?? No en! Hakunilassa.

Vierailija
24/31 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn asiakkaalta että oliko nämä ostokset myös sinun. Mutta nyt ei ollu muita niin mitä kysymään. Summa tiskiin ja asiakas maksaa miten maksaa. En ala kysymään että kortilla vai käteisellä?

Vierailija
25/31 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:02"]Tunnut/kuulostat kyllä oikeeesti vajaalta :D
[/quote]

Kuinka niin? -ap
[/quote]

reps, osu ja uppos :D

Vierailija
26/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:52"] Jos ajatteli et sullon maksusitoomus, niin siilei voi kai lotota? Harvemmat kai nykyään maksaa ite, niin ehkä siitä vois johtuu? [/quote] Maksusitoumuksella ei voi ostaa alkoholia ja tupakkaa. Ei ainakaan sossun, eikä Diakonian m.sitoumuksilla. [/quote] Nii eikä lotota. Emmä keksinyt muutakaan syytä kun ton!!!! [/quote] Eiköhän se tarkoittanut sitä maksaako veikkauskortilla tai erikseen, koska luottokortilla ei voi sitä luottoa maksaa.

[/quote]

Maksaako veikkauskortilla? Mistä lähtien sillä on voinut jotain maksaa?

Vierailija
27/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:47"]

Mitenniin ei voi lotota luottokortilla?

[/quote]

Uhkapelejä ei voi pelata luotolla.

Vierailija
28/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuollaisia olisi alkanut kyselemään. Jos siinä käy ilmi, että asiakas haluaakin maksaa luotolla, niin laitan vain muut ostokset eri laskuun. Mikä ongelma?

Vierailija
29/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:15"]

En minä tuollaisia olisi alkanut kyselemään. Jos siinä käy ilmi, että asiakas haluaakin maksaa luotolla, niin laitan vain muut ostokset eri laskuun. Mikä ongelma?

[/quote]

Onhan siinä tietysti se ongelma, että tuottaa ylimääräistä vaivaa. Koko lasku jää menemättä läpi, jos siellä on lotto ja sitten pitää alkaa poistella ja mitätöidä ja tehdä lotto lopulta uudestaan.

Vierailija
30/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:58"]Tarkoitti että maksatko muiden ostosten yhteydessä vai veikkauskortilla.
[/quote]
Mistähän lähtien veikkauskortilla on maksettu? :o

Vierailija
31/31 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:45"]Typerä kassa. Ei pidä olettaa ja kysyä noin tyhmiä. Moni maksaa osan ostoksista käteisellä ja osan kortilla. En ymmärrä. Rahan särkemistä? Köyhyyttä? Ihan sama mulle. Kunhan kapula on välissä ja maksut yms hoituu sujuvasti.
T.kaupassa töissä
[/quote]
Mä maksan joskus osan kortilla ja osan käteisellä. Siitä syystä että normaalisti maksan kaiken kortilla ja jos jostain sattuu tulemaan käteistä, haluan siitä eroon pian.