Olen minea youtube videolta
Ja mä En tajuu miten ihmiset on viittiny alkaa levitteleen musta pilakuvia ja haukkumaan. Vaikka nauruni kuulosti ehkä typerältä mutta miksi tuon takia minua pitää alkaa kiusaamaan.
Kommentit (12)
Toimintasi olisi voinut tappaa pienen lapsen. Siitä ansaitsee tulla kiusatuksi.
En usko hetkeäkään että oikeasti olet se kuka väität olevasi, mutta vastaan silti: Kiusaajat ansaitsevat tulla kiusatuiksi. Simple as that.
Syyskuusta alkaen tälläinen toisen nimellä esiintyminen on laitonta. Tämä siis trollille tiedoksi.
Vai että nyt sitten vaihteeksi itkettää. Nyyh nyyh.
Mun mielestä sa anasaitsisit lopetuksen, mut kyllä kiusaaminenkin riittää. Pääasia ettei enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:49"]Toimintasi olisi voinut tappaa pienen lapsen. Siitä ansaitsee tulla kiusatuksi.
[/quote]
Kuinka niin Minean toiminta? Hän on vasta 13-14-vuotias, eikä hän ajanut mopoautoa tai mopoa. Hän vaan räkätti videolla.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:51"]
En usko hetkeäkään että oikeasti olet se kuka väität olevasi, mutta vastaan silti: Kiusaajat ansaitsevat tulla kiusatuiksi. Simple as that.
[/quote]
OT, mutta tällä samalla logiikalla sinuakin saa kiusata.
Totuus taitaa olla se että pilkkakuvia levittelee toiset teinit. Vaikka aikuisetkin toki osaa olla ilkeitä.
Maanikko ryöminy kolostaan. Mee takasi.
koska et tajua millainen idiootti olet!