Hyvä paino 173cm naiselle?
Ja sanokaa myös mielipiteenne et oonko liian pitkä? Välillä tunnen olevani kirahvi lyhyide kavereideni rinnalla :(
Kommentit (61)
60 jos laiha käski,enemmän jos lihasta.
Kiitos vastauksista. Painan tällä hetkellä 62kg mutta kiinteytyä sais vähän, ja vähän lisää lihasta. Tunnen itseni tosi pitkäksi ku oikeestaan kaikki kaverini ovat 162-167cm pitkiä. Sitten yksi hujoppi joukossa
Ap
60-67 ois hyvä. Mä oon 171 ja 64. Oon mielestäni suht sopiva. Hyvä pituus, helppo löytää vaatteita.
Oma tyttis saman pituinen ja painaa 53kg :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:41"]
Kiitos vastauksista. Painan tällä hetkellä 62kg mutta kiinteytyä sais vähän, ja vähän lisää lihasta. Tunnen itseni tosi pitkäksi ku oikeestaan kaikki kaverini ovat 162-167cm pitkiä. Sitten yksi hujoppi joukossa Ap
[/quote]
Hah! ystäväsi ovat muutamia senttejä lyhyempiä kuin sinä ja tunnet itsesi hujopiksi. Useimmat ihmiset ovat useita kymmeniä senttejä minua lyhyempiä, enkä silti useimmiten tunne itseäni hujopiksi. Joku 10cm pituusero on vielä ihan jakojäännös. =)
Mitää... Ite oon 174cm ja painan tasan 70kg ja inbodien, rasva% ja muiden mittausten mukaan oon 3kg täydellisestä ihannepainosta eli 67kg oisin "täydellisessä lihassa ja rasvassa" Nytki oon kyllä tosi tyytyväinen itteeni! Ja tosiaa jos tosta ihannepainosta on +- 5kg on täysin normaalipainoinen vielä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:41"]Kiitos vastauksista. Painan tällä hetkellä 62kg mutta kiinteytyä sais vähän, ja vähän lisää lihasta. Tunnen itseni tosi pitkäksi ku oikeestaan kaikki kaverini ovat 162-167cm pitkiä. Sitten yksi hujoppi joukossa
Ap
[/quote]
mä painoin sun verran synnytyksen jälkeen ;) saman pituinen olen
Mä oon myös 173cm. Painoa oli silloin ennen lapsia 68kg. Ja olin oikeasti tosi hoikka. :O Siis niin että mulle huomautettiin asiasta. Liekö sit hiukset ja aivot painanu kun 68kg mun pituudella pidetään läskinä. ;-)
Nyt ois mitä pudottaa..hiljaa hyvä tulee. :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:45"]Mitää... Ite oon 174cm ja painan tasan 70kg ja inbodien, rasva% ja muiden mittausten mukaan oon 3kg täydellisestä ihannepainosta eli 67kg oisin "täydellisessä lihassa ja rasvassa" Nytki oon kyllä tosi tyytyväinen itteeni! Ja tosiaa jos tosta ihannepainosta on +- 5kg on täysin normaalipainoinen vielä.
[/quote]
Tosin inbody ottaa huomioon lihaksen määrän, joten vähemmän lihaksia omaavalla ihannepaino olisi alempana tai sitten tulos voisi olla esim -3kg rasvaa +1kg lihasta, jolloin ihannepainoon olisi matkaa 2 kiloa
Et oo yhtään kirahvi, just sopiva. Mä en tunne itseäni pitkäksi tässä 178cm kehossani. No paino on sopiva ehkä kun pidät sen 65kg alapuolella, toki peili kertoo enemmän kuin numerot, muista se ;)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:45"]Mitää... Ite oon 174cm ja painan tasan 70kg ja inbodien, rasva% ja muiden mittausten mukaan oon 3kg täydellisestä ihannepainosta eli 67kg oisin "täydellisessä lihassa ja rasvassa" Nytki oon kyllä tosi tyytyväinen itteeni! Ja tosiaa jos tosta ihannepainosta on +- 5kg on täysin normaalipainoinen vielä.
[/quote]
Paljonko nyt sit painat? Entä onko lihasta?
Tarkoituksena olis et saisinpainon tippumaan 60 kiloon, koska nyt on vähän pehmeetä alavatsassa ja pepussa
Oon 170cm ja mulle sopiva paino olis 60kg.
ite 173cm ja painoo 57kg eli aika timmissä kunnossa, en siis ole laiha läski, sillä lihasta löytyy
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:45"]Mitää... Ite oon 174cm ja painan tasan 70kg ja inbodien, rasva% ja muiden mittausten mukaan oon 3kg täydellisestä ihannepainosta eli 67kg oisin "täydellisessä lihassa ja rasvassa" Nytki oon kyllä tosi tyytyväinen itteeni! Ja tosiaa jos tosta ihannepainosta on +- 5kg on täysin normaalipainoinen vielä.
[/quote]
Paljonko nyt sit painat? Entä onko lihasta?
[/quote]
Siis painan 70kg, mutta inbodymittauksen mukaan ihannepainoni olisi 67kg (tosin normaalipainon raja on tästä ihannepainosta +-5kg eli olen normaalipainoinen).
Varmaan jotain 60-75kg väliltä.
Itse olisin mielelläni 173cm pitkä!
Riippuu rakenteestasi. Liian laihat linnunluiset naiset ovat kyllä aika outoja. Eikä lihaksia ollenkaan.
73kg