161cm mies täällä. Harmittaa! :'(
Kun naiset eivät halua tälläistä tappia. Mulle on ainakii sanottu, että oom muuten söpö, siniset silmät.
Kommentit (50)
Eipä se helppoa ole kun on pitkä ja roteva. Ja nainen :(
Voi, sua. Mä olen 162 cm. Voitolle jäisin yhden sentin, mutta ei se mua haittaisi :) Harmi kun mulla on jo mies (189 cm, en kyllä valinnut pituuden vuoksi :D)
N21
Miksi edes haluaisit niin vammaista naista, joka tekee pituudesta ongelman?
Lyhyet miehet näyttää paremmalta kuin pitkät! Rakastan sellaisia lyhyitä painonnostajan näköisiä miehiä.
Pituus on täysin yliarvostettua! Varsinkin kun pituudelleen ei mitään mahda.
Toista se on jos on esim. lihava, ärsyttää kun monia laihduttajia hehkutetaan - itsehän ovat itsensä lihottaneetkin!?
Ole ylpeä itsestäsi, pituudella ei ole mitään merkitystä jos olet hyvä tyyppi. :)
AV:lla tuntuisi olevan näitä amatsoni-naisia vaikka millä mitalla.. Voisit isekeä yhden heistä ja kiivetä pilluun kuin kengurun poikanen emon pussiin.
Asenne ratkaisee. Ei pituus vaan itsetunto. Itsellä oli 5 cm itseäni lyhyempi mies.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:38"]AV:lla tuntuisi olevan näitä amatsoni-naisia vaikka millä mitalla.. Voisit isekeä yhden heistä ja kiivetä pilluun kuin kengurun poikanen emon pussiin.
[/quote]
Miksi pitkän naisen pitäisi huolia lyhyempi mies? Lyhyille naisille ne on sopivampia.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:38"]AV:lla tuntuisi olevan näitä amatsoni-naisia vaikka millä mitalla.. Voisit isekeä yhden heistä ja kiivetä pilluun kuin kengurun poikanen emon pussiin. [/quote] Miksi pitkän naisen pitäisi huolia lyhyempi mies? Lyhyille naisille ne on sopivampia.
[/quote]
Koska pitkä nainen on epänaisellinen eikä hänellä ole varaa esittää vaatimuksia.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:38"]AV:lla tuntuisi olevan näitä amatsoni-naisia vaikka millä mitalla.. Voisit isekeä yhden heistä ja kiivetä pilluun kuin kengurun poikanen emon pussiin. [/quote] Miksi pitkän naisen pitäisi huolia lyhyempi mies? Lyhyille naisille ne on sopivampia.
[/quote]
Koska pitkä nainen on epänaisellinen eikä hänellä ole varaa esittää vaatimuksia.
[/quote]
Vain kateellisen av-mamman mielestä. :)
Mä olisin mielelläni ottanu lyhyemmän miehen mutta sitten tulikin oma mieheni kuvioihin. :) ite oon 158 cm pitkä nainen.
Olen 161 cm nainen ja minusta "lika barn leka bäst", olisi mahtavaa olla miehen kanssa samalla tasolla! :D
Älä anna mokoman asian haitata. Opettele tykkäämään itsestäsi ja arvostamaan myös muita, niin naisetkin kiinnostuvat.
Mulle kelpais! Ite oon 160 cm pitkä. :)
Ihan suotta suret pituuttasi. Siniset silmät ovat kauniit ja söpöydestä plussaa.
t. 160 cn
Ajattele positiivisesti, sä onnistut automaattisesti karsimaan kaikki pinnalliset naiset, moni muu joutuu deittailemaan vaikka kuinka paljon löytääkseen ei pinnallisen puolison (mikäli sellaisen haluaa) Sinusta kiinnostuu automaattisesti vain ei pinnalliset naiset
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:47"]Etsi lyhyt nainen [/quote] Oon 152cm enkä huolisi ap:tä
[/quote]
Lyhyiden naisten itsetunto ei kestä lyhyttä miestä. Senttikompleksi.
[/quote]
Kyllä monelle lyhyelle kelpaa lyhyt mies, mutta no...en ole mikään tosi lyhyt, olen 160 ja 160 cm miesten seurassa koen olevani äitihahmo niille. 170cm vieressä alkaa tuntumaan naiselliselta. Eli 150cm nainen voisi ottaa aapeen.
Suomalaisten miesten keskipituus on 178 cm ja tosimiehet ovat yli 185 cm, sorry
Mulla oli kerran sun kokoinen mies, itse olen 162cm. Meillä meni tosi hyvin, mutta erottiin sitten kun toinen lähti ulkomaille. Ota semmoinen asenne, että kiva nainen löytyy vielä. Älä ajattele pituutta tai muita ulkonaisia seikkoja, torpedoit vain turhaan omia mahdollisuuksiasi ajattelemalla jo etukäteen, ettei kuitenkaan onnistu. Kyllä onnistuu, jos pysyt positiivisena ja mukavana miehenä. Pinnalliset naiset tuijottaa ulkonäköä ja pituutta, muut rakastuu valloittavaan luonteeseen. Naiset on siitä jänniä, että kun ne kerran rakastuu, niin rakkauden kohde alkaa näyttää niiden silmiin tosi komealta. Miehillä tämä on käsittääkseni juuri toisin päin, eli naisen pitää olla jo vähintään kohtalaisen kaunis, jotta häneen voisi rakastua.