Ei kiitos yhden yön suhteita harrastaneille miehille
En halua saada kohdunkaulan syöpää vain siksi, että miehellä on ollut irtosuhteita.
Myös tapailusuhdemiehet herättävät samoja fiiliksiä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä kertoo?
Tuli sama mieleen. Ei kyllä ole mikään fiksuin tapaus, jos alkaa kehumaan uudelle tuttavuudelle yhdenyön seikkailuistaan.
Niistä voi kysyä mieheltä. Ei tietenkään tenttaamalla, vaan "gallupkysymyksenä" silleen ohimennen jutustelun lomassa. Esimerkiksi jos istutaan iltaa ja ollaan muutama ehkä otettu, niin silloin ihminen voi puhua tunnustuksellisemmin.
Ap
Siitä huolimatta ette halua kilttejä ja pysyvään suhteeseen, vaan silmänne iskee niihin joilla on helvetisti kysyntää.
Aloittajan mielipiteestä huolimatta ne samat miehet, joita halutaan yhdenyönsuhteisiin, halutaan sitouttaa myös parisuhteisiin. Minultakaan ei kukaan ole koskaan udellut, paljonko minulla niitä on ollut. Jos olisi, niin olisin tietysti valehdellut.
ok
miksi kerrot tuon meille? Emme ole haluamassa kanssasi pari- tai panosuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen trolli perjantai aamuun oli tuokin aloitus.
Ihan ruokakaupat myy kondomeja,niitä voi naisetkin ostaa jos se yhden yön juttu ,säästää rahaa eikä sillä niitä ole.Ei mitään pahaa jos nainenkin käytäytyy kuin mies suhteissa. Eletään aikaa 2022. Mitä sitä koko lehmää otaa kun litra maitoa siloin tälöin riitää .Nainen on aina huono jos on useampi kumppani ollut. Mitä eroa?Mies on Ori ,mahtava jotka taputetaan selkään ,kun sauna iloissa kerto monta panoa oli kuukaudessa.
Itse en myöskään kelpuuta yhden illan juttuja harrastavia, tai FWB-suhteita pyörittäviä, naisia.
Joko neitsyt, tai korkeintaan nainen, joka harrastaa seksiä, kun suhde on vakava, eli alle 3 seksikumppania. Jos on sitä enemmän, niin nainen ei osaa olla vakavassa suhteessa, jos 4 miestä on dumpannut naisen. M27
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään kelpuuta yhden illan juttuja harrastavia, tai FWB-suhteita pyörittäviä, naisia.
Joko neitsyt, tai korkeintaan nainen, joka harrastaa seksiä, kun suhde on vakava, eli alle 3 seksikumppania. Jos on sitä enemmän, niin nainen ei osaa olla vakavassa suhteessa, jos 4 miestä on dumpannut naisen. M27
Oikea vastaus entisistä kysyttäessä on aina kolme.
Kyllä kiitos yhdenyön suhteita viettäneille naisille! Itsekin nuorena miehenä olisin mielellään niitä harrastanut. Ensimmäinen vaan johti suhteeseen koko kylän polkupyörän kanssa. Nyt on mennyt yli 20 vuotta hänen kanssaan. Seksiä riittää joka päivä. On toki muutakin. Lapset, oma koti ym. Teki nuorena mitä teki, itse olen kiitollinen.
Mistä sitä ikinä voi tietää onko kyseessä yhdenillan juttu
Tuli sama mieleen. Ei kyllä ole mikään fiksuin tapaus, jos alkaa kehumaan uudelle tuttavuudelle yhdenyön seikkailuistaan.