Ei kiitos yhden yön suhteita harrastaneille miehille
En halua saada kohdunkaulan syöpää vain siksi, että miehellä on ollut irtosuhteita.
Myös tapailusuhdemiehet herättävät samoja fiiliksiä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olin sinut kun vaimo kertoi nuorena olleensa hieman villimpi tapaus. Rakkaus ylitti esteet.
Tosin olen hieman pettynyt kuinka huonojen miesten kanssa vaimo on sitten viettänyt aikaansa. Ei ne ainakaan mitään ole opettaneet makuuhuoneen upolella. Edelleen hyvin konservatiivinen seksuaalinen repertuaari.
Nousi kiskakarvat pystyyn. Miehenkö on naiselle opetettava mitä makuuhuoneessa on ok haluta?
Siinä on sinulle yrittämistä. Puolisollani oli tavatessamme taustalla yksi pitkä suhde, olivat toistensa ensimmäiset. Päättyi sen toisen osapuolen petettyä.
Oma taustanikin oli melko vaatimaton ja kondomi ollut aina käytössä.
Sain silti kondylomaan, joka muuten puhkesi vasta raskauden myötä (tämä on kuulemma aika tavllista kun asiaa lääkärille hämmästelin ja olin jo ukkoa nakkaamassa pihalle). Ei tuo ole mitenkään haitannut, enkä välttämättä olisi koko asiaa edes tajunnut (luulin itse, että kyseessä oli pari luomea) mutta papakokeissa tulee nyt käytyä tunnollisesti. Jos olet joskus seksiä harrastanut, voit jo kantaa tietämättäsi hpv:ta, ei siltä voi varmuudella muuten välttyä kuin harrastamalla seksiä vain neitsyeiden kanssa ja silloinkin kondomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen trolli perjantai aamuun oli tuokin aloitus.
Kai sitä nykypäivänä pidetään ihmeenä jos joku vastustaa irtosuhteita. Surullista, että maailma on mennyt tämmöiseksi.
Surullista, että jotkut yhä kokevat tarpeelliseksi "vastustaa" harmitonta toimintaa jota kenenkään ei ole pakko harrastaa.
Minä en tykkää simpukoista, vastustan siis simpukoiden syömistä!
Irtoseksi ei todellakaan ole mitään harmitonta touhua, vaan suurin yhteiskuntarakenteita määrittävä tekijä.
Mutta mistä ihmeestä tiedätte onko toisella ollut kuinkakin villi menneisyys?
Jos toinen ei kerro, miten otatte selville?
Minä itse olin kova menemään nuorena, myönnän sen avoimesti, mutta koskaan en ole törmännyt kumppaniin joka olisi pistänyt tilille seksikumppanien määrästä. Enkä minäkään senpuoleen ole ikinä kenenkään edesottamuksia kysellyt.
Päältäpäin sitä ei näe välttämättä ollenkaan, ei esim. minusta. Opiskeluaikana ja hieman sen jälkeen meno oli kovaa, mutta kun valmistuin ja pääsin työelämään kiinni ei hilluminen enää kiinnostanut. Eikä kiinnosta. Se jäi nuoruuteen. Olen avoliitossa kymmenettä vuotta, meillä on yhteinen talo hankittu. Olemme kihloissa. Hyvät työpaikat ja hyvä toimeentulo.
Kun mieheni löysin tiesin että tässä on nyt se joka puuttui. Lähdimme suhteeseen tosimielellä ja valmiina sitoutumaan koska kumpikin tunsi että oikea löytyi. Onnellisia olemme edelleen.
Tiedän mieheni ekskumppaneista yhden, muista ei tietoa mutta heitä on ollut. Montako ei kiinnosta. Mieheni ei ole koskaan tentannut menneisyyttäni, me elämme eteenpäin katsoen emme taakse tuijottaen ja vanhoja vatvoen ja kaivellen.
Vierailija kirjoitti:
Olin sinut kun vaimo kertoi nuorena olleensa hieman villimpi tapaus. Rakkaus ylitti esteet.
Tosin olen hieman pettynyt kuinka huonojen miesten kanssa vaimo on sitten viettänyt aikaansa. Ei ne ainakaan mitään ole opettaneet makuuhuoneen upolella. Edelleen hyvin konservatiivinen seksuaalinen repertuaari.
Ne miehet, jotka harrastavat yhden yön juttuja, eivät ole kiinnostuneet siitä miten nainen kokee aktin. Vain oma nautinto tärkein. Ei siinä jyystössä nainenkaan varmasti opi mitään. Harmi sinullekin ettei vaimosi ole halukas oppimaan tai kokeilemaan mitään uutta kanssasi
Itsellä on hyvä tilanne oman mieskumppanin kanssa, molemmat huomioidaan tasapuolisesti suhtessamme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä nykypäivänä pidetään ihmeenä jos joku vastustaa irtosuhteita. Surullista, että maailma on mennyt tämmöiseksi.
Surullista, että jotkut yhä kokevat tarpeelliseksi "vastustaa" harmitonta toimintaa jota kenenkään ei ole pakko harrastaa.
Irtoseksi ei todellakaan ole mitään harmitonta touhua, vaan suurin yhteiskuntarakenteita määrittävä tekijä.
:D
Tätä täytyy ehdottomasti perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuhansista yhteiskunnista monogamisiksi yhteiskunniksi luokitellaan vain pieni osa yhteiskuntia, mutta kaikki menestyneet yhteiskunnat ovat monogamisia. Löysä seksikulttuuri rapauttaa yhteiskunnan, siksi seksikäyttätymistä on kontrolloitu sosiaalisesti. Ihmiset eivät tätä edes tajua nykyään, koska ympärillämme on vain menestyneitä monogamisia yheiskuntia, koska ne seksuuaalisesti moraalittomat yhteiskunnat ovat rappeutuneet ja kadonneet kartalta toinen toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hpv on lähes kaikilla, myös niillä, jotka ei ole irtosuhteita harrastanut.
Ota rokote äläkä ole tyhmä trolli.No ei ole. 40 % koko väestö ja niistä varmasti suurin osa irtosuhteilijoita. Taudit leviää herkemmin miehestä naiseen kuin toisin päin joten jos miehellä ei ole suurta määrä seksikumppaneita, on hän epätodennäköinen levittäjä.
Paremmista lähteistä: yli 80% ihmisistä.
Tuota noin, ap luuletko että tämä olisi joltain muulta pois kuin sinulta itseltäsi? Tästä saa kyllä kuvan, että on ihan hyvä jos olet vain itsesi kanssa, sillä ansaitset parasta.
Pääsääntöisesti homma menee niin, että ne miehet joilla on riittävästi ulkonäköä, karismaa ja luonnetta nimenomaan harrastavat tapailujuttuja ja yhden yön suhteita, koska heillä on edellytykset hurmata nainen nopeaan seksiseikkailuun.
Eli jos rajaat miesmakusi niin että et kelpuuta edellä kuvattuja miehiä, niin mitä jää jäljelle? Jäljelle jää ne miehet jotka eivät pysty saamaan yhden yön seuraa koska heidän ulkonäkönsä ja/tai luonteensa on niin heikolla tasolla, että eivät pysty kilpailemaan naismarkkinoilla.
Näin perustellen suosittelisin APta vielä harkitsemaan uudelleen kantaansa.
No minä en ottaisi miestä joka ei olisi harrastanut yhden yön suhteita, en halua tiukkapipoa. Itse muistan vielä mummonakin esimerkiksi sen kun rakastelin kiihkeästi syntisen komean Aussi surffarin kanssa valtameressä, ei tullut tauteja tai lapsia, jäi upea muisto ja yksi kaukainen facebook ystävä.
Paljon on erillaisissa järvissä tullut soudettua ja paljon on soutamatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuhansista yhteiskunnista monogamisiksi yhteiskunniksi luokitellaan vain pieni osa yhteiskuntia, mutta kaikki menestyneet yhteiskunnat ovat monogamisia. Löysä seksikulttuuri rapauttaa yhteiskunnan, siksi seksikäyttätymistä on kontrolloitu sosiaalisesti. Ihmiset eivät tätä edes tajua nykyään, koska ympärillämme on vain menestyneitä monogamisia yheiskuntia, koska ne seksuuaalisesti moraalittomat yhteiskunnat ovat rappeutuneet ja kadonneet kartalta toinen toisensa perään.
Voitko mainita yhden tai vaikka kaksi tällaista monogamista menestysvaltiota?
Lähdetään siitä, että maailmassa ei ole ainuttakaan monogamista valtiota.
En myöskään saa kiinni löysän seksikulttuurin rapauttavasta vaikutuksesta, sekin vaatisi ehkä jonkun esimerkin avautuakseen.
Ennen muinoin muodostettiin avioliitot järki- ja taloudellisin perustein. Sivusuhteet olivat tavallisia. Historiatietojen perusteella autenttinen monogamia on ollut lopulta aika harvassa. Toki yhteiskuntajärjestystä on pyritty pitämään yllä illuusiolla järjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä yhden yön hommissa aleta uutta opetteleen tai näyttään fetissejä yms.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, ap luuletko että tämä olisi joltain muulta pois kuin sinulta itseltäsi? Tästä saa kyllä kuvan, että on ihan hyvä jos olet vain itsesi kanssa, sillä ansaitset parasta.
Sivusta. Outo kysymys. Eikö naisella siis saisi olla preferenssiä, millaisen miehen kanssa haluaa suhteeseen? Kaikkien tulisi kelvata? Itse varmaan kaksinaismoralistisesti haluat mieluummin naisia, jotka eivät ole panneet puolen Suomen kanssa. Sitten kun nainen sanoo, ettei sinun munamaanisuus tuikkia joka reikää innosta häntä suhteeseen, niin sinä keksit heittää että nainen ei tule toimeen kuin itsensä kanssa ja vihjaat narsistisuudesta, vaikka tosi asiassa sinulla on narsismia, kun kuuletkin Ei:n ja joudut kääntämään sen naisen syyksi.
Miehet ovat perinteisesti kauhistelleet paljon seksisuhteita harrastaneita naisia, ja siis nimenomaan siinä mielessä, että nämä eivät ole vaimoainesta vaan jotain halveksittavaa. Samaan aikaan he saattavat sallia irtosuhteet itselleen.
Harvemmin he tulevat ajatelleeksi, että eivät naisetkaan pidä sellaisista miehistä. Sellaiset herättävät epävarmuutta, pystyykö mies lainkaan sitoutumaan ja olemaan uskollinen ja kohtelevatko naisia pelkkinä esineinä.
On minulla itselläkin ollut jokunen sekoilu. En ole niistä ylpeä, eikä niistä ole jäänyt hyvä olo. Paljon on siis kiinni siitä, miten mies omiin vastaaviin juttuihinsa suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti homma menee niin, että ne miehet joilla on riittävästi ulkonäköä, karismaa ja luonnetta nimenomaan harrastavat tapailujuttuja ja yhden yön suhteita, koska heillä on edellytykset hurmata nainen nopeaan seksiseikkailuun.
Eli jos rajaat miesmakusi niin että et kelpuuta edellä kuvattuja miehiä, niin mitä jää jäljelle? Jäljelle jää ne miehet jotka eivät pysty saamaan yhden yön seuraa koska heidän ulkonäkönsä ja/tai luonteensa on niin heikolla tasolla, että eivät pysty kilpailemaan naismarkkinoilla.
Näin perustellen suosittelisin APta vielä harkitsemaan uudelleen kantaansa.
Kerrot tässä nyt ihan vain itsestäsi ja miten suhtaudut naisiin. Et varmaan pysty koskaan sitoutumaan, koska ajattelet, että nainen on jotenkin viallinen, jos sitoutuu sinuun > katseesi on aina jossain muualla ja ajatus siellä, miten ne ”paremmat miehet” joko ajan vain panee menemään. Olisit onnellisempi, jos heittäisit kokonaan tämän alemman tason miehen ajattelumaailman kokonaan pois ja etsisit vain sellaisen kumppanin, jonka kanssa on kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
Villi nuoruus= jakorasia.