Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiitos yhden yön suhteita harrastaneille miehille

Vierailija
04.02.2022 |

En halua saada kohdunkaulan syöpää vain siksi, että miehellä on ollut irtosuhteita.

Myös tapailusuhdemiehet herättävät samoja fiiliksiä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä kertoo?

Vierailija
2/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rokote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tasan yhtä monta yhden yön suhdetta kuin miehilläkin ja tyttökivat päälle. Itsekseen on vaikea tällaista suhdetta hoitaa.

Vierailija
4/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinut kun vaimo kertoi nuorena olleensa hieman villimpi tapaus. Rakkaus ylitti esteet.

Tosin olen hieman pettynyt kuinka huonojen miesten kanssa vaimo on sitten viettänyt aikaansa. Ei ne ainakaan mitään ole opettaneet makuuhuoneen upolella. Edelleen hyvin konservatiivinen seksuaalinen repertuaari.

Vierailija
5/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu vaikkei olis kuin yksi pano. Tai vaikka olisi 10 vuoden seurustelusuhde takana eikä yhtään yhden yön juttua.

Vierailija
6/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnioitettava päätös, arvostan kyllä, mutta haittaako jos ne on ollut nuorempana? Itsellani esim. on ollut nuorempana, enkä ole harrastanut niitä vuosiin.

Vierailija
7/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tasan yhtä monta yhden yön suhdetta kuin miehilläkin ja tyttökivat päälle. Itsekseen on vaikea tällaista suhdetta hoitaa.

Joo, tietynlaisilla naisilla on. Mutta en halua miestä joka koskisi sellaisiin naisiin. 

Ap

Vierailija
8/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sinut kun vaimo kertoi nuorena olleensa hieman villimpi tapaus. Rakkaus ylitti esteet.

Tosin olen hieman pettynyt kuinka huonojen miesten kanssa vaimo on sitten viettänyt aikaansa. Ei ne ainakaan mitään ole opettaneet makuuhuoneen upolella. Edelleen hyvin konservatiivinen seksuaalinen repertuaari.

Niinhän sinä luulet...

Vierailija
9/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä suurempi ei kiitos,  yhden yön suhteita harrastaneille naisille.

Vierailija
10/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen trolli perjantai aamuun oli tuokin aloitus.

Vierailija
11/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv on lähes kaikilla, myös niillä, jotka ei ole irtosuhteita harrastanut.

Ota rokote äläkä ole tyhmä trolli.

Vierailija
12/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon ei kiitos, koska arvomaailmamme ei sillon kohtaa. Eikä se kohta kyllä sarjadeittailijankaan kanssa.

Vierailija
13/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jokaisella naisella ole ollut jotakin tyttökivaa.

Vierailija
14/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 0/5

Vierailija
15/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu. Ne "villin nuoruuden" kokeneet naiset ei ole kovin villejä olleet. Suikkareitakaan huvita antaa kuin alussa ja sitten muuttu velvollisuudeksi.

Vierailija
16/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen trolli perjantai aamuun oli tuokin aloitus.

Kai sitä nykypäivänä pidetään ihmeenä jos joku vastustaa irtosuhteita. Surullista, että maailma on mennyt tämmöiseksi. 

Vierailija
17/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hpv on lähes kaikilla, myös niillä, jotka ei ole irtosuhteita harrastanut.

Ota rokote äläkä ole tyhmä trolli.

No ei ole. 40 % koko väestö ja niistä varmasti suurin osa irtosuhteilijoita. Taudit leviää herkemmin miehestä naiseen kuin toisin päin joten jos miehellä ei ole suurta määrä seksikumppaneita, on hän epätodennäköinen levittäjä.

Vierailija
18/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
19/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä joko insinööri/konservatiivi piireistä löytyy tuollainen mies. Kotisatama/Valo/Rosebrides (hae uskovaisia)

Vierailija
20/50 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vuonna 2022 on kaksi laitaa: irtosuhteita harrastavat haureelliset vastaan vanhurskaat pidättäytyjät. 😄

En tuomitse muiden irtosuhteita, itselle ne eivät vaan tuo odottamaani iloa ja tyydytystä.

Arvelen, että ap:lla on vähän heikko itsetunto, joka ei kestä sitä, että miehellä on ollut muita seksikumppaneita. Kuitenkin, jos on oikea suhde, jossa on aitoa välittämistä ja fyysistä vetovoimaa, niin seksi on ihan eri sfääreissä kuin mahdollisissa aiemmissa irtosuhteissa. Älä siis pelkää, vaan nouse selkään. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän