Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?

Vierailija
11.06.2015 |

Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?

Kommentit (1450)

Vierailija
1061/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkimisen voi pappi tai henkikirjoittaja suorittaa vaikka siivouskomerossa ja se maksaa 0 euroa.

Jos haluaa hääjuhlan järjestää, voi myös järjestää jossain siivouskomerossa kuten ap, tai valtavan suureellisesti maalaiskartanossa, ihan on pätäkän määrästä kiinni ja omasta mausta ja mielikuvituksesta.

Mutta jos menee vihille jo n:ttä kertaa, niin fiksuinta olisi unohtaa ne muutenkin helposti vieraille tylsäksi käyvät prinsessabileet ja juhlia vaikka pienemmässä piirissä hyvässä ravintolassa.

Vierailija
1062/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina (ehkä realityohjelmien vuoksi?) nämä hääjuhlatouhut ovat korruptoituneet mrlnoisen mauttomaksi irvikuvaksi kahden nuoren loppuelämän sitoumuksesta.

On exät ja entisten liittojen lapsiliudat ja ex appivangemmat rymyämässä nurkissa kouvolatukkineen, tatskoineen, läväreineen, valvontapantoineen. Kaikilla naisilla liian pienet, kaikki makkarat paljastavat tekokuitupitsimekot, miehillä huonosti istuvat halpispuvut kokoa teltta.

Ihmiset jo kaukaa nähden yhteiskunnan pohjinta sakkaa, joka haluaa hetken leikkiä ja mällätä kuin ei olisi huomista päivää. Mutta siinähän juhlivat, ei se minulta pois ole enkä taatusti noihin kutsua saa, enkä halua. Telkku kuitenkin sulkeutuu oitis morsiamen rääkäistessä kirosanan.

Ehkä oon huumorintajuton, mutta myötähäpeän määrä on musertava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaissa häissä ikinä oli noin 20 vierasta. Oli määrän sijasta kaikin puolin satsattu laatuun, ja vieras koki olevansa erityinen ja arvostettu.

Vihkimisen toimitti Star Warsin alkumusiikin kajahdettua maistraatin virkamies kartanon ruokasalissa, jossa sittemmin söimme pitkän kaavan mukaan alku- pää- ja jälkiruuan sopivien juomien kanssa.

Liharuokia oli 3-4 erilaista ja niitä kokit leikkasivat lämpötasolla niin monta kuin vieras halusi.

Ei todellakaan loppunut kesken eikä ollut lappusia, joissa olisi kouluruokalan tapaan kerrottu maksimimäärä.

Pöydissä oli avatut viinipullot, punaista ja valkoista, joista 6 hengen ryhmät voivat itse lasinsa täyttää. Jos pullo tyhjeni, tuotiin uusi tilalle.

Vierailija
1064/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutan. 100 g riittää.

Vierailija
1065/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutan. 100 g riittää.

Ihme läski. Ei tuolla tahdilla laihdu ikinä. Minä otan makaroniloodaa vain 50 g ja otan palon itse kasvatettuja chilejä mukaan. Nopeuttavat aineen vaihduntaa ja olen paljon ennemmin ja hoikka ja sexy kuin sinä!!!!!!!!!!

Vierailija
1066/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy klo 20 jälkeen Ostarilla, siellä myydään silloin makaronilaatikkoa alle 50%, kun niissä on päiväys menossa. Saat halavalla, ja häävieraat tyytyväisiksi.

Vierailija
1067/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy klo 20 jälkeen Ostarilla, siellä myydään silloin makaronilaatikkoa alle 50%, kun niissä on päiväys menossa. Saat halavalla, ja häävieraat tyytyväisiksi.

Tarkoitin siis -50% hinnasta.

Vierailija
1068/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua, klassikko nostettu pintaan.

En jaksa lukea mutta oliko häissä oikeasti tarjolla makaronilaatikkoa? Vanha ketju niin en muista koko asiaa.

Sen toki että määrä on auttamatta liian pieni ja kuka oikeasti tarjoisi häissään makaronilaatikkoa joka on arkiruokaa.

Vierailija
1069/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä tulis edes mieleenkään, ei mitään makaroonia häihin, vaan juhlaruokaa.  

Vierailija
1070/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:50"]

Olen ollut kreikkalaisissa maalaishäissä joissa oli yhtenä buffatarjottavana makaronilaatikkoa.

Niin.

Olen ollut suomalaisissa häissä, jossa oli runsas karjalainen pitopöytä ja yhtenä niistä laatikoista oli makaronilaatikko.

Mutta tässä oli kyse ainosta tarjottavasta.

Niin minäkin. Joululaatikot tarjolla keskellä kesää... huonoimmat häätarjoilut missä minä olen ollut.

Vierailija
1071/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihkimisen voi pappi tai henkikirjoittaja suorittaa vaikka siivouskomerossa ja se maksaa 0 euroa.

Jos haluaa hääjuhlan järjestää, voi myös järjestää jossain siivouskomerossa kuten ap, tai valtavan suureellisesti maalaiskartanossa, ihan on pätäkän määrästä kiinni ja omasta mausta ja mielikuvituksesta.

Mutta jos menee vihille jo n:ttä kertaa, niin fiksuinta olisi unohtaa ne muutenkin helposti vieraille tylsäksi käyvät prinsessabileet ja juhlia vaikka pienemmässä piirissä hyvässä ravintolassa.

Itseasiassa jos tilaat henkikirjoittajan sinne komeroon, se ei ole ilmaista. 250€ muistaakseni. Ohiksena.

Vierailija
1072/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.11 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kreikkalaisissa maalaishäissä joissa oli yhtenä buffatarjottavana makaronilaatikkoa.

Niin.

Olen ollut suomalaisissa häissä, jossa oli runsas karjalainen pitopöytä ja yhtenä niistä laatikoista oli makaronilaatikko.

Niin minäkin. Joululaatikot tarjolla keskellä kesää... huonoimmat häätarjoilut missä minä olen ollut.

Perinteinen karjalainen pitopöytä on kokemukseni mukaan p.rsiistä missä tahansa juhlissa. Tylsää, mautonta, ei millään muotoa juhlavaa ja lihaa, lihaa, lihaa. Blah.

Vierailija
1073/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.11 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Perinteinen karjalainen pitopöytä on kokemukseni mukaan p.rsiistä missä tahansa juhlissa. Tylsää, mautonta, ei millään muotoa juhlavaa ja lihaa, lihaa, lihaa. Blah.

Perinteinen karjalaisen pitopöydän liharuoka on karjalanpaisti. Kalaa kyllä löytyy, samoin kasviksia ja piiraita. Makuasia on tietysti pitääkö mutta olet kyllä ihan pihalla lihoinesi. Jossain haaskalla olet tainnut istua metsän elukoiden kanssa....? :D

Vierailija
1074/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.11 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Mieluummin lihaa kuin jotain trendikästä ulosteen makuista tofuista vegaanisotkua.

Vierailija
1075/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa 200g riittää hyvin jos lääkitys on kaikilla kohdallaan.

Kun meillä jäitä juhlittiin oli kaurapuuroa 155g ja hyvin riitti juhla ruoka .... viinaa meni tosin 1001litraa

Vierailija
1076/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, vaikka hauska onkin.

Makaronilaatikko ja lihamakaronilaatikko ovat kuitenkin kaksi eri ruokaa.

Makaronilaatikkoa on tarjottu liharuokien lisänä perunoiden ohella.

Lihamakaronilaatikko on eineksenäkin myytävä arkiruoka.

Vierailija
1077/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen mies ja kevyesti menee kaksi 300g annosta. Tottakai juomat, salaatit ja kakkukahvit lisäksi. Muistakaa tuunata laatikko ainakin pekonilla ja juustolla. Haluan parempaa kuin normi, jos söisin sitä juhlaruokana.

Vierailija
1078/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tarkennus kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, vaikka hauska onkin.

Makaronilaatikko ja lihamakaronilaatikko ovat kuitenkin kaksi eri ruokaa.

Makaronilaatikkoa on tarjottu liharuokien lisänä perunoiden ohella.

Lihamakaronilaatikko on eineksenäkin myytävä arkiruoka.

Kyllähän lihamakaronilaatikostakin saa hyvän ruuan kunnon aineksista kun käyttää aineksina mm. riittävästi vähärasvaista nautajauhelihaa, sipulikuutioita, paprikasuikaleita ja muita mausteita sekä munamaitoa ja täysjyvämakaronia. Harva pitää Saarioisten 200 gramman jauhelihapizzaakaan minään vertailukohtana muihin pizzoihin.

Vierailija
1079/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vuodelta 2015. Miten ne häät meni?

Tekikö makaronilaatikko kauppansa?

Taidan itsekin tarjota häissä makaronilaatikkoa. Kaikki pitää siitä. Lahjoja emme tarvitse lainkaan ja vieraitakaan ei montaa tule.

Vierailija
1080/1450 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ylipäätään tarjota ruokaa jos budjetti on tuo. Vieraat ovat varmasti kiusaantuneita, että miksi pitää VÄKISIN vähillä rahoilla häät järjestää. Perukaa häät, etsikää kumpikin tahoillanne uudet edes kohtuullista palkkaa nauttivat kumppanit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä