Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyisikö sinulta tähän hätään kaapista mitään makeannälkään?

Vierailija
11.06.2015 |

Mulla kauhea makeannälkä eikä muuta löytyny ku rusinoita. No menetteleehän nekin. :-P

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään :( Paitsi pakastin tursuaa marjoja (vadelma, hilla, mustikka, mansikka, karpalo), mutta ne ei ole yhtä hyviä kuin tuoreet. Viime viikolla tein vadelma-mustikkakiisseliä ja muuten syön jäisiä marjoja puuron kanssa.
Kaakaojauhetta kyllä löytyy, ehkä voisin koklata sitä suklaakiisseliä/-vanukasta :)

Vierailija
22/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivanikkeita ja rommikakkua löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sinistä löytyy.

Vierailija
24/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla Aasiassa asuessani kotikerrostaloni alakerrassa oli automaatti, josta sai illalla/yöllä/silloin kun laiskotutti muuten vain mm. suklaapatukoita, sipsejä, kokista, karkkipusseja, jne. Se oli niin kätevä juttu kotitalossa. Haikeana kaipaan sellaista automaattia. Etenkin kylmää kokistölkkiä.

Vierailija
25/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valmiina, mutta tarveaineita esim kermatoffeeseen, keksiin omenapiirakkaan, pullaan jne. Loppujenlopuksihan varsin yksinkertaisillakin aineksilla pystyy väsäämään monenlaisia makeannälän tappajia.

Vierailija
26/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka- ja aprikoosihilloa löytyy. Ajattelinkin juuri keittää kahvit ja sipaista leivän päälle hilloa, kun ei meillä (yleensäkään) ole pullaa tai keksejä.

Vierailija
27/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, mussutin kokonaisen suklaalevyn äsken :D

Vierailija
28/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, enkä edes ajattele että jotain saattaisi löytyä, söisin kuin sika jos vain olisi.

Vierailija
29/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin leipoa kaurakeksejä tai syödä pakkasesta jäätelöä :)

Vierailija
30/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule. Turhaa vetää mitään sokeriherkkuja. Lapset saa kylässä/juhlissa tms syödä, kotiin ei osteta, kuin joskus todella harvoin. 

Vierailija
31/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mut äkkiäkös jonkun omena-kaura-siirappi-paistoksen tai mukisuklaakakun tekis mikrossa.

Vierailija
32/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jäätelöä, suklaavohveleita ja konvehteja.

Vierailija
33/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasessa mutakakku ja mun äidin leipomia svenskapullia, jääkaapissa raakakakkua ja lastenhuoneessa matkoilta saatuja tuliaiskarkkeja.

Vierailija
34/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin sokeria, jauhoja ja rasvaa, joista voisi itse leipoa. En säilytä makeita kotona. Ostan suoraan käyttöön.

Vierailija
35/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:47"]Ei oo mut äkkiäkös jonkun omena-kaura-siirappi-paistoksen tai mukisuklaakakun tekis mikrossa.
[/quote]
Mites se mukisuklaakakku tehtiinkään? Kerrotko ohjeen?

Vierailija
36/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasessa marjoja. Eikä tarvitse potea syyllisyyttä kaloreista.

Vierailija
37/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimesta löytyy mutakakku ja pari amppari-mehujäätä. Kuivakaapista löytyy tölkki Nutellaa. Lisäksi jos olisi tulossa esim. yllätysvieras tai itsellä joku herkkutarve, niin minulla on aina kotona leivonta-aineet, joten voin pyöräyttää esim. kääretortun, marjapiiraan tai vaikka muffinsseja. Olen hoikka, vaikka syön jotain herkkua joka päivä..mutta määrä on aika pieni, esim. lusikallinen nutellaa.

Vierailija
38/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä (taitaa olla vanilija, toffee-kinuski ja minttu), minttukrokantti suklaata, suklaavanukkaita kermavaahdolla. Siinä ne.

Vierailija
39/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kg olisi tummaa suklaata. (Pitää leipoa hemmetin monta suklaakakkua huomenna.)

Vierailija
40/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä oikein tutkimusmatkalle. Pakastimesta löytyi pieni pala joulusta jäänyttä taatelikakkua. Ei löydy enää.