Löytyisikö sinulta tähän hätään kaapista mitään makeannälkään?
Mulla kauhea makeannälkä eikä muuta löytyny ku rusinoita. No menetteleehän nekin. :-P
Kommentit (46)
Voivanikkeita ja rommikakkua löytyy.
Ulkomailla Aasiassa asuessani kotikerrostaloni alakerrassa oli automaatti, josta sai illalla/yöllä/silloin kun laiskotutti muuten vain mm. suklaapatukoita, sipsejä, kokista, karkkipusseja, jne. Se oli niin kätevä juttu kotitalossa. Haikeana kaipaan sellaista automaattia. Etenkin kylmää kokistölkkiä.
Ei valmiina, mutta tarveaineita esim kermatoffeeseen, keksiin omenapiirakkaan, pullaan jne. Loppujenlopuksihan varsin yksinkertaisillakin aineksilla pystyy väsäämään monenlaisia makeannälän tappajia.
Mansikka- ja aprikoosihilloa löytyy. Ajattelinkin juuri keittää kahvit ja sipaista leivän päälle hilloa, kun ei meillä (yleensäkään) ole pullaa tai keksejä.
Ei enää, mussutin kokonaisen suklaalevyn äsken :D
Ei, enkä edes ajattele että jotain saattaisi löytyä, söisin kuin sika jos vain olisi.
Voisin leipoa kaurakeksejä tai syödä pakkasesta jäätelöä :)
Ei ole, eikä tule. Turhaa vetää mitään sokeriherkkuja. Lapset saa kylässä/juhlissa tms syödä, kotiin ei osteta, kuin joskus todella harvoin.
Ei oo mut äkkiäkös jonkun omena-kaura-siirappi-paistoksen tai mukisuklaakakun tekis mikrossa.
Meillä on jäätelöä, suklaavohveleita ja konvehteja.
Pakkasessa mutakakku ja mun äidin leipomia svenskapullia, jääkaapissa raakakakkua ja lastenhuoneessa matkoilta saatuja tuliaiskarkkeja.
Ei muuta kuin sokeria, jauhoja ja rasvaa, joista voisi itse leipoa. En säilytä makeita kotona. Ostan suoraan käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:47"]Ei oo mut äkkiäkös jonkun omena-kaura-siirappi-paistoksen tai mukisuklaakakun tekis mikrossa.
[/quote]
Mites se mukisuklaakakku tehtiinkään? Kerrotko ohjeen?
Pakkasessa marjoja. Eikä tarvitse potea syyllisyyttä kaloreista.
Pakastimesta löytyy mutakakku ja pari amppari-mehujäätä. Kuivakaapista löytyy tölkki Nutellaa. Lisäksi jos olisi tulossa esim. yllätysvieras tai itsellä joku herkkutarve, niin minulla on aina kotona leivonta-aineet, joten voin pyöräyttää esim. kääretortun, marjapiiraan tai vaikka muffinsseja. Olen hoikka, vaikka syön jotain herkkua joka päivä..mutta määrä on aika pieni, esim. lusikallinen nutellaa.
Jäätelöä (taitaa olla vanilija, toffee-kinuski ja minttu), minttukrokantti suklaata, suklaavanukkaita kermavaahdolla. Siinä ne.
3 kg olisi tummaa suklaata. (Pitää leipoa hemmetin monta suklaakakkua huomenna.)
Piti lähteä oikein tutkimusmatkalle. Pakastimesta löytyi pieni pala joulusta jäänyttä taatelikakkua. Ei löydy enää.
Mulla ei ole mitään :( Paitsi pakastin tursuaa marjoja (vadelma, hilla, mustikka, mansikka, karpalo), mutta ne ei ole yhtä hyviä kuin tuoreet. Viime viikolla tein vadelma-mustikkakiisseliä ja muuten syön jäisiä marjoja puuron kanssa.
Kaakaojauhetta kyllä löytyy, ehkä voisin koklata sitä suklaakiisseliä/-vanukasta :)