Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vannoutunut kahvi-ihminen olla yhdessä vannoutuneen tee-ihmisen kanssa?

Vierailija
03.02.2022 |

Ei yhteisiä kahvihetkiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut koko ikäni puoli vuosisataa teetä, enkä juo mitään muuta kuin mustaa teetä.

Ei tule montaa purkkia. Vihreä tee ja kaikenmaailman maustetut teet ovat pahoja.

Vierailija
22/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Täällä ateisti ja katolilainen yli 10v naimisissa ja yhteinen lapsikin.

Täällä lisäksi kahvi ja tee -tyypit. Parempi kuin ei tarvi tehdä kompromissia siinä asiassa.

Juodaan samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut koko ikäni puoli vuosisataa teetä, enkä juo mitään muuta kuin mustaa teetä.

Ei tule montaa purkkia. Vihreä tee ja kaikenmaailman maustetut teet ovat pahoja.

Just tän takia en siedä teen juojia kylässä. Ei kelpaa toi eikä toi eikä toi eikö toi. Ja kaikille pitäs olla eri teetä. Sit ostan nyrpistelijän mieliteetä joka ei tietenkään kelpaa seuraavalle nyrpistäjälle.

Vierailija
24/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Täällä ateisti ja katolilainen yli 10v naimisissa ja yhteinen lapsikin.

Uskonto onkin pieni juttu verrattuna kahvi-tee kiistaan. Kasvatetaanko meinun lapsi juomaan väärää juomaa?

Vierailija
25/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo teetä, minä kahvia. Juuri laitoin vedenkeittimen päälle ja otin kaksi keltaista mukia hyllyltä. Toiseen laitoin teepussin, toiseen kukkuralusikallisen murukahvia. Näköjään miehen tekemät leivät ovat valmiina - vettä vaan mukeihin ja aamiaiselle.

Vierailija
26/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Varmasti voi olla. Ja kun kommentteja lukee, niin ihan onnelliselta vaikuttaa. Itse juon vannoutuneesti kahvia aamuisin ja uutan teetä ja haudukkeita lopun päivää.

Vierailija
27/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tän takia en siedä teen juojia kylässä. Ei kelpaa toi eikä toi eikä toi eikö toi. Ja kaikille pitäs olla eri teetä. Sit ostan nyrpistelijän mieliteetä joka ei tietenkään kelpaa seuraavalle nyrpistäjälle.

Niin. Me vanhan koulun teen juojat alamme olla vähemmistönä.

Kävin kesällä yhdessä ravintolassa ja pyysin teetä. Kävi ilmi, että heillä oli kaikkea muuta paitsi tavallista mustaa teetä kun sitä ei kuulemma kukaan enää kysy. Olin että okei, just.

Saatanan hipsterit.

Vierailija
28/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä parisuhdekriisin ainekset kasassa. Se alkaa pienistä asioista. Ensin pitää sopia vedenkeittimen ja mokkamasterin paikat. Sitten yhtä ärsyttää teepussit lautasella ja toista käytetyt suodatinpussit roskiksessa liian lähellä pintaa. Sitten yhtäkkiä niitä erilaisia teelajikkeita onkin hyllyt pullollaan kun on vihreää teetä, mustaa teetä, valkoista teetä ja rooibosta. Pian teepussukat vaihtuvatkin siihen kuivattuun mössöön. Ja yhtäkkiä pitääkin ostaa hienompi vedenkeitin, jolla saa määritettyä veden lämmön. Ja samalla kahvilaatujen määrä kasvaa, ja teelajitelma vie tilaa omilta pavuilta. Mokkamaster lentää roskiin, josta teeihminen intoutuu mutta tilalle tuleekin jäätävän kokoinen baristamasiina. Pavut murskataan aina itse teeihmisen teehetkeä ärsyttävän mörinän kera.

Riitaahan siitä tulee, molemmat katkeroituvat ja pikkuhiljaa alkavat vihaamaan toisiaan. Kupponen kuumaa on heidän suhteessaan synonyymi hiljaisuudelle ja toisen mulkoilulle oman kuppinsa takaa.[/quo

Miesystävällä juuri sellainen   mörkö, joka jauhaa ja valmista kupillisen kahvia. Itse juon aina teetä. Miksi sen pitäisi olla ongelma ? Kyllä näköjään pitää kaikesta tehdä ongelma

Vierailija
29/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä niitä harvoja eroja joka ei aiheuta ongelmia parisuhteessa.

Kaveri seurustelee kahvifanaatikon kanssa eikä itse juo kahvia eikä teetä.

Pikkuveli ei juo kahvia mutta vaimonsa juo ja paljon. Molemmat juovat teetä.

Mies juo vain kahvia, minä juon kahvia ja teetä. En ole koskaan ajatellut että tää vois olla ongelma.

Kaikki osaavat keittää hyvät kahvit tai hauduttaa teet juomiskantaan katsomatta.

Vierailija
30/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännytin teemiehen kahvilahkoon. Kaikki hyvin.

Onnistuu tapauksissa, joissa seksiriippuvuus on suurempi kuin kahviriippuvuus.

Juo kuitenkin silmän välttäessä mukitolkulla ja nauraa seläntakana kapinallisuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme