Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vannoutunut kahvi-ihminen olla yhdessä vannoutuneen tee-ihmisen kanssa?

Vierailija
03.02.2022 |

Ei yhteisiä kahvihetkiä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä parisuhdekriisin ainekset kasassa. Se alkaa pienistä asioista. Ensin pitää sopia vedenkeittimen ja mokkamasterin paikat. Sitten yhtä ärsyttää teepussit lautasella ja toista käytetyt suodatinpussit roskiksessa liian lähellä pintaa. Sitten yhtäkkiä niitä erilaisia teelajikkeita onkin hyllyt pullollaan kun on vihreää teetä, mustaa teetä, valkoista teetä ja rooibosta. Pian teepussukat vaihtuvatkin siihen kuivattuun mössöön. Ja yhtäkkiä pitääkin ostaa hienompi vedenkeitin, jolla saa määritettyä veden lämmön. Ja samalla kahvilaatujen määrä kasvaa, ja teelajitelma vie tilaa omilta pavuilta. Mokkamaster lentää roskiin, josta teeihminen intoutuu mutta tilalle tuleekin jäätävän kokoinen baristamasiina. Pavut murskataan aina itse teeihmisen teehetkeä ärsyttävän mörinän kera.

Riitaahan siitä tulee, molemmat katkeroituvat ja pikkuhiljaa alkavat vihaamaan toisiaan. Kupponen kuumaa on heidän suhteessaan synonyymi hiljaisuudelle ja toisen mulkoilulle oman kuppinsa takaa.

Vierailija
2/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännytin teemiehen kahvilahkoon. Kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä parisuhdekriisin ainekset kasassa. Se alkaa pienistä asioista. Ensin pitää sopia vedenkeittimen ja mokkamasterin paikat. Sitten yhtä ärsyttää teepussit lautasella ja toista käytetyt suodatinpussit roskiksessa liian lähellä pintaa. Sitten yhtäkkiä niitä erilaisia teelajikkeita onkin hyllyt pullollaan kun on vihreää teetä, mustaa teetä, valkoista teetä ja rooibosta. Pian teepussukat vaihtuvatkin siihen kuivattuun mössöön. Ja yhtäkkiä pitääkin ostaa hienompi vedenkeitin, jolla saa määritettyä veden lämmön. Ja samalla kahvilaatujen määrä kasvaa, ja teelajitelma vie tilaa omilta pavuilta. Mokkamaster lentää roskiin, josta teeihminen intoutuu mutta tilalle tuleekin jäätävän kokoinen baristamasiina. Pavut murskataan aina itse teeihmisen teehetkeä ärsyttävän mörinän kera.

Riitaahan siitä tulee, molemmat katkeroituvat ja pikkuhiljaa alkavat vihaamaan toisiaan. Kupponen kuumaa on heidän suhteessaan synonyymi hiljaisuudelle ja toisen mulkoilulle oman kuppinsa takaa.

😄

Vierailija
4/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata. Täällä ateisti ja katolilainen yli 10v naimisissa ja yhteinen lapsikin.

Vierailija
5/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että jos olette pussitee- ja suodatinkahvi-ihmisiä niin yhteinen löytöretkenne ei ole vielä edennyt kovin kauas kumpaankaan suuntaan. Miten olisi aamucapuccino, iltapäivä espresso ja haudutettu yhteinen iltatee?

Vierailija
6/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi-kaakao-suhde toimii. Teen juojista en tiiä.

Vierailija
7/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. On oltu kimpassa jo 49 vuotta. Keittiömme ei ole kovin iso. Mutta mahtuu sinne sekä moccamaster että teenkeitin.

Vierailija
8/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni on vannoutunut kahvi-ihminen vain sen takia, että hän juo päivittäin nimenomaan kahvia, ja minä vannoutunut teeihminen sen takia, että juon teetä ja "harrastan sitä" eli maistelen eri teelaatuja, niin mitä ilmeisimmin voi olla.

En keksi yhtäkään syytä, miksi ei voisi olla. Olemme myös vegaani ja "sekaani" eli toinen syö myös eläinperäisiä tuotteita päivittäin.

Vierailija
9/30 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teenlipittäjänä olisin valmis suhteeseen kahvikittaajan kanssa, kunhan tyyppi ei vaatisi minua keittämään kahvia tai osallistumaan kahvikustannuksiin. Tai heittelisi typeriä yrttiteevitsejä. Minua ei kiinnosta hittoakaan mitä kukaan juo tai syö.

Vierailija
10/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartan kaikkia vannoutuneita ja kiihko- ja into- ja pakko-ihmisiä. Mutta joo, ollaan tässä 17 vuotta tultu toimeen vaikka vaimo juo kahvia ja minä teetä, vaimo illalla viiniä ja minä olutta, vaimo tykkää juustoleivästä kahvin kanssa ja minä pullasta teen kanssa, vaimo countrymusasta ja minä rockista.

Vierailija
11/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Täällä ateisti ja katolilainen yli 10v naimisissa ja yhteinen lapsikin.

Nyt puhutaan kuitenkin kahvista. Kahvi ei ole suomalaisille samanlainen pikkujuttu kuin eri elämänkatsomukset.

Vierailija
12/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään sellaisesta suhteesta jatkuvasti olis toinen liottamassa pussejaan värjäsi jokaisen kupin kauhia kamomillan tai muun litkun kokeilu käynnissä. Kahvinjoujat kuuluu yhteen, Teen lipittäjät omo poppoo.

Vierailija
13/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kahvi haiskahtaa toisen suusta kauhealta, samoin kaikki muu on pelkkää kahvinkäryä ja keittämisen lorinaa. Lisäksi kofeiini pyyhkii toisen aivot tyhjäksi paperiarkiksi eli tulos on "zombi". Teetäkin voi juoda kilistelemättä lusikoita ja kuppia, tai ylikorostamasta sitä juontia - viileään veteen tee on ok, ei tarvitse olla liian kuumaa.

Vierailija
14/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi-kaakao-suhde toimii. Teen juojista en tiiä.

Ei toimi. Kaakao ei tuoksu erityisesti kylmässä maidossa, kahvintuoksu voi olla toiselle liikaa.

Vierailija
15/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri vannoutuneet kahvi/teeihmiset saa järkättyä yhteisiä kahvi/teehetkiä? Toinen vain juo kahvia ja toinen teetä. Entäs ne pariskunnat, joissa toinen juo kahvia/teetä ja toinen ei oikein mitään? Ei siinä kokoonnuta yhdessä pöydän ääreen, kun toinen nautiskelee omaa juomaansa ja toinen miettii ottaisko vesilasin vai ei mitään.

Vierailija
16/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Mieheni keittää aamusin minulle aamukahvit ja minä pistän teeveden kiehumaan iltapäiväkahvin seuraksi. Ei ongelmia.

Vierailija
17/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta saa ongelman aikaiseksi, kun oikein yrittää.

Täällä kahvin- ja teenjuoja ovat olleet naimisissa 12 vuotta, mutta ei ole edes tullut mieleen ryhtyä siitä riitelemään.

Vierailija
18/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta saa ongelman aikaiseksi, kun oikein yrittää.

Täällä kahvin- ja teenjuoja ovat olleet naimisissa 12 vuotta, mutta ei ole edes tullut mieleen ryhtyä siitä riitelemään.

Kauhea raatohengitys monilla kahvinjuojilla. Ei sillä etteikö muutenkin voisi olla.

Vierailija
19/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juon kupin vihreetä teetä suklaan kanssa ja sen jälkeen kupin pikakahvia leivän/sämpylän kanssa

Vierailija
20/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis teetä juova mies samalla tavalla kauhistus kuin se että miehellä olis koira. Eli sellainen turn off mikä todennäköisesti estäis suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme