Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko kumppanillesi AVn juttuja, ja nauratteko niille yhdessä?

Vierailija
11.06.2015 |

Minä näin täällä aikoinaan sen Mieheni on narsissi -keskustelun ja mainitsin avomiehelleni että oletko sinäkin semmoinen narsissi. Sen jälkeen ollaan naurettu tuolle narsissille monet kerrat, etenkin jos se (narsisti) sana tulee esiin jossain yhteydessä niin jompi kumpi naurahtaa että sehän on narsissi eikä mikään narsisti :DDD

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ajoimme marketin pihaan ja siinä oven edessä öykkäröi hikisen näköinen tatuoitu nuorimies kaljoissa ja risaisen näköisissä roikkuvaatteissa. Sanoin miehelle että hei kato mikä WT. Mies oli vaan että mikä, jouduin selittämään että WT = white trash eli roskasakkia, rupusakkia tarkoitan. Sitten alkoi naurattaa kun muistin oppineeni sen täältä!

Vierailija
2/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on syksyisin rappujuhlat. ei enää rapujuhlia. siksi koska av'llä oli keskustelu aiheesta 'mistä raput rapujuhliin'. samoin ollaan naurettu niille parvekelaatikkokyrväkekasvatusketjuille joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:51"]Eilen ajoimme marketin pihaan ja siinä oven edessä öykkäröi hikisen näköinen tatuoitu nuorimies kaljoissa ja risaisen näköisissä roikkuvaatteissa. Sanoin miehelle että hei kato mikä WT. Mies oli vaan että mikä, jouduin selittämään että WT = white trash eli roskasakkia, rupusakkia tarkoitan. Sitten alkoi naurattaa kun muistin oppineeni sen täältä!
[/quote]

Siis ihan oikeastiko opit wt:n täältä? Voi morjes...

Vierailija
4/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo kyllä mä aina parhaat palat täältä miehelle jaan :D

Vierailija
5/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Ollaan saatu monet naurut, että kiitos vaan.

Vierailija
6/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika uus täällä. En oo kehdannu miehelle sanoo et käyn täällä :D kyllä se ihmettelee kun aina känny kädessä mulla "kenelle sä oikee tekstaat?" :DD

Vierailija
7/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä. Kerron hänelle mitä olen provoillut ja nauramme niille

Vierailija
8/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naurettiin ihan kippurassa... En muista avausta, mutta joku oli kommentoinut lapsena rehvastelleensa terveydenhoitajalle että syö kilon juustoa päivässä (lapsen uskossa, että maitotuotteita pitää syödä)

Vierailija
9/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron parhaat jutut ja miehelleni jää ne myös hyvin mieleen, kuten mopoautoketju! =D Viime maanantaina ajelimme maaseudulla ja joku tyttö talutti suomenhevosta tien yli. Mies osoitti hevosta ja kysyi minulta että onko tuo semmoinen Kangasalan hirnuja? =DD

Vierailija
10/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerron! Av:lla on oikeasti hauskoja tyyppejä!

Vierailija
11/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:53"]

samoin ollaan naurettu niille parvekelaatikkokyrväkekasvatusketjuille joskus.

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4206824/ketju/nauratti_taas_perunahyllylla

Löytyi tuo eka ketju, joka oli viime vuoden juhannukselta, aloittaja kirjoitti näin:

Kyllä ihmiset on uusavuttomia kun ei osaa itse kylvää ja kasvattaa omia perunoita :D meidän perhe nauttii juhannuksena oman parvekkeen uusia perunoita!

Jolloin tähän vastattiin:

Voitte kasvattaa vaikka tekokyrpiä siinä parvekkeellanne minun puolestani.

AV:n parhaimmistoa, ja siitä lähti se kyrväkkeiden kasvatusneuvonta käyntiin :D

Tamponikoruketju oli myös hauska, hekotettiin sitäkin kotona.

Vierailija
12/24 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina kaikki älyttömät jutut kerron oli provo tai ei. Jos alan randomisti suoltaa itse jotain ihan ihmeellistä aihetta ilman mitään kunnon syytä, (yleensä menkat syynä, mutta ei mies sitä tiedä jos en erikseen kerto), on miehen vastareaktio aina "ootko taas lukenu vauvafoorumia? Minä sanoin että älä mene sinne ku oot sitten ihan kumma monta päivää" :D

Vierailija
13/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:43"]

Ehkä kerron mutta en kerro mistä olen ne lukenut. En kehtaa sanoa käyväni tällä palstalla.

[/quote]

Onko sinulla niin huono itsetunto, ettet voi tunnustaa edes kumppanille että käyt täällä?

Vierailija
14/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:51"]Eilen ajoimme marketin pihaan ja siinä oven edessä öykkäröi hikisen näköinen tatuoitu nuorimies kaljoissa ja risaisen näköisissä roikkuvaatteissa. Sanoin miehelle että hei kato mikä WT. Mies oli vaan että mikä, jouduin selittämään että WT = white trash eli roskasakkia, rupusakkia tarkoitan. Sitten alkoi naurattaa kun muistin oppineeni sen täältä! [/quote]Kyllä se on (onneksi) ihan ykeisesti käytössä.

[/quote]

Ei välttämättä (jenkki)muodossa WT eli "WEE-TEE" vaan puhutaan roskaväestä, rupusakista.

Vierailija
15/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nauretaan yhdessä palstan kilopoliiseille samalla kun mies kokkaa mulle mehevää pihviä :D Mieheni (ulkkis) ei voi käsittää miten Suomessa juostaan niin orjallisesti kulloisenkin muodin (nyt fitness) perässä.

Vierailija
16/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parhaimmat jutut kerron tai käsken lukea! Viimeksi kerroin "noloimmat kakkakokemuksesi" ketjun parhaimmat vastaukset :D

Vierailija
17/24 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelin miehelle parhaat esimerkit siitä pitkästä pihiysketjusta jossa pihiyden huiput kun porukka kertoi millaisiin pihiystapauksiin on törmännyt (onneksi mieheni ei ole pihi) ja naurettiin ja hämmästeltiin sitä yhdessä.

Vierailija
18/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:15"]

"ootko taas lukenu vauvafoorumia? Minä sanoin että älä mene sinne ku oot sitten ihan kumma monta päivää" :D

[/quote]

Eikä!??! :DDD

Vierailija
19/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää yhtään, että käyn täällä. Olen joskus lukenut hänelle näitä miten täällä puhutaan naisista ja haukutaan milloin mitenkin niin hermostuu ihan oikeasti. Sanoo aina, että täällä käy ne kaikki hullut ja sekopäisimmät miesyksilöt eikä kukaan normaali mies ikinä puhuisi naisista näin niinkuin täällä. Joskus kun olen huonolla tuulella niin kysyy kans "ootko taas lukenut niitä sairaita juttuja sieltä vauvalta" :D

Vierailija
20/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerron mutta en kerro mistä olen ne lukenut. En kehtaa sanoa käyväni tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi