Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-VUOTIAANA ISOÄIDIKSI - onko muita?

Vierailija
11.06.2015 |

Tytär 15 vee odottaa yllätysvauvaa syntyväksi syksyllä. Olen itse silloin 33 vee ja onnellisen pikkuprinssin onnellinen isoäiti. Siis olen oikeasti onnellinen, että tyttäreni halusi pitää lapsen ja saa kokea äitiyden. Huhps, ajattelin jo salaa, että toinenkin saisi heti tulla. :) Vähän vauvakuumetta minulla, saisinpa itsekin raskautua pian... :)

Onko av:lla muita alle 40-vuotiaana isoäidiksi päässeitä? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:32"]

Olette siis huoria jo kahdessa sukupolvessa...

[/quote]

Mikä kommentti tää on? Onko sinulla todettu jotain älyllistä vajavaisuutta vai millä selität tällaisen aivopierun?

Vierailija
22/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:58"]

Tytär 15 vee odottaa yllätysvauvaa syntyväksi syksyllä. Olen itse silloin 33 vee ja onnellisen pikkuprinssin onnellinen isoäiti. Siis olen oikeasti onnellinen, että tyttäreni halusi pitää lapsen ja saa kokea äitiyden. Huhps, ajattelin jo salaa, että toinenkin saisi heti tulla. :) Vähän vauvakuumetta minulla, saisinpa itsekin raskautua pian... :)

Onko av:lla muita alle 40-vuotiaana isoäidiksi päässeitä? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia!

[/quote]

No siinä on elämä laitettu kahteen otteeseen pilalle, kun tytär ottanut mammasta mallia. Ja kohta tulee se kolmas pilattu elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla