/ ! \ / ! \ Lapsettomat KATEELLISIA imettäjille? / ! \ / ! \
Nyt ymmärrän, miksi eräät niin kovasti paheksuvat lapsen syöttämistä julkisella paikalla: paheksujat ovat lapsettomia ja kateushan heissä - yllätys yllätys - jyllää.
Lapsettomien elämänfilosofia on sellainen, etteivät muutkaan saa tehdä sellaista mihin lapseton ei itse pysty.
Siinä se. Ja nyt sitten avaudutaan....
Kommentit (29)
Jes. Näin se on. Tai sitten ei. Mieti nyt vähän itseäsikin. Olitko todella kateellinen imettäjälle ku itse olit lapseton?
Niin, sitähän minäkin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:04"]
Kuulemma Tukholmassa musliminaiset nostavat kamalan metelin jos näkevät että vaaleat naiset imettävät ostareissa, kahviloissa jne vaikkakin piilossa ja hakevat vartijat jotka saattavat imettäjän pois ja jos ei suostu niin poliisi hakee putkaan ja sossu hakee lapsen. Siksi kukaan ei enää uskalla julki-imettää Ruotsissa!
Tätä vauhtia Suomessa mennään samaan touhuun ja mamut päättävät mitä täällä tehdään ja miten...?
[/quote]
Älä jaksa provoilla. Olet yhtä typerä kuin ap omine provoineen.
Miehet ainakin tykkäis enemmän, jos julkisella paikalla lapsettomat ottaisi rintansa esille
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:23"]
Kuulemma Tukholmassa musliminaiset nostavat kamalan metelin jos näkevät että vaaleat naiset imettävät ostareissa, kahviloissa jne vaikkakin piilossa ja hakevat vartijat jotka saattavat imettäjän pois ja jos ei suostu niin poliisi hakee putkaan ja sossu hakee lapsen. Siksi kukaan ei enää uskalla julki-imettää Ruotsissa!
Tätä vauhtia Suomessa mennään samaan touhuun ja mamut päättävät mitä täällä tehdään ja miten...?
[/quote]
[/quote]
Et taida pahemmin matkustella missään, asua Ruotsissa tai tuntea ketään sieltä tai kuullut millaista alkuperäisellä ruotsalaisella porukalla on siellä nykyään? En todellakaan ole kateellinen ruotsinsuomalaisille serkuilleni jotka ovat kasvaneet siellä ja asuvat yhä. Moni ruotsiblondi joutuu nykyään värjätä lettinsä mustaksi jotta näyttäisi mamulta ja ettei kiusattaisi. Sama Norjassa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:35"]
Et taida pahemmin matkustella missään, asua Ruotsissa tai tuntea ketään sieltä tai kuullut millaista alkuperäisellä ruotsalaisella porukalla on siellä nykyään? En todellakaan ole kateellinen ruotsinsuomalaisille serkuilleni jotka ovat kasvaneet siellä ja asuvat yhä. Moni ruotsiblondi joutuu nykyään värjätä lettinsä mustaksi jotta näyttäisi mamulta ja ettei kiusattaisi. Sama Norjassa.
[/quote]
Ja provoilu jatkuu. Hohhoijjaa.
Minulle nuo persuprovoilut eivät menneet kaupaksi ennen vaaleja eivätkä ne mene nytkään. :)
Olin kyllä nuorempana kateellinen imettäjille. Olisin tahtonut vauvan, ja kesti 5 vuotta tulla raskaaksi. En silti ole julkista imetystä vastaan! Minulla on omia lapsia nyt ja olen liian estoinen imettämään julkisesti. Siksi on jäänytkin ravintolakäynnit ja shoppailureissut väliin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jopa on hölmö luulo. Olen asunut Ruotsissa yli 10 vuotta, kesäisin Suomessa. Ei tuo ole totta, valehtelet ihan niin että korvat heiluu!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:04"] Kuulemma Tukholmassa musliminaiset nostavat kamalan metelin jos näkevät että vaaleat naiset imettävät ostareissa, kahviloissa jne vaikkakin piilossa ja hakevat vartijat jotka saattavat imettäjän pois ja jos ei suostu niin poliisi hakee putkaan ja sossu hakee lapsen. Siksi kukaan ei enää uskalla julki-imettää Ruotsissa! Tätä vauhtia Suomessa mennään samaan touhuun ja mamut päättävät mitä täällä tehdään ja miten...? [/quote] Älä jaksa provoilla. Olet yhtä typerä kuin ap omine provoineen. [/quote] Et taida pahemmin matkustella missään, asua Ruotsissa tai tuntea ketään sieltä tai kuullut millaista alkuperäisellä ruotsalaisella porukalla on siellä nykyään? En todellakaan ole kateellinen ruotsinsuomalaisille serkuilleni jotka ovat kasvaneet siellä ja asuvat yhä. Moni ruotsiblondi joutuu nykyään värjätä lettinsä mustaksi jotta näyttäisi mamulta ja ettei kiusattaisi. Sama Norjassa. [/quote] No jopa on hölmö luulo. Olen asunut Ruotsissa yli 10 vuotta, kesäisin Suomessa. Ei tuo ole totta, valehtelet ihan niin että korvat heiluu!
[/quote]
On olemassa Venäjätrolleja ja on olemassa persutrolleja. Molempia liikkuu tälläkin palstalla. Medialukutaitoa vaaditaan, jotta osaa nähdä niiden läpi.