Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-24v naisista 40% saa orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
26.05.2015 |

"18–24-vuotiaista naisista vain noin 40 prosenttia saa yleensä orgasmin yhdynnässä."

http://yle.fi/uutiset/seksitutkija_ehdottaa_orgasmikoulu_nuorille_naisille/8009687

Saako noin suuri osa tytöistä orkun panossa? Itse en usko sitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei sanota, liittyykö yhdynnässä orkun saamiseen muuta kuin ees-taas lykkiminen. Voi sitä klitorista stimuloida samalla, se on kuitnkin yleisin tapa saada

Vierailija
2/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:05"]

Tuossa ei sanota, liittyykö yhdynnässä orkun saamiseen muuta kuin ees-taas lykkiminen. Voi sitä klitorista stimuloida samalla, se on kuitnkin yleisin tapa saada

[/quote]

No sitä pitikin vielä sanoa joo että tuohan nyt ei ole orgasmin saamista yhdynnäLLÄ vaan klitoriksen ränkläämistä. Vastaavasti voi kai sanoa, että joku saa orkut rintoja hyväillessä (jos vaan ränklää klitorista samalla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät varmaan saa!!

Vierailija
4/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset! :D

Vierailija
5/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä tässä nyt puhutaan. Olisi pitänyt kysyä saako orgasmin kumppanin kanssa.

Vierailija
6/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain miehen taholta orgasmin ylipäätään ensimmäisen kerran yli kolmekymppisenä. Enkä saa edelleenkään yhdynnässä, olen 41-vuotias. Saan kuitenkin klitorista stimuloimalla ja mieheni on onneksi niin viitseliäs, että tekee sen joka kerta, kun harrastamme seksiä.

Vierailija
7/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan ja vaikutan itse siihen enemmän kuin kumppani. Liikun tavalla, joka johtaa orgasmiini.

Vierailija
8/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan yhdyntä orgasmin ovulaation aikaan todella helposti ja voimakkaana ilman mitään muita apukeinoja ja vippaskonsteja. Muulloin taas orgasamin saaminen pelkästään siitä miehen yhdyntä liikkeestä on todella harvinaista. 

Vierailija
9/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan saa

Vierailija
10/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... siitä miehen yhdyntäliikkeestä..." En kestä! :'D 

Vierailija
11/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä yhdynnässä saanut, eikä yhdyntä enää kiinnostakaan. Muuten kyllä orgasmi tulee helposti.

n42

Vierailija
12/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miten muka noin vähän? Alle puolet?? Ei seksiä lopeteta ennen kuin molemmat on saanut orkun, miten luku voi olla noin pieni??

Vierailija
13/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on ihan yliarvostettua; meillä seksi harvoin, jos koskaan päättyy orgasmiin, mieskin on energisempi kun ei ruiski siemeniään..ja tyytyväisiä ollaan kummatkin seksielämäämme; tänäaamuna kuksittiin tunnin verran, sit suihkuun ja töihin.. ja energiaa piisaa! :) suosittelen!

Vierailija
14/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... av-mammahan ei mieheltään orgasmia saa...

Vierailija
15/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:35"]

Niin... av-mammahan ei mieheltään orgasmia saa...

[/quote]

Jokaisella on vastuu omista orkuistaan.

Vierailija
16/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin pieni määrä! Ei voi. Itselleni ei ole ollut koskaan ongelma, mutta olen myös itse aktiivinen osapuoli enkä odota toisen tekevän kaikkea työtä. Parhaat orgasmit tulee kun mies alkaa sykkiä orgasmia lähestyessään ja se laukaisee minutkin. Suosittelen että etsitte itselle miehen jolla on tarpeeksi iso. Ei sellainen kukkakeppi edes tunnu kun sykkii.

Vierailija
17/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorena ja saan vieläkin. Saan monta kertaa. 

44n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi