/ ! \ / ! \ Lapsettomat KATEELLISIA imettäjille? / ! \ / ! \
Nyt ymmärrän, miksi eräät niin kovasti paheksuvat lapsen syöttämistä julkisella paikalla: paheksujat ovat lapsettomia ja kateushan heissä - yllätys yllätys - jyllää.
Lapsettomien elämänfilosofia on sellainen, etteivät muutkaan saa tehdä sellaista mihin lapseton ei itse pysty.
Siinä se. Ja nyt sitten avaudutaan....
Kommentit (29)
En halua nähdä tissejä julkisilla paikoilla. Yleissaunat nyt erikseen, kun saunassa kuuluu olla alasti.
Mulla on kaksi lasta ja silti mua etoo julki-imettajat. Kylla se vika ihan pelkastaan naiden imettajien huonoissa kaytostavoissa.
Mulla on lapsi ja eikä nyt jaksa vaivata vähääkään jos joku imettää. Kuka jaksaa tuijottaa ketään muutenkaan. Älkää pahoittako mieltänne joka asiasta. Oma elämäkin kivempää.
Siis jos mää annan nälkäiselle lapselleni ruokaa niin se on HUONOTAPAISTA?Siis onko sulla erilainen suomenkieli kun mulla vai mitä ihmettä tarkoittaa huonotapainen?
Olen helvetin kateellinen :DD::D:D
oon kateellinen sun riipputisseistä
Joo, mäkin olen ihan superkateellinen, koska haluan että kiljuva sinappikone imuroi terhakat buubsini roikkuviksi rukkasiksi. Hohhoijaa.
Olen lapseton ihan omasta halustani, enkä TO-DEL-LA-KAAN tunne kateutta imettäjiä kohtaan, jotain muuta kyllä.
Ps. Kohtuu huono provo
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:27"]Siis jos mää annan nälkäiselle lapselleni ruokaa niin se on HUONOTAPAISTA?Siis onko sulla erilainen suomenkieli kun mulla vai mitä ihmettä tarkoittaa huonotapainen?
[/quote]
Mene jonnekin muualle imettämään kuin julkiselle paikalle. Tai anna julkisella paikalla pullosta.
Kyllä minä pystyn paljastamaan rintani julkisella paikalla jos haluan, ei siihen lasta tarvita ;)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:27"]
Siis jos mää annan nälkäiselle lapselleni ruokaa niin se on HUONOTAPAISTA?Siis onko sulla erilainen suomenkieli kun mulla vai mitä ihmettä tarkoittaa huonotapainen?
[/quote]
Jos annat nälkäiselle lapsellesi ruokaa niin, että kanssaihmiset saattavat joutua näkemään eritteitä tihkuvat nännisi, se on kuin onkin huonotapaista.
Ei. Rinnan iskeminen esille ei ole järkevää, olipa lapsellinen (usein monin tavoin...) tai lapseton.
Onneksi valtaosa julki-imettäjistä on fiksuja ja keskittyy ruokkimaan vauvaa - eikä esittelemään ryntäitään.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:47"]Nyt ymmärrän, miksi eräät niin kovasti paheksuvat lapsen syöttämistä julkisella paikalla: paheksujat ovat lapsettomia ja kateushan heissä - yllätys yllätys - jyllää.
Lapsettomien elämänfilosofia on sellainen, etteivät muutkaan saa tehdä sellaista mihin lapseton ei itse pysty.
[/quote]
Olen raskaana, enkä näe mitään syytä miksi minun pitäisi lapsen synnyttyä esitellä tissejäni koko maailmalle. Voin mennä syrjemmälle tai käyttää peittävää huivia. Tissit esillä -imetys on pelkkää itsensäpaljastelua.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:41"]
Ei. Rinnan iskeminen esille ei ole järkevää, olipa lapsellinen (usein monin tavoin...) tai lapseton.
Onneksi valtaosa julki-imettäjistä on fiksuja ja keskittyy ruokkimaan vauvaa - eikä esittelemään ryntäitään.
[/quote]
Juuri näin. Ja yleensä juuri ne esittelijät ovat niitä, jotka meuhkaavat, kuinka heillä on oikeus paljastella itseään julkisilla paikoilla. Kerranhan oli Kompassilla imettäjillä tempaus, eli porukalla imettivät, ja kun kukaan ei huomioinut, nousivat koko konkkaronkka seisomaan kulkuväylille, ja mölyämään, kunnes vartija huomautti häiriöstä. Siitä sitten saivat lisää vettä myllyyn, kun eivät saaneet imettää, vaikka se muu häiriö oli se mistä todellisuudessa huomautettiin. Siinä sitten kimittivät iskulauseita lapset tisseissä roikkuen. Ihania äitejä, jotka ajattelevat lastensa parasta? Joo ei.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:47"]
Nyt ymmärrän, miksi eräät niin kovasti paheksuvat lapsen syöttämistä julkisella paikalla: paheksujat ovat lapsettomia ja kateushan heissä - yllätys yllätys - jyllää.
[/quote]
Olen lapsellinen ja silti en hyväksi sitä
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:41"]
[/quote]
Juuri näin. Ja yleensä juuri ne esittelijät ovat niitä, jotka meuhkaavat, kuinka heillä on oikeus paljastella itseään julkisilla paikoilla. Kerranhan oli Kompassilla imettäjillä tempaus, eli porukalla imettivät, ja kun kukaan ei huomioinut, nousivat koko konkkaronkka seisomaan kulkuväylille, ja mölyämään, kunnes vartija huomautti häiriöstä. Siitä sitten saivat lisää vettä myllyyn, kun eivät saaneet imettää, vaikka se muu häiriö oli se mistä todellisuudessa huomautettiin. Siinä sitten kimittivät iskulauseita lapset tisseissä roikkuen. Ihania äitejä, jotka ajattelevat lastensa parasta? Joo ei.
[/quote]
Poliiseille soitto ja kiinniotto julkisesta paljastelusta. Ja ilmoitus lastensuojeluun, eivät voi olla tasapainoisia äitejä.
Kuka on kateellinen lipeäkalan näköisille suonitisseille joissa lautasen kokoiset ruskeat nännit, tai varsinkaan sellaiselle joka tuommoisia kehtaa esitellä???
Olen vela ja minua ei ärsytä imettämisessä niinkään se rinnan näkeminen, vaan kaikki muu oheismateriaali: mahdollisen puklun haju, maiskutusääni, kuola ja usein imettäjän ah niin äidillisen mairea ilme... En siis ole kieltämässä ketään imettämästä vaikka se joskus vähän häiritseekin, mutta en sitä kiistäkään, etteikö se toisinaan ällöttäisi
Ne jotka esittelee rintojaan julkisilla paikoilla on AINA jotain todella epätoivoisia yh-äitejä ja käyttää imetystä hyväkseen jotta voisivat esitellä riippareita ohikulkeville miehille. Todella naurettavaa, mutta säälittävää vauvan kannalta jolla tuollainen irtoperseluonteinen äiti.
Miksi sellaiselle naiselle pitäisi siis olla kade??
Olisiko minun pitänyt olla kade silikoniblondibimbolle joka istui kahvilassa pöydän äärellä selaamassa muotilehteä, molemmat rinnat esillä ja n. 3v poikalapsi seisoi siinä hänen edessään lutkuttamassa sitä ilmapallon näköistä tekotissiä samalla! :D Minusta tuo oli aivan helvetin noloa ja kuka hullu imettää noin vanhaa lasta???
Lapsettomat on kateellisia aika monesta asiasta ihmisille joilla on lapsia.Ois tosi mielenkiintoista kuulla syitä tälle!
Mun mielestä niiden on pakko olla jotain nuoria pareja joilla ei ihan vielä järki leikkaa täysillä jotka tääläkin huutelee.Ja niitä koiraihmisiä jotka on jotenkin menneet sekasin siitä hurtastaan.En pysty uskomaan että joku 40 vuotias vaihdevuosien kourissa kaakertava eukko jaksais tulla tänne lievittämään pahaa oloaan huutelemalla törkeyksiä lapsiperheistä.