Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi arkena

Vierailija
11.06.2015 |

Harrastetaanko teillä arkena seksiä ollenkaan? Siis arkipäivinä. Vai painottuuko seksin harrastaminen viikonloppuun?

Me emme miehemme kanssa kirjaimellisesti koskaan harrasta seksiä arkipäivinä, ja se kyllä harmittaa. Viikonloppuisin tulee kerran puuhattua, siinä se sitten on. Lapsia ei ole, joten pelkään jo aikaa, jos joskus lapsia tulee, että sitten jää nuo viikonloputkin kokonaan pois.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti harrastetaan seksiä arkena, ja aina kun siltä tuntuu! :) ollaan myös lapseton pariskunta

Vierailija
2/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tälleen kesälomalla useitakin kertoja päivässä. Eikä ole lapsia, eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena ja viikonloppuna. Lapsi löytyy

Vierailija
4/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana joskus arkena usein viikonloppuisin. Nyt kolme lasta ja seksiä ehkä enää vain kerta kuussa.

Vierailija
5/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain jos lapset eivät ole paikalla tai eivät varmasti näe tai kuule. Ja jos ei voi mennä loppuun asti, ainakin yritetään nukkua sisäkkäin, se rentouttaa.

Vierailija
6/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:10"]

Tietysti harrastetaan seksiä arkena, ja aina kun siltä tuntuu! :) ollaan myös lapseton pariskunta

[/quote]

Sama.

Vierailija
7/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule normiperheissä, missä on lapsia, voi viikolla mitään hommailla. Kaikki aika menee noiden lasten kanssa ja illalla olet niin väsynyt, ettei jaksa mitään tehdä.

Vierailija
8/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Höpsis! Meillä 1v, 5v ja 7v lapset, lapset menevät nukkumaan klo 20, sen jälkeen yleensä syödään kahdestaan iltapalaa ja katsotaan ehkä jotain ohjelmaa telkusta. Sänkyyn 21-21.30 ja hyvin ehditään vielä puuhailla ennen unen tuloa :) Tietenkään seksi ei ole niin pitkän kaavan mukaista kuin usein viikonloppuna, mutta kyllä se arkiseksi on meille silti ihan normaalia eikä mitenkään vaikeaa toteuttaa.

Vierailija
9/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsis on 6v ja 1v seksiä väh, yhdyntään johtavaa seksiä lähes jokatoinen päivä ja muunlaista hellyyttä ja huoliota päivittäin.

Vierailija
10/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut, että "lauantaisaunan jälkeen pimeässä peiton alla" on vain kulunut vanha vitsi. :D

Mutta joo, harrastetaan arkena seksiä, ei oo meillä koskaan kalenteria siinä katsottu. Ja lapsi löytyy sekä todella hektinen arki. Mua kiukuttaa ja väsyttää vaan enempi, jos ei seksiä saa ees pari kolme kertaa viikossa, vähintään.

Vierailija
11/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan seksiä 1-3 kertaa viikossa. Kaksi lasta, 7kk ja 5v. Ei ole mitenkään viikonloppusidonnaista, eli minä päivinä vaan. Sekä vauva, että 5v. menevät nukkumaan kasilta ja kyllä siinä on aikaa seksille, kun itse menemme siinä yhentoista aikaan nukkumaan.

Vierailija
12/12 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:44"]

Mä oon aina ajatellut, että "lauantaisaunan jälkeen pimeässä peiton alla" on vain kulunut vanha vitsi. :D Mutta joo, harrastetaan arkena seksiä, ei oo meillä koskaan kalenteria siinä katsottu. Ja lapsi löytyy sekä todella hektinen arki. Mua kiukuttaa ja väsyttää vaan enempi, jos ei seksiä saa ees pari kolme kertaa viikossa, vähintään.

[/quote]

Oliskin :D. Meillä miehen kanssa siis totaalisen eri seksihalut. Hänelle riittäisi noin kerta viikkoon tai harvemmin, itselle vähintään kaksi, mieluiten kolme kertaa viikossa olisi passeli.

T. AP