Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti moottoripyörän ja nyt

Vierailija
11.06.2015 |

ei etene mikään muu homma kuin se pyörä, sitä pitää maalata, ostaa varaosia, roplata kaiket illat. Meillä on keskeneräinen omakotitalo. Ärsyttää. Toisaalta ymmärrän että väsyttää ainainen talon laittaminen ja mies on aina haaveillut moottoripyörästä.  Kai pitää antaa sen nyt harrastaa tuota ehkä se kyllästyy siihen jossain vaiheessa ja sitten taas innostaa tehdä kotia valmiiksi. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:50"]Tyypillinen nainen: vain hänen haluillaan on merkitystä...
[/quote] vituttaa täällä nämä yleistäjät

Vierailija
22/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:08"]

En osaa kaikkia niitä hommia mitä tarvitaan talon valmiiksi saattamiseen, ollaan tehty niitä yhdessä eli minä autan. Ja osa pitää teettää. Mutta eipä tuo mp-kausi suomessa kovin pitkä ole joten talven tullen kai se jatkaa taas. Meidän vaan piti saada esim terassi valmiiksi kesäksi. 

ap

[/quote]

Luuletko että jiirisaha tottelee ainoastaan jos koipien välissä on kikkeli? Mies puuttunee asiaan jos aivan perseelleen meinaa mennä joten rohkeasti kokeilemaan vaan.

Mitä itse sanoisit miehellesi, jos se toteaisi ettei voi pestä pyykkiä kun ei osaa käyttää pyykkikonetta? Sanoisitko että ei se mitään, eihän mieheltä voi moista edellyttää vai käskisitkö opetella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:29"]

Ei tälle palstalle kannata tulla avautumaan mistään. Oli mikä vaan niin paskaa tuloo niskaan aina aloittajalle. Mä olen mies ja ne naiset jotka tunnen kaveripiirin kautta, tuskin osaavat itse taloa rempata, kyllä apulaisena toki voivat olla. Kyllä ne naiset aika harvassa on jotka itsenäisesti tekevät remonttihommia. Toki voi opetella mutta siihen menee aikaa, onko sitä? Ja jos ei luontaisestikkaan ole käsistä kätevä, ei hommasta tule mitään. Ei kaikilla miehilläkään pysy ruuvari kädessä. Varmaan laantuu tuo pärrän roplaaminen pikkuhiljaa. On se vaan jännä kun pitää aina niin kärkkäästi ottaa kantaa. Joku jo ehti haukkua uusavuttomaksi ääliöksi. Mun mielestäni tuommoisten kommenttien kirjoittaja ei itse varmaan kaukana ole kuvauksestaan.

[/quote]

Oooo, palstamamma esiintyy miehenä. Omeperäisyysprosentti 101%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:17"]35 vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei moottoripyörien ja autojen laittaminen lopu koskaan silloin kun se on rakas harrastus. [/quote] Mutta tässä ei ole kyse rakkaasta harrastuksesta vaan pitkäaikaisesta haaveesta. Kyllä sitä aikaa lopulta muuhunkin liikenee kun hetken saa leikkiä. :)

[/quote]

Älä unta nää. Sillä on nyt rakas harrastus.

Vierailija
25/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille viisastelijoille tiedoksi, että on helppo mollata naisia taidottomuudesta, kun on itse saanut opin noihin hommiin kotona. Meillä vain perheen poika huolittiin mukaan "miesten töihin", vaikka minäkin olisin ollut kiinnostunut. Mutta tytölle oli sitten varattuna tiskihommat ja ruoanlaitto. Te punaniskat todennäköisesti toistatte tätä kuviota omissa perheissänne.

Vierailija
26/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:08"]

En osaa kaikkia niitä hommia mitä tarvitaan talon valmiiksi saattamiseen, ollaan tehty niitä yhdessä eli minä autan. Ja osa pitää teettää. Mutta eipä tuo mp-kausi suomessa kovin pitkä ole joten talven tullen kai se jatkaa taas. Meidän vaan piti saada esim terassi valmiiksi kesäksi. 

ap

[/quote]

Luuletko että jiirisaha tottelee ainoastaan jos koipien välissä on kikkeli? Mies puuttunee asiaan jos aivan perseelleen meinaa mennä joten rohkeasti kokeilemaan vaan.

Mitä itse sanoisit miehellesi, jos se toteaisi ettei voi pestä pyykkiä kun ei osaa käyttää pyykkikonetta? Sanoisitko että ei se mitään, eihän mieheltä voi moista edellyttää vai käskisitkö opetella?
[/quote]

Kyllähän noita miehiä riittää. En kyllä itsekään aivvan ymmärrä ap:ta, voisithan sinäkin opetella remontoimaan, niin saisit hommat eteenpäin. Niin minäkin tein, nyt on miehellä aikaa ropata autoa ja motskaria eikä haittaa minua yhtään.

Vierailija
27/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä ainakin se alkuinnostus esim uudesta autosta hiipui hetken päästä, eikä tämän jälkeen ole tarvinnut miehen olla koko ajan autoa puunaamassa ja pesemässä tms. Moottoripyörääkin piti pari kesää ja sen jälkeen myi pois. Joten eiköhän sille talollekin kohta aikaa jää.

Vierailija
28/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se terassin teko yksin helppoa ole edes mieheltä. Eihän siitä mitään tule jos toisen pitää olla kokoajan vieressä neuvomassa ja antamassa ohjeita. Parempaa jälkeä tulee jos kokenut hoitaa homman, oli se sitten mies tai nainen. Jos ei ole kiinostusta niin ei auta kuin odotella...

Vierailija
29/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:36"]

Näille viisastelijoille tiedoksi, että on helppo mollata naisia taidottomuudesta, kun on itse saanut opin noihin hommiin kotona. Meillä vain perheen poika huolittiin mukaan "miesten töihin", vaikka minäkin olisin ollut kiinnostunut. Mutta tytölle oli sitten varattuna tiskihommat ja ruoanlaitto. Te punaniskat todennäköisesti toistatte tätä kuviota omissa perheissänne.

[/quote]

Niin,miesten hommat ei onnistu jos on pinppi? Opettelemaan ne on pojatkin joutuneet, ei se taito kiveksistä tule.

Vierailija
30/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:55"]ei etene mikään muu homma kuin se pyörä, sitä pitää maalata, ostaa varaosia, roplata kaiket illat. Meillä on keskeneräinen omakotitalo. Ärsyttää. Toisaalta ymmärrän että väsyttää ainainen talon laittaminen ja mies on aina haaveillut moottoripyörästä.  Kai pitää antaa sen nyt harrastaa tuota ehkä se kyllästyy siihen jossain vaiheessa ja sitten taas innostaa tehdä kotia valmiiksi. 
[/quote]
Ostiko sinun miehesi sen Kouvolasta?
T. Seksaava äidin napanuora jolla on kondomi nenässään

Vierailija
31/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:36"]Näille viisastelijoille tiedoksi, että on helppo mollata naisia taidottomuudesta, kun on itse saanut opin noihin hommiin kotona. Meillä vain perheen poika huolittiin mukaan "miesten töihin", vaikka minäkin olisin ollut kiinnostunut. Mutta tytölle oli sitten varattuna tiskihommat ja ruoanlaitto. Te punaniskat todennäköisesti toistatte tätä kuviota omissa perheissänne.
[/quote]

Ymmärräm hyvin, että remppahommiin ryhtyminen on hankalaa, jos mitään vastaavaa ei ole koskaan tehnyt. Nykyään kuitenkin löytyy netistä todella hyviä ja yksityiskohtaisia ohjeita. Lisäksi se mies voi neuvoa alkuun, jos hänellä kerran on osaamista. Tosin moni mieskin vain kuvittelee osaavansa ja tekee täyttä sutta ;) Kannattaa aloittaa jostain helpommista hommista, ei kaikki vaadi mitään ihmeellistä osaamista.

Vierailija
32/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitää olla kiinostusta remonttihommiin, ei siitä muute mitään tule. Luulenpa että aloittajan tapauksessa terassit sun muut on yhteisiä hommia ja molemmat haluavat valmista. Ja naista harmittaa kun taukoa tulee, kun mies tekee muuta. Eikä halua tai jaksa tai ei ole kädentaitoja itse lähteä yrittämään. Jos toisella kuitenkin on se kokemus ja osaaminen valmiina. Ymmärrän kyllä aloittajaa, mutta jos aikaa on ja kiinostusta toki aloittaja voi alkaa opettemaan tekemään itse.

Vierailija
33/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina uhri! Pahat miehet! Paha patriarkaatti!

Vierailija
34/36 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:23"]

Heh, odotas kun ap näet miten paljon moottoripyörän vakuutus maksaa. Ja kohta niistä joutuu maksamaan ajoneuvoveronkin. Sinä meni terassipuurahat.

[/quote]

Riippuu pyörän teho-painosuhteesta mitä siitä joutuu vakuutuksia maksamaan. Itse makselen isosta matalaviritteisestä pyörästä jotain sataneljäkymppiä vakuutuksia, kun on jonkun verran bonuksia. Ei tuollaiseen talous kaadu. Kalliiksi vakuutukset tulevat jollekin vasta kortin saaneelle, joka ajaa jollain kevyellä suuritehoisella muoviluodilla. Minkä ymmärtää hyvin, onhan sellainen aika riskialtis yhdistelmä. 

Vierailija
35/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse laita taloa?

Koska nainen?

Vierailija
36/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi