Onko sopivaa tarjota naiselle kotitreffeillä 200 grammaa makaronilaatikkoa?
Olen tosissani enkä nyt provoile mutta minulla on pieni vuoka johon mahtuu 400 grammaa makaronilaatikkoa eli 200 grammaa per nenä. Salaattia siihen siivuun ja juomana vesi tai rasvaton maito. Söisitkö maittavasti?
Aikuinen mies
Kommentit (64)
Haluaisitko sinä makaronilaatikkoa treffeillä jos menisit jonkun kylään? Minä en vaikka tykkään makaronilaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä makaronilaatikkoa treffeillä jos menisit jonkun kylään? Minä en vaikka tykkään makaronilaatikosta.
Kysyjällä ei ole naista. Joten voi makaroni laatikonsa laitaa ihan mikrossa itselle.Kumpahan on atrian vai saarioisen valmistamaa?
Maustekurkkuka ja etikkapunajuuria myös sekä hyvää sinappia ja ketsuppia niin mieluusti söisin.
Minä voisin syödä makaronilaatikkoa, kunhan et luule, että jaksan syödä 200 grammaa.
Tarjoa mieluummin raikkaita voileipiä. Makaronilaatikko, hyväkin, on tylsää ruokaa. Tai jos kyvyt riittävät, niin hyvät pihvit uuniperunoiden ja salaatin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti vaikka voisin syödä muutakin. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Se sitä peräkammaripojan "äidin tekemää" laatikkoa.
Ei todellakaan! Makaronilaatikko on bravuurini. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko on ihan hyvää. Kunhan ei ole valmislaatikkoa.
Kuka idiootti kehtaa tarjota einestä treffeillä?! Omatekoista lootaa täytyy olla. Aikuinen mies
Voisin syödä einesmakaronilaatikon puolikkaasi mutta pillua et saisi.
Lähden vain sellaisen miehen matkaan joka tarjoaa illallisen ravintolassa. Eikä missään mäkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tylyä, minkä takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylyä, minkä takia?
Mitähän olisi odotettavissa jos olisimme naimisissa? Makaronilaatikkoa hääpäivänä? Kertoo jotain miehen tyylitajustakin. Joku taso täytyy naisella olla. Tuollaiselta mieheltä saa lahjaksi vain kattiloita. Ei paljon kiihota mama's boy. Makaronilaatikkoon piti vissiin kysyä äidiltä resepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyjällä ei ole naista. Joten voi makaroni laatikonsa laitaa ihan mikrossa itselle.Kumpahan on atrian vai saarioisen valmistamaa?
Tämän kirjoittajalla on sininen paita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylyä, minkä takia?
Mitähän olisi odotettavissa jos olisimme naimisissa? Makaronilaatikkoa hääpäivänä? Kertoo jotain miehen tyylitajustakin. Joku taso täytyy naisella olla. Tuollaiselta mieheltä saa lahjaksi vain kattiloita. Ei paljon kiihota mama's boy. Makaronilaatikkoon piti vissiin kysyä äidiltä resepti.
No kyllähän se äidiltä kannattaa kysyä ohje kun äidit tunnetusti ovat hyviä ruoanlaittajia. Jos hän nyt hääpäivänä jotain muuta laittaisi jos sinulle ei makaronilaatikko maistu?
Tällaiselta mieheltä saa roiskeläpän juhla-ateriaksi syntymäpäivänä.
Toki, jos olisi hyvää makaronilaatikkoa...