Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysykää alkoholistilta joka vetää rauhoittavia

Vierailija
10.06.2015 |

Alkoholin kanssa. Olen siis 19-vuotias nainen. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, traumaperäinen stressihäiriö, ahdistuneisuutta, olen vaikeasti masentunut sekä minulla on invalidisoiva paniikkihäiriö. Päivisin otan suuria määriä opamoxia/aplroxia ja iltaisin aloitan ryyppäämisen joka loppuu aamuyöstä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on invalidisoiva paniikkihäiriö? Siis invalidisoiva-etuliite?

Vierailija
2/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invalidisoiva on invalidisoiva. En pysty käymään kuin hyvin harvakseltaan kaupassa, en liiku kotini ulkopuolella. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, minulla on myöskin PICA syömishäiriö sekä pakko-oireita/ajatuksia. Ap

Vierailija
4/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et polta mieluummin pilveä vaan juot alkoholia? Johtuuko siitä ettei ristikkäisvaikutus ole yhtä suuri ja tätä seuraava sekavuustila on on verrattain pienempi?

Vierailija
5/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nuku, niin et parane. Koko yön ryyppääminen vie sinut sairaalan kautta hautaan.

Vierailija
6/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on hienoja nimiä sairauksillas.

Vierailija
7/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessasi voit kertoa vastauksen mun kysymykseen, että mitä hirveää sulle on tapahtunut?

Vierailija
8/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ryyppää päivällä niin uskaltaisit kännissä mennä kauppaan?

Vierailija
9/10 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla koet itsesi alkoholistiksi? Minun on henkilökohtaisesti vaikea uskoa, että 19-vuotias olisi alkoholisti. Matkalla sinne varmasti voit olla joten kysymykseni on seuraava. Miksi et lopeta juomista vielä kun voit?

Vierailija
10/10 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta pilveä sillä se aiheuttaa mulla paniikkikohtauksia/oksentelua. Ryyppään joskus päivisinkin, mutta yleensä nukun iltaan asti. Krapulassa myöskään alkoholi ei maistu heti herätessä (toistaiseksi näin). Olen ryypännyt kohta 2vuotta putkeen päivittäin. Juon vaikka olisin 40asteen kuumeessa. Päivittäiset juomat pakko saada, keinolla millä hyvänsä. Olen saanut juoppohulluuskohtauksia. Mulla on ollut ihan syntymästä asti erittäin vaikeaa. Tietenkään en taaperoiästä muista, mutta isäni oli alkoholisti joka hakkasi äitiäni/minua. Olen viettänyt suurimman osan lapsuudestani sairaalassa äitini oksennuskammon takia (ei uskaltanut syöttää/juottaa, jos vaikka satun oksentamaan) Olen seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena/nuorena. Ensimmäinen poikaystäväni raiskasi mut. Olen myöskin koulukiusattu.. Minut on hakattu useasti yms. Hirveästi kaikkea pahaa on tapahtunut. Opiaatit ja bentsot olivat ensimmäinen pakokeinoni todellisuudesta. Sitten tuli alkoholi ja bentsot ihan kunnolla kuvioihin. Ap