Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyykö jollain ripsienpidennykset kauniina yli viikkoa??

Vierailija
10.06.2015 |

Mulla on nyt viikon olleet ja nyt silmät on jo eriparia kun toisesta lähtenyt enempi ripsiä... En taida ottaa enää. :( huolloissa saisi käydä viikon välein että pysyisi kauniina. Kallista lystiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei tavalliset pidennykset pysyneet hyvän näköisinä viikkoa kauempaa, sitten kokeilin volyymiripsiä ja ne pysyvät jopa kuukauden tosi nätteinä.

Vierailija
2/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 00:07"]

Ripsien pysyvyys on hyvin yksilöllistä. Riippuu oman ripsen kasvukaudesta, liimasta sekä erityisesti siitä, miten niitä ripsiä kohtelee! Mulla on asiakkaita, jotka käyvät huollossa 2vk välein ja sitten on taas asiakkaita, jotka huollattavat 6vk välein, koska ripset pysyvät niin hyvin.

[/quote]

Aika posketonta aina väittää, että omasta kohtelusta johtuu miten ripset pysyvät. Jos ne ripset on alun alkaenkin laitettu päin persettä, siihen ei hienoinkaan kohtelu kauheasti auta. Mullakin lähti ripset ihan hiton nopeasti ja ne menivät miten sattuu johtuen siitä, että ripsien laittaja ei ollut tehtäviensä tasalla. Kun pääsin oikealle tekijälle mitä kiinnosti muukin kuin liimalla läträäminen, niin jopas alkoi pysyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 2 vuotta putkeen ripsienpidennykset ja hoitoväli 4vko ja hyvät oli. Toki viimeisellä viikolla olivat erinäköiset kuin ekalla viikolla, mutta ei mitään eriparisilmiä. Kävin aina samalla tekijällä ja teki laadukkailla aineilla ja ripsillä, käytti vain yhtä tiettyä merkkiä. Ennen häntä olin käynyt eri tekijällä ja ihan järkyttävän suuri ero laadussa! Ripsientekijäni jäi äippälomalle ja en uskaltanut mennä kellekään muulle sillä välin. Menen taas hänelle kun palaa töihin. Ja huomiona, ripsistäni tehtiin aina luonnollisen näköiset, vain 1-2mm pidemmät kuin omat ripseni, uskon että tämäkin on yksi syy miksi pysyivät hyvin. Ne 16+ milliset viuhkat mitä näkee on aivan hirveitä, varsinkin kun kato on alkanut jo käydä!

Vierailija
4/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia lopetin kolmen kerran jälkeen. Vaihdoin aina tekijää mutta petyin aina entistä enemmän. Kahdella viimesellä kerralla otin just samana päivänä kun menoa, jonne halusin extraa. Seuraavana päivänä olivat jo poskilla ja silmät eriparia.

Vierailija
5/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:35"]Just tuon takia lopetin kolmen kerran jälkeen. Vaihdoin aina tekijää mutta petyin aina entistä enemmän. Kahdella viimesellä kerralla otin just samana päivänä kun menoa, jonne halusin extraa. Seuraavana päivänä olivat jo poskilla ja silmät eriparia.
[/quote]

Tosi kurjaa.. :( kalliiksihan tämä tulee, mäkin oon kokeillut eri tekijöitä enkä käsitä miten jollain nämä voi pysyä hyvinä?? Voi ihme.. Pitikin taas käyttää rahaa tämmöseen ja nyt on tuuheat ja omat hyvät ripset historiaa ja kasvatus alkakoon alusta taas..

Vierailija
6/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap:lla volyymit vai tavalliset pidennykset?

Vierailija
7/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:39"]Oliko ap:lla volyymit vai tavalliset pidennykset?
[/quote]
Tavalliset

Vierailija
8/16 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella turhaa hommaa
N24

Vierailija
9/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy. Huoltovälinä mulla on se 3viikkoa ja vasta huoltoa edeltävällä viikolla alkaa kato käymään :)

Vierailija
10/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 00:01"]Pysyy. Huoltovälinä mulla on se 3viikkoa ja vasta huoltoa edeltävällä viikolla alkaa kato käymään :)
[/quote]
Paljonko sulla maksaa uudet? Entä huolto?

Vierailija
11/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kun kasvatatte omia ripsiänne takaisin, tilatkaa sitä hoitoseerumia (en nyt muista nimeä enkä jaksa googlettaa), siis sitä jota laitetaan ripsien tyveen, syöpälääkkeestä keksitty, hinta on kova mutta pullo kestää puoli vuotta. Mä menetin ripseni kun ripsientekijä epäonnistui (oli eka ja vika kerta), olin siis täysin ripsetön, tilasin sen pullon ja ripset kasvoivat ennätysvauhtia takaisin, lopulta mulla oli todella pitkät ja paksut ripset. Vaikutus tietenkin lakkasi kun pullo loppui, enkä ole jaksanut olla niin turhamainen että tilaisin lisää, ehkä sitten taas tulevaisuudessa :) mutta ei enää ikinä ripsienpidennyksiä, hoitoainetta vaan!

Vierailija
12/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pysyvyys on hyvin yksilöllistä. Riippuu oman ripsen kasvukaudesta, liimasta sekä erityisesti siitä, miten niitä ripsiä kohtelee! Mulla on asiakkaita, jotka käyvät huollossa 2vk välein ja sitten on taas asiakkaita, jotka huollattavat 6vk välein, koska ripset pysyvät niin hyvin.

Vierailija
13/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla pysyy hyvänä 3 viikkoa. 4 viikon välein käyn huollossa, jolloin viimeisenä viikkona ripsissä on jo pieniä rakoja mutta peittelen niitä ripsivärillä :D Mutta tottahan se on ettei kaikille nuo pidennykset vaan sovi, omat ripset voi kasvaa niin nopeasti tai olla muuten niin hauraat ja ohuet että niissä kuituripsi ei pysy.

Nro 9 kertomasta ripsiseerumista minäkin olen kuullut hyvää. Kaverini otti ripsenpidennykset pois ja alkoi käyttää tuota hoitoainetta, nykyään hänellä on varmaan pidemmät ja tuuheammat ripset mitä minun ripsenpidennykseni on :D

Vierailija
14/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin kuitenkin, Revitalashia mä käytin. Mulla toimi täydellisesti, kun laitto ripsaria niin ihmiset luuli että olin ottanut pidennykset :) vaatii sen, että kerran päivässä laittaa sitä, mutta siinä ei mene kuin minuutti. Nyt iskikin himo, pitäisköhän tilata.. -9-

Vierailija
15/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 00:01"]Hei kun kasvatatte omia ripsiänne takaisin, tilatkaa sitä hoitoseerumia (en nyt muista nimeä enkä jaksa googlettaa), siis sitä jota laitetaan ripsien tyveen, syöpälääkkeestä keksitty, hinta on kova mutta pullo kestää puoli vuotta. Mä menetin ripseni kun ripsientekijä epäonnistui (oli eka ja vika kerta), olin siis täysin ripsetön, tilasin sen pullon ja ripset kasvoivat ennätysvauhtia takaisin, lopulta mulla oli todella pitkät ja paksut ripset. Vaikutus tietenkin lakkasi kun pullo loppui, enkä ole jaksanut olla niin turhamainen että tilaisin lisää, ehkä sitten taas tulevaisuudessa :) mutta ei enää ikinä ripsienpidennyksiä, hoitoainetta vaan!
[/quote]
Kannattaa vakavasti harkita kannattaako ripsiseerumia käyttää, jos siinä vaikuttavana aineena on glaugoomalääkkeen johdannainen. Itselleni vastaavasta aineesta aiheutui pidempien ripsien lisäksi näön sumenemista, joka parantui kun lopetin käytön.

Vierailija
16/16 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhuuksien turhuutta,noissa on just vaarana omien ripsien tuhoutuminen,näitä oon nähny omis kavereissaki,,miksei normi ripsiväri riitä?tulee mielee vuosien takaiset rakennekynnet,jotka mul oli kahteenki otteesee,mut viimeks kun poistettiin,ni ei ikinä enää,meni kauan ,et omat kynnet "toipu"noista kynsistä, ja eihän niitten kynsienkää huolto/hoito ilmasta ollu,sai melkee 2 viikon välein juosta huollattamas,kun omat kynnet kasvaa nii nopeesti,mut ei enää ikinä mitää tollasia ylimääräsiä turhuuksia.