Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verta seksin jälkeen

apua kaivataan
03.02.2022 |

Moi, oon 15v tyttö tuossa noin viikko sitten harrastin seksiä pojan kanssa ja minulta on siintä lähtien tullut verta alapäästä, ei ollut ensimmäinen kerta kun näin käy edellisella kerralla verta tuli 2viikkoa putkeen osaisiko joku auttaa olen huolissani..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaali seksin jälkeen, yleensä kyllä loppuu nopeasti, myös menkat on voinut osua samalle ajalle.

Vierailija
2/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu niin hakeudu seksitautitesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toosa myös kipeä vai valuuko vaan?

Vierailija
4/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla ahŧeríín.

Vierailija
5/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaali seksin jälkeen, yleensä kyllä loppuu nopeasti, myös menkat on voinut osua samalle ajalle.

Kai sen nyt erottaa, onko menkat vai ei! Mitäs, jos ap kävis gynellä. 

Vierailija
6/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli sinä olet

Vierailija
7/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko johonkin? Onko veren hyytymisessä ongelmia? Ootko ottanut koronarokotteen?

Vierailija
8/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pienimunasempaan suomipoikaan

Vierailija
9/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda pienimunasempaan suomipoikaan

Indonesiassa asuu maailman pienikullisimmat miehet. 

Vierailija
10/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sattuuko yhdyntä tai tuntuuko epämukavalta? Kuivat paikat voivat helposti hiertyä ja siksi vähän vuotaa. Jos vuotoa on paljon ja siihen liittyy esim kirvelyä tai kutinaa, menisin lääkäriin. Muuten kokeilisin ensin liukuvoidetta, tarkistakaa että sopii kondomin kanssa käytettäväksi. Joskus taas kuukautiskierto voi olla sekaisin ja voi olla vuotohäiriöitä kuten pitkiä välivuotoja kuukautisten välissä. Sitäkin on hyvä selvittää lääkärissä. Silloin kun on verenvuotoa, sinun ja kumppanin pitää olla erityisen tarkkoja hygieniasta ettei tule tulehduksia. Jos on seksitautien mahdollisuus, hakeudu testeihin. Vaikka käyttäisi kondomia, taudit voivat tarttua jos sylkeä menee sukuelimiin. Etenkin miehillä monet taudit voivat olla oireettomia. Verenvuoto ei käsittääkseni erityisesti viittaa sukupuolitauteihin mutta hyvä pitää nämäkin mielessä. :)

Vierailija
11/13 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole.

Joka ikinen kerta, kun olen ollut yhdynnässä, en ole ollut kiihottunut. Eli minua on vain sattunut ja tulee verta. Tämäkö on sinun mielestä normaalia? Ei ainakaan terapeuttini mukaan ollut.

Joten, koska miehiä ei ole tippaakaan kiinnostanut miltä minusta tuntuu, olen lopettanut seksin harrastamisen kokonaan. Olen n. 30v saakka yrittänyt miellyttää miehiä omalla kustannuksellani, jolloin seksuaalisuuteni meni rikki ja samoin psyykkinen hyvinvointini kärsi.

Aloittajalle sanoisin, että pettinkiä ensin. 

12/13 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaan tätä asiaa vähän enemmän, ei siis ollut eka kerta eikä ensimmäisiä kertoja kun harrastin seksiä, ja se ei sattunut, kuukautiset eivät myöskään ollut lähellä alkamista ja käytän ehkäsy pillereitä, olen nyt tamppoonia käyttänyt ja veri tamppoonissa näyttää siltä että se tulaa sivusta päin eikä sieltä ylhäältä (eli tamppoonin pää on puhdas ja toisella sivulla on verta)

midldsls

13/13 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

midldsls

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi