Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla sopimus huijata valtiolta ansiosidonnaista

Vierailija
10.06.2015 |

Minulla on nykyiseen järjestelmään ja elämäntilanteeseeni sopiva optimiratkaisu.

Olen puolen vuoden pätkissä leppoisissa töissä 3000€ mediaanipalkalla kaverini firmassa ja tämän jälkeen aina kaksi vuotta niiden välissä lomalla hieman alle 2000€ ansiosidonnaisella, josta kertyy eläkettä (eikä esim. vaikuta pääomatulot) saman verran kuin vastaavan suuruisesta palkasta toisin kuin työmarkkinatuesta.

Eli kaveriyrittäjäni antaa lahjakortin valtion suureen tukiaiseen kahden vuoden pätkissä työllistämällä minut puoleksi vuodeksi mediaanipalkalla.

Kuten reiluun kaupankäyntiin kuuluu, lahjoitan tästä päivärahasta käteisellä 10% yrittäjäkaverilleni kustakin kahden vuoden ansiosidonnaisesta tukijaksosta.

Suosittelen muitakin rakentamaan ja kehittämään samanlaisia optimaalisia kohtuullisen elintason turvaavia ratkaisua, jotka mahdollistavat maksimaalisen vapauden ja harrastusmahdollisuudet valtion kirstusta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava provo

Vierailija
22/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"]

"Kunnan työntekijänä pystyy olemaan puoli vuotta erilaisilla lomilla ja saikuilla täydellä palkalla ja toiset puoli vuotta töissä. Been there, done that. Eikä tarvii turvautua mihinkään ansiosidonnaisiin, vaan saa täyden palkan joka kasvattaa eläkettä koko ajan + lomatkin vielä kertyy jatkuvasti. Rahaa tulee vaikkei tekisi mitään. Mihin tässä oikein joutuu kaikkien noiden vapaiden ja lomien kanssa?"

Olen terve. En voi pelleillä lääkärien kanssa saadakseni harrasteaikaa 2 vuoden jaksoissa ilman huolta.

ap

[/quote]niin minäkin olen täysin terve, työnantaja ei vaan sitä tiedä :=)))

t. kunnan työntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mukava provo"

Ja mikähän estää käyttämästä näin yksinkertaista järjestelyä, jos on kavereita. Olen välillä lainannut mökkiänikin kaveriyrittäjälle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi