Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostat Lidlistä ?

Vierailija
03.02.2022 |

Mitkä lidlin tuotteista, etenkin ruokapuolelta, mutta myös muut, ovat sellaisia, että ovat päässeet vakituiseen käyttöösi (Etenkin Lidlin omista merkeistä, mitä ei myydä muualla

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemja

Vierailija
2/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ja lonkeroo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa

Vierailija
4/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ihan tavallisia ruokatuotteita, ei nyt tule mieleen että mikään Lidlin oman merkin tuote olisi ollut huono.

Vierailija
5/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteen tuotteet hyviä, hedelmät edullisempia kuin muualla juustoissa hyvä valikoima. Pesuaineet ja kosmetiikka huippulaatua hintaansa nähden. Koiran kuivamuonaa, koirannameja, alkoholitonta olutta. Teemaviikkojen erikoisuuksia maisteltavaksi. Myös kalasäilykevaraston täydennän aina juuri Lidlissä.

Vierailija
6/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussijauhe - nyt toimitusvaikeuksia. Mistäs minä nyt perunarieskan teen ;(

Vierailija
7/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Lidl:ssä se on outo kauppa. Käyn k- kaupassa ja saan plussaa ostoksista. Tyytyväinen olen k- kauppaan.

Vierailija
8/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L:ssä on myös omanlaistaan hyvää, vaikka yhä useammin menee bulkkiin. Halpaa minun ei tarvitse penkoa.

Lempäälässä yleensä käyn.

Vierailija
9/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hyviä työkaluja kohtuuhintaan. Akkuporan ainakin olen ostanut... pyörän jalkapumpun...

Vierailija
10/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartwallin sokeritonta sitrus- Jaffaa, sitä ei muualta saa.

Vierailija
11/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana taco-salattia ! Poisto korista 50% urheilulivejä.T-paidat ei veny ei vanu.pikkikset, leggings ,pitkiä housuja ,tuli takit.mitä viellä ?justoa,juustoa .rakastan juustoa.

Vierailija
12/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurtteja, esim. Greek style yogurt mansikka, pineapple, orange&mandarin

Vierailija
13/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mozzarellaraastetta, maustettuja ja maustamattomia rahkoja, kermajuustoa, sipsejä ja pähkinöitä, vihanneksia ja hedelmiä, paistopistetuotteita, satunnaisesti eineksiä, keksejä, kahvia, energiajuomaa. 

Vierailija
14/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä hyviä työkaluja kohtuuhintaan. Akkuporan ainakin olen ostanut... pyörän jalkapumpun...

Usein niitä on aikansa ja häviävät eivätkä palaa, paitsi joskus harvoin. -Minä sain hyvälaatuisen minikompuran.

Vierailija
15/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana on lidlissä halpaa. Kotimainen olut ja siiderit ovat edullisia ja hyvänmakuisia. Myös pakastevihanneksia tulee ostettua.

Vierailija
16/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin omia merkkejä ostan yleensä seuraavista kategorioista: Juustot, leikkeleet, lihat, pastat, riisi (oli mutta lopettivat myynnin), hedelmät, juurekset, vanukkaat, toisinaan tuoremehut (välillä kalliita niin ostan muualta), Saskian 0.5l kivennäisvedet, wc-paperit. 

Vierailija
17/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen jogurtti, pähkinäsekoitus, shampoo hoitoaine suihkugeeli, vessapaperi.

Vierailija
18/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein niitä on aikansa ja häviävät eivätkä palaa, paitsi joskus harvoin. -Minä sain hyvälaatuisen minikompuran.

Ai sen härpäkkeen joka kytketään tupakansytyttimen liitäntään? Aika onneton laite, sillä jalkapumppu päihittää sen kevyesti renkaantäytössä.

Vierailija
19/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoi (ei luomu), pähkinät, hedelmät, vihannekset, joskus juustoa, vessapaperia, broileria, isot pussit pinaattia ja parsakaalta pakkasesta, jäätelö.

Alushousuja oon joskus ostanut, olivat edullisia ja laadukkaita. Urheiluvaatteita myös, näissä on sattunut muutama hutiostos.

Vierailija
20/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sen härpäkkeen joka kytketään tupakansytyttimen liitäntään? Aika onneton laite, sillä jalkapumppu päihittää sen kevyesti renkaantäytössä.

Mulla on kanssa mikrokompura. Sillä saa renkaaseen vähän yli yhden baarin paineen.