Mitä ostat Lidlistä ?
Mitkä lidlin tuotteista, etenkin ruokapuolelta, mutta myös muut, ovat sellaisia, että ovat päässeet vakituiseen käyttöösi (Etenkin Lidlin omista merkeistä, mitä ei myydä muualla
Kommentit (24)
Ostan ihan tavallisia ruokatuotteita, ei nyt tule mieleen että mikään Lidlin oman merkin tuote olisi ollut huono.
Paistopisteen tuotteet hyviä, hedelmät edullisempia kuin muualla juustoissa hyvä valikoima. Pesuaineet ja kosmetiikka huippulaatua hintaansa nähden. Koiran kuivamuonaa, koirannameja, alkoholitonta olutta. Teemaviikkojen erikoisuuksia maisteltavaksi. Myös kalasäilykevaraston täydennän aina juuri Lidlissä.
Perunamuussijauhe - nyt toimitusvaikeuksia. Mistäs minä nyt perunarieskan teen ;(
En käy Lidl:ssä se on outo kauppa. Käyn k- kaupassa ja saan plussaa ostoksista. Tyytyväinen olen k- kauppaan.
L:ssä on myös omanlaistaan hyvää, vaikka yhä useammin menee bulkkiin. Halpaa minun ei tarvitse penkoa.
Lempäälässä yleensä käyn.
On siellä hyviä työkaluja kohtuuhintaan. Akkuporan ainakin olen ostanut... pyörän jalkapumpun...
Hartwallin sokeritonta sitrus- Jaffaa, sitä ei muualta saa.
Kana taco-salattia ! Poisto korista 50% urheilulivejä.T-paidat ei veny ei vanu.pikkikset, leggings ,pitkiä housuja ,tuli takit.mitä viellä ?justoa,juustoa .rakastan juustoa.
Jogurtteja, esim. Greek style yogurt mansikka, pineapple, orange&mandarin
Esimerkiksi mozzarellaraastetta, maustettuja ja maustamattomia rahkoja, kermajuustoa, sipsejä ja pähkinöitä, vihanneksia ja hedelmiä, paistopistetuotteita, satunnaisesti eineksiä, keksejä, kahvia, energiajuomaa.
Vierailija kirjoitti:
On siellä hyviä työkaluja kohtuuhintaan. Akkuporan ainakin olen ostanut... pyörän jalkapumpun...
Usein niitä on aikansa ja häviävät eivätkä palaa, paitsi joskus harvoin. -Minä sain hyvälaatuisen minikompuran.
Kana on lidlissä halpaa. Kotimainen olut ja siiderit ovat edullisia ja hyvänmakuisia. Myös pakastevihanneksia tulee ostettua.
Lidlin omia merkkejä ostan yleensä seuraavista kategorioista: Juustot, leikkeleet, lihat, pastat, riisi (oli mutta lopettivat myynnin), hedelmät, juurekset, vanukkaat, toisinaan tuoremehut (välillä kalliita niin ostan muualta), Saskian 0.5l kivennäisvedet, wc-paperit.
Kreikkalainen jogurtti, pähkinäsekoitus, shampoo hoitoaine suihkugeeli, vessapaperi.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein niitä on aikansa ja häviävät eivätkä palaa, paitsi joskus harvoin. -Minä sain hyvälaatuisen minikompuran.
Ai sen härpäkkeen joka kytketään tupakansytyttimen liitäntään? Aika onneton laite, sillä jalkapumppu päihittää sen kevyesti renkaantäytössä.
Maapähkinävoi (ei luomu), pähkinät, hedelmät, vihannekset, joskus juustoa, vessapaperia, broileria, isot pussit pinaattia ja parsakaalta pakkasesta, jäätelö.
Alushousuja oon joskus ostanut, olivat edullisia ja laadukkaita. Urheiluvaatteita myös, näissä on sattunut muutama hutiostos.
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sen härpäkkeen joka kytketään tupakansytyttimen liitäntään? Aika onneton laite, sillä jalkapumppu päihittää sen kevyesti renkaantäytössä.
Mulla on kanssa mikrokompura. Sillä saa renkaaseen vähän yli yhden baarin paineen.
Nemja