Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat Lidlistä ?

Vierailija
03.02.2022 |

Mitkä lidlin tuotteista, etenkin ruokapuolelta, mutta myös muut, ovat sellaisia, että ovat päässeet vakituiseen käyttöösi (Etenkin Lidlin omista merkeistä, mitä ei myydä muualla

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaste pikkupizoja,

Portugalil leivoksia

Esmera legginsejä

Miesten sukkia

Vierailija
22/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä hyviä työkaluja kohtuuhintaan. Akkuporan ainakin olen ostanut... pyörän jalkapumpun...

Usein niitä on aikansa ja häviävät eivätkä palaa, paitsi joskus harvoin. -Minä sain hyvälaatuisen minikompuran.

Ai sen härpäkkeen joka kytketään tupakansytyttimen liitäntään? Aika onneton laite, sillä jalkapumppu päihittää sen kevyesti renkaantäytössä.

Minulla ei ole ollut moitittavaa. Jopa raktorin rengas täyttyi ongelmitta, (tosin ei kovin nopeasti., pystyttiin ajamaan vaihtopaikalle.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja, pakastepizzoja (pakkauksia, joissa on 4 salamipizzaa, en muista nimeä), hedelmiä ja vihanneksia.

Vierailija
24/24 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaiken pääasiassa Lidl'istä, harvoin käyn Citymarketissa, joskus K-Supermarketissa, hyvin harvoin Prismassa tai S-Marketista. Säästän aivan hirveesti ostamalla Litukasta tarpeelliset ruokatarvikkeet ja muut kotiin tarvittavat tuotteet. Ei olisi kyllä rahan säästämisen pakkoa mutta miksi maksaisin muissa kaupoissa enemmän samasta tai samanarvoisesta tai paremmasta tuotteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän