Mitä ostat Lidlistä ?
Mitkä lidlin tuotteista, etenkin ruokapuolelta, mutta myös muut, ovat sellaisia, että ovat päässeet vakituiseen käyttöösi (Etenkin Lidlin omista merkeistä, mitä ei myydä muualla
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä hyviä työkaluja kohtuuhintaan. Akkuporan ainakin olen ostanut... pyörän jalkapumpun...
Usein niitä on aikansa ja häviävät eivätkä palaa, paitsi joskus harvoin. -Minä sain hyvälaatuisen minikompuran.
Ai sen härpäkkeen joka kytketään tupakansytyttimen liitäntään? Aika onneton laite, sillä jalkapumppu päihittää sen kevyesti renkaantäytössä.
Minulla ei ole ollut moitittavaa. Jopa raktorin rengas täyttyi ongelmitta, (tosin ei kovin nopeasti., pystyttiin ajamaan vaihtopaikalle.)
Juustoja, pakastepizzoja (pakkauksia, joissa on 4 salamipizzaa, en muista nimeä), hedelmiä ja vihanneksia.
Ostan kaiken pääasiassa Lidl'istä, harvoin käyn Citymarketissa, joskus K-Supermarketissa, hyvin harvoin Prismassa tai S-Marketista. Säästän aivan hirveesti ostamalla Litukasta tarpeelliset ruokatarvikkeet ja muut kotiin tarvittavat tuotteet. Ei olisi kyllä rahan säästämisen pakkoa mutta miksi maksaisin muissa kaupoissa enemmän samasta tai samanarvoisesta tai paremmasta tuotteesta?
Pakaste pikkupizoja,
Portugalil leivoksia
Esmera legginsejä
Miesten sukkia