Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuuluisi olla perheen pää.

Vierailija
10.06.2015 |

Perheen päänä oleminen ei tarkoita tyranniaa, vaan vastuun kantamista. Miehen tulisi kantaa vastuu naisesta ja koko perheestä. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:17"]

Me pidetään kyllä molemmat ajatuksesta että mies on perheen pää muttei se tarkoita sitä, että miehen kuuluu kaikki vastuu kantaa perheessä. Meillä molemmilla on ammatti, molemmat olemme työssä tai olleet työssä (minä tällä hetkellä kotona mies työssä), molemmilla on omaa varallisuutta, molemmat omistamme osat kodistamme. Meillä se että mies on perheen pää toteutuu niin, että asioita tehdään enemmän miehen työn ja asioiden mukaan kuin minun työni mukaan. Vastineeksi siitä saan kyllä ihanan miehen, hemmottelua, vähemmän stressiä. Minulla itse asiassa on aika paljon vastuuta kotona olevana kun hoidan näitä kotiasioita, lapsia, remontteja, lomamatkasuunnitelmia ja lisäksi teen vielä vähän työtä miehen firmaan kotoa käsin.

[/quote]

Eli sinä todellisuudessa kannat kaiken vastuun perhen arjen sujumisesta, teet kotityöt ja käyt itse lisäksi vielä töissä ja mies saa vain kaiken hyödyn? Mielenkiintoista.

Vierailija
22/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:22"]

Perheen päänä oleminen ei tarkoita tyranniaa, vaan vastuun kantamista. Miehen tulisi kantaa vastuu naisesta ja koko perheestä. 

[/quote]

OK. Tämä on siis miehen vastuu. Mitkä ovat vastuunkantamisesta seuraavat oikeudet ja muut hyödyt?
[/quote]
Saa kertoa muille että hänetpä on hyväksytty saamaan nainen elämäänsä (jos siis aiheutuu velvollisuuksia, vaivaa ja kustannuksia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:39"]

Saa kertoa muille että hänetpä on hyväksytty saamaan nainen elämäänsä (jos siis aiheutuu velvollisuuksia, vaivaa ja kustannuksia).

[/quote]

Tämä oli nyt varmaan vitsi?

Vierailija
24/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Ap, mutta mikset mene kertomaan tuota suoraan miehille, täällä kun taitaa käydä enimmäkseen naisia? Jostain muualta ainakin voisit tavoittaa heitä huomattavasti paremmin. Nimittäin heiltähän tässä sitä muutosta kaivattaisiin, kantamaan enemmän huolta ja vastuuta perheestään.

Vierailija
25/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"]

Niinpä tosiaan kuuluisin. On vaan hyvin vaikea, ellei peräti mahdotonta nykyään sellaista miestä löytää.

[/quote]

Ja kiitos kuuluu sille että naiset saivat aikoinaan äänioikeuden. Nyt naiset voisivat vihdoinkin itse ottaa vastuuta, kun halusivat ottaa vastuuta. Voisitte vittu vaikka aloittaa menemällä armeijaan. Voisitte aktiivisemmin ottaa vähemmän tienaavia miehiä treffikumppaneiksi. 

Mutta ei huorilla pitää olla rahaa. Huoriahan naiset ovat aina olleet.

Vierailija
26/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"]

Niinpä tosiaan kuuluisin. On vaan hyvin vaikea, ellei peräti mahdotonta nykyään sellaista miestä löytää.

[/quote]

Ja kiitos kuuluu sille että naiset saivat aikoinaan äänioikeuden. Nyt naiset voisivat vihdoinkin itse ottaa vastuuta, kun halusivat ottaa vastuuta. Voisitte vittu vaikka aloittaa menemällä armeijaan. Voisitte aktiivisemmin ottaa vähemmän tienaavia miehiä treffikumppaneiksi. 

[/quote]

Ei ihme, ettei naiset lämpeä.

terv. köyhän ja työttömän miehen vaimo joka ei ottaisi tuollaisella asenteella varustettua miestä vaikka pankkitilillä olisi viisi miljoonaa.

Vierailija
27/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:39"]

Hehe, mistäköhän meinasit kaivaa tänä päivänä tuollaisen vastuuta kantavan miehen? Monia kiinnostaa enemmän videopelit, viina, salilla ravaaminen, reissaaminen, oma ura tai nuorten typyköiden vikittely kuin vastuun kantaminen perheestä.

[/quote]

Feministien syytä. Vaaditaan tasa-arvoa mut sehän tarkoittaa siis sitä että mies tekee kaikki ikävät asiat ja sitten loput jaetaan tasan naisten ja miesten kesken. Myös miehen isompi palkka koska eihän naiselle itseään köyhempi kelpaa.

"Akateemiset naiset" joita tälläkin palstalla on läjäpäin, on kaikki jotain saatanan humanisteja joilla on juristi tai ekomi puolisona että itse voi puuhastella naistutkimuksen parissa kun mies tuo rahat kotiin.
[/quote]
Mikä on ekomi? Tulikin käytyä väärä tutkinto (ktm) kun ilmeisesti ekomit tahkoaa rahaa niin, että on varaa elättää vaikka yks saatanan humanistikin siinä ohessa. Sä et ainakaan akateeminen ole, joten mitä jos korreloisit tuon alemmuudentunteesta kumpuavan vihasi vaikka pilkkusääntöjen opiskeluun.
Taitaa sekin olla "feministien syytä", että jäi tutkinto hankkimatta? Oiva spacegoat toi feminismi. Jokainen epäonnistunut, katkera miesyksilö voi vierittää oman epäonnistumisensa feministien syyksi.

Vierailija
28/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"]

[/quote]

[/quote]
Sori vaan, mutta feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, jakaako kukaan pillua sunkaltaisille tyhjätaskuluusereille. Valitettavasti naiset eivät kiinnostu sinusta, ja syy ei ole feminismissä tai 2010-luvussa. Syy on sinussa. Vastuunkannolla ja rumien vinkujaluuserien seksinsaannilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
29/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:22"]Perheen päänä oleminen ei tarkoita tyranniaa, vaan vastuun kantamista. Miehen tulisi kantaa vastuu naisesta ja koko perheestä. 
[/quote] Tottakai! Ja naisen pitää olla kaula, joka määrää liikkeet.

Vierailija
30/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"] Niinpä tosiaan kuuluisin. On vaan hyvin vaikea, ellei peräti mahdotonta nykyään sellaista miestä löytää. [/quote] Ja kiitos kuuluu sille että naiset saivat aikoinaan äänioikeuden. Nyt naiset voisivat vihdoinkin itse ottaa vastuuta, kun halusivat ottaa vastuuta. Voisitte vittu vaikka aloittaa menemällä armeijaan. Voisitte aktiivisemmin ottaa vähemmän tienaavia miehiä treffikumppaneiksi.  Mutta ei huorilla pitää olla rahaa. Huoriahan naiset ovat aina olleet.   [/quote] Sori vaan, mutta feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, jakaako kukaan pillua sunkaltaisille tyhjätaskuluusereille. Valitettavasti naiset eivät kiinnostu sinusta, ja syy ei ole feminismissä tai 2010-luvussa. Syy on sinussa. Vastuunkannolla ja rumien vinkujaluuserien seksinsaannilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

[/quote]

Minulla on jo nainen ja muut naiset eivät kiinnosta. Löysin naisen joka elättää minut, koska olen hyvännäköinen ja suurikullinen. Osaan myös tanssia latinoa melkein kilpatasolla. Muita meriittejä minulla ei olekaan paitsi että puhun melkein sujuvasti espanjaa. 

Naiseni todellakin elättää minut ja minun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin hoitaa lemmikkejä ja siivota kerran viikossa, kun siivoojalla on kesäloma. 

Meillä on asiat vähän toisinpäin. Ps. pidän muita naisia lähinnä huorina sosiaalisen statuksen takia. Harva tekee kuten oma naiseni tekee. 

t. Rikkaan naisen koriste

Vierailija
31/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"] Niinpä tosiaan kuuluisin. On vaan hyvin vaikea, ellei peräti mahdotonta nykyään sellaista miestä löytää. [/quote] Ja kiitos kuuluu sille että naiset saivat aikoinaan äänioikeuden. Nyt naiset voisivat vihdoinkin itse ottaa vastuuta, kun halusivat ottaa vastuuta. Voisitte vittu vaikka aloittaa menemällä armeijaan. Voisitte aktiivisemmin ottaa vähemmän tienaavia miehiä treffikumppaneiksi.  Mutta ei huorilla pitää olla rahaa. Huoriahan naiset ovat aina olleet.   [/quote] Sori vaan, mutta feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, jakaako kukaan pillua sunkaltaisille tyhjätaskuluusereille. Valitettavasti naiset eivät kiinnostu sinusta, ja syy ei ole feminismissä tai 2010-luvussa. Syy on sinussa. Vastuunkannolla ja rumien vinkujaluuserien seksinsaannilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

[/quote]

Minulla on jo nainen ja muut naiset eivät kiinnosta. Löysin naisen joka elättää minut, koska olen hyvännäköinen ja suurikullinen. Osaan myös tanssia latinoa melkein kilpatasolla. Muita meriittejä minulla ei olekaan paitsi että puhun melkein sujuvasti espanjaa. 

Naiseni todellakin elättää minut ja minun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin hoitaa lemmikkejä ja siivota kerran viikossa, kun siivoojalla on kesäloma. 

Meillä on asiat vähän toisinpäin. Ps. pidän muita naisia lähinnä huorina sosiaalisen statuksen takia. Harva tekee kuten oma naiseni tekee. 

[/quote]

Huora olet sinäkin. Hyi.

Vierailija
32/39 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:54"]

Alkaa naiset vihdoin palaamaan "luonnolliseen" tilaansa eli elätettäviksi kodin hengettäriksi. Hyvä niin. Tämän jälkeen alkavat myös naiset taas nauttimaan elämästä ja masennukset vähenevät. Miehen kuuluukin olla perheen pää ja myös puhuvapää.

[/quote]

Jos tuolla sanalla "puhuvapää" tarkoitat miestä, joka huutaa ja raivoaa, mutta vaimo ei uskalla suutaan avata, niin olet pahasti väärässä!

Vaimon paikka ei ole alistettava ja "elätettävä kodin hengetär", vaan tasaveroinen kumppani, jonka kanssa mies JOUTUU neuvottelemaan kodin asioista, kuten tekee työpaikallaankin ja muiden ihmisten kanssa. Perheessä tasa-arvo on vielä tärkeämpää. Se EI tarkoita sitä, että miehen ja naisen on oltava samanlaisia ja molempien kodin ulkopuolella töissä, vaan valintoja, mikä juuri meidän perheelle tähän elämäntilanteeseen on hyvä. Yhtesiä valintoja, yhdessä pohdittuja menettelytapoja.

Jos mies ottaa kodissa vallan väkivalloin ja vaimoaan alistamalla, niin sen miehen mielenterveys ei ole kyllä ok! Ei liene tarkoitus saattaa vaimoja hunnutettujen naisten asemaan, jossa naisilla ei ole koirankaan arvoa! Ikävä kyllä tällaisia sadistimiehiäkin on. Liikaa!

Vierailija
33/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuuluisi. Jokainen perhe päättää itse. Minua ei kukaan määräile.

Vierailija
34/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Kunnon raskasta työtä tekevä mies päättäisi puolestasi vaikka olisit vastaan. Hihittelisit vain myötämäkeen ja kertoisit junttivitsejä kovaotteisesta miehestäsi, jota rakastaisit lihan takia. Sen lihan mitä mies raahaa metsästä metsästysretkien jälkeen. Miehen sana painaa ja lopussa ihmisetkin ovat vain eläimiä. Nainen valmistaa lihasta koko perheelle päivällisen.

Vierailija
35/39 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Homolta kuulostat. Ei oikeuksia sinulle. Toivottavasti onnesi loppuu ja puolisosi menehtyy liikenneonnettomuudessa. Saat sinäkin tehdä töitä yhteiskunnan puolesta. Me veronmaksajat odotamme sinua joukkoomme.

Vierailija
36/39 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Kunnon niskaotteesta kiinni saadessaan luultavasti määräisi ja kunnolla määräisikin. Oma paikka pitää tietää tässä todellisuudessa. Mies on luontaisesti voimakkaampi ja voima on älyä.

Vierailija
37/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit määritellä kuka missäkin perheessä pitäisi olla pää? Miksi jokainen perhe ei voisi valita sitä itse?

Vierailija
38/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:51"]

Miksi haluaisit määritellä kuka missäkin perheessä pitäisi olla pää? Miksi jokainen perhe ei voisi valita sitä itse?

[/quote]

Näinpä.

Meillä minä (nainen) olen perheenpää. Mies on vain tyytyväinen kun voi sysätä päätökset minulle. Minä taasen nautin "johtajuudesta".

Vierailija
39/39 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hyvä esimerkki nykyaikaisesta menestyneestä parisuhteesta. Nainen voi nykyään tyytyä muuhunkin kuin olemaan kotiorja jos vain vähän näkee vaivaa. Silloin se täydellinenkin mies on mahdollinen saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi