Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti 10 kiloa pois!

Vierailija
10.06.2015 |

Olen 162 cm pitkä ja aina ollut hoikka (49-52 kg), nyt sitten pitkästä aikaa hyppäsin vaa'alle ja vaaka näytti 62,7 kg :(

Miten saada tuo 10 kg ylimääräistä pois. Olen tosi pieni ihminen ja tuo kymmenen kilon nousu näyttää kyllä aika pahalta... Olen varsinkin kasvoista jotenkin tosi tuhdin näköinen. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat laihduttaa? Olet normaalipainoinen...

Vierailija
2/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:38"]

Miksi haluat laihduttaa? Olet normaalipainoinen...

[/quote]

Kuten sanoin, olen pienikokoinen ihminen ja tuo kymmenen kiloa tekee minusta vähän tanakan näköisen. En minä mitään himolaiharia ajatellut, vaan esim. riittäisiköhän liikunnan lisääminen esimerkiksi 10 km pyöräilyä/päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi kysymys on et miten nopeasti?

Vierailija
4/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä nopeasti kuin söit sen 10kg. Olisi kannattanut miettiä silloin läskipallero.

Vierailija
5/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tajua miksi normaalipainoiset laihduttavat itsensä sinne alipainon rajamaille. Miksi?

Ja ei 162 cm niin pieni ja siro voi olla, että 60 kg rajapyykin jälkeen näyttäisi läskiltä. Eri asia jos olisit alle 155 cm.

Vierailija
6/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 kg on kyllä lyhyellä (alle 170 cm) naisella tosi paljon painoa. Sanoi painoindeksi mitä tahansa. 

En usko että pelkällä pyöräilyllä saat painoa putoamaan, vaan vaatii jo ihan elämäntapamuutoksen.

Vierailija
7/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin 10 kg noin puolessa vuodessa. En kyllä laihduttanut mitenkään erityisen aktiivisesti, katsoin mitä söin ja lenkkeilin välillä. Olen 162cm/50 kg tällä hetkellä.

Vierailija
8/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:44"]En edelleenkään tajua miksi normaalipainoiset laihduttavat itsensä sinne alipainon rajamaille. Miksi?

[/quote]

Koska tuollainen kymppi ylimääräistä varmasti näkyy ja ennen kaikkea tuntuu. Tuskin monikaan vapaaehtoisesti haluaisi tehdä kaikkea 10 kilon painoliivi päällään.

Vierailija
9/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:45"]

Yli 60 kg on kyllä lyhyellä (alle 170 cm) naisella tosi paljon painoa. Sanoi painoindeksi mitä tahansa. 

En usko että pelkällä pyöräilyllä saat painoa putoamaan, vaan vaatii jo ihan elämäntapamuutoksen.

[/quote]

En tupakoi enkä käytä alkoholia. Syön kerran päivässä lämpimän aterian (opiskelija), kävelen ja pyöräilen paljon. Pitäisikö alkaa syömään useampi pieni ateria? Nykyään syön oikeastaan vain jos on nälkä, muuten ei ruoka maistu. 

Vierailija
10/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon että tuo pelkkä liikunnan lisäys riittää. 62 kg ei ole niin hirveän paha, ettäkö siinä pitäisi alkaa erityisesti katsomaan mitä suuhunsa pistää, kunhan vaan kuluttaa ylimääräisen pois. 

Vierailija
11/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:45"]

[/quote]

Eli esim. 168-senttisellä naisella 61 kg on tosi paljon, vai?

Vierailija
12/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:50"]

Kyllä minä uskon että tuo pelkkä liikunnan lisäys riittää. 62 kg ei ole niin hirveän paha, ettäkö siinä pitäisi alkaa erityisesti katsomaan mitä suuhunsa pistää, kunhan vaan kuluttaa ylimääräisen pois. 

[/quote]

Ei painoa pudoteta pyöräilemällä tai kävelemällä. En ymmärrä mistä tämä harhaluulo tulee.

Vierailija
13/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää ei ole, mutta sitähän et kysynyt. Mutta näin lähtee äkkiä: Hiilarit aivan minimiin, päivässä max. 800 kcal. Ruuaksi lähinnä kasviksia ja kanaa/kalaa/lihaa ja rasvoja. Päivittäin 1-2 tuntia maltillista liikuntaa, kuten kävelyä, liian kova rääkki lisää ruokahalua ja kerää nestettä lihaksiin. Paljon vettä ja makeanhimoon esim. stevialla makeutettua kahvia / teetä. Lähtee kiloja äkkiä, mutta tarkkana sitten, kun tavoitepaino on saavutettu. Kituutusdieetin jälkeen et voi alkaa yhtäkkiä syödä normaalisti lössähtämättä.

Vierailija
14/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:35"]

Olen 162 cm pitkä ja aina ollut hoikka (49-52 kg), nyt sitten pitkästä aikaa hyppäsin vaa'alle ja vaaka näytti 62,7 kg :(

Miten saada tuo 10 kg ylimääräistä pois. Olen tosi pieni ihminen ja tuo kymmenen kilon nousu näyttää kyllä aika pahalta... Olen varsinkin kasvoista jotenkin tosi tuhdin näköinen. 

[/quote]

ketoosidieetti. Itsellä lähti 6 päivässä 9kg. Toki massaa oli reilusti 100kg.

Vierailija
15/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitää saada nopeasti pois? Elämäntapamuutos yleensä on se mikä auttaa. Mieti, mistä tuo lihominen johtuu ja miksi et aiemmin lihonut. Sitten lähdet korjaamaan tapojasi.

Ja painosta nillittäjille: kyllä varmasti sirorakenteisella 162cm pituisella naisella yli 62kg on paljon. AP:lla kun tuskin nuo kymmenen kiloa ovat lihaskasvun myötä tulleet, vaan ilmeisesti rasvaa kerryttämällä.

Vierailija
16/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa voi olla ihan turvotustakin. Kyllä sen pitäisi lähteä ihan normaaleilla terveillä elämäntavoilla (minimoi sokerin kulutus, ylimääräinen leivän syönti pois, vaihda tummaan makarooniin...).

Lisää liikuntaa (Sellaisia lenkkejä, että tulee kunnolla hiki ja vaikka kahvakuulatreeniä).

Vierailija
17/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapamato, raaka luonnonkala ahven tms. Paino lähtee ihan huomaamatta.

Sitten kun tavoitepaino on saavutettu, niin pitää juoda bensiiniä. Annostuksen voi kysyä suvun vanhimmilta jäseniltä.

Vierailija
18/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:57"]

Järkevää ei ole, mutta sitähän et kysynyt. Mutta näin lähtee äkkiä: Hiilarit aivan minimiin, päivässä max. 800 kcal. Ruuaksi lähinnä kasviksia ja kanaa/kalaa/lihaa ja rasvoja. Päivittäin 1-2 tuntia maltillista liikuntaa, kuten kävelyä, liian kova rääkki lisää ruokahalua ja kerää nestettä lihaksiin. Paljon vettä ja makeanhimoon esim. stevialla makeutettua kahvia / teetä. Lähtee kiloja äkkiä, mutta tarkkana sitten, kun tavoitepaino on saavutettu. Kituutusdieetin jälkeen et voi alkaa yhtäkkiä syödä normaalisti lössähtämättä.

[/quote]

Kilpirauhasen vajaatoiminta tulee kaupan päälle.

Vierailija
19/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei, mä sain viime kesäkuussa 10 kg pois ja edelleen olen saman painoinen. :) Kannatti :)

Vierailija
20/22 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeimmin saat esimerkiksi molemmat alaraajat amputoimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi