Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan pakastealtaan pulla/suolainen syötävä -tarjonta

Vierailija
25.05.2015 |

Nyt saa suositella pakastealtaasta löytyviä pullia, pasteijoita ym. syötäviä. Tänään joutuu turvautumaan noihin antimiin, kääretorttua sentään löytyy kotitekoisena, mutta muuten ei ole aikaa, kun työntää mahdollisimman valmista uuniin. Ja sekin mielellään lyhyellä paistoajalla.

Findukselta bongasin jotain valmiiksi paistettuja kanelipullia. Onko niistä kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo pullat harvemmin ovat hyviä... mutta suosittelen esim tuulihattuja, eivät tartte edes uunia :)

Vierailija
2/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen niitä omenakampaviinereitä, en muista yhtään että kenen valmistama... Oisko Vaasan? Vihreä pussi kuitenkin. Olen innokas leipuri, mutta aina ei ehdi leipoa ja meillä on pieni pakastin. Mutta nuo viinerit on herkullisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan tuotteet noin ylipäätään on hyviä. Sekä suolaiset että makeat. Vadelmamunkit <3

Vierailija
4/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lildin paistopisteelle, ei ole kalliita.

Vierailija
5/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on hyviä tomaatti-mozzarella -täytteisiä pasteijoita. Samoin Pirkan perus pyöreät pullat on hyviä, mutta ehkä vähän tylsiä. Joskua olen ostanut niitä laskiaiseksi kun en ole jaksanut leipoa, hillot ja sörsselit vaan väliin.

Vierailija
6/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niitä Fazerin namimunkkeja, ei tarvii kun sulattaa, ei muuta!

Vierailija
7/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finduksen valmiiksi paistetut pullat on hyviä ainakin mun mielestä! Tosin jos ei kauheesti oo tulossa porukkaa, niin suuntaisin Lidlin paistopisteelle hakemaan pullat ja suolaiset. Korvapuusti maksaa muistaakseni alle euron, karjalanpiirakat 25 senttiä ja munkit/muffinsit/juustokakut myös euron luokkaa.

Vierailija
8/8 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on yksi vaihtoehto, mutta kun tiedän, että en sieltä saa kaikkea tarvitsemaani kerralla, niin pitänee tyytyä Prisman valikoimiin :) Eikä siis ole aikaa käydä molemmissa.

Ja väkimäärästä ei ole tarkkaa tietoa, 7 tai 17 :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi