Miten nopeasti 10 kiloa pois!
Olen 162 cm pitkä ja aina ollut hoikka (49-52 kg), nyt sitten pitkästä aikaa hyppäsin vaa'alle ja vaaka näytti 62,7 kg :(
Miten saada tuo 10 kg ylimääräistä pois. Olen tosi pieni ihminen ja tuo kymmenen kilon nousu näyttää kyllä aika pahalta... Olen varsinkin kasvoista jotenkin tosi tuhdin näköinen.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:50"]
Kyllä minä uskon että tuo pelkkä liikunnan lisäys riittää. 62 kg ei ole niin hirveän paha, ettäkö siinä pitäisi alkaa erityisesti katsomaan mitä suuhunsa pistää, kunhan vaan kuluttaa ylimääräisen pois.
[/quote]
Ei painoa pudoteta pyöräilemällä tai kävelemällä. En ymmärrä mistä tämä harhaluulo tulee.
[/quote]
No millä sitten? Painoa pudotetaan liikunnalla. Sinunko mielestäsi pyöräily ja kävely ei ole liikuntaa? Onko tämä joku sinun tapasi puolustella auton käyttöä pienimmilläkin kauppareissuilla?
[/quote] Painoa pudotetaan ensisijaisesti syömällä vähemmän. Liikunta on sitten tukena siinä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:50"]
Kyllä minä uskon että tuo pelkkä liikunnan lisäys riittää. 62 kg ei ole niin hirveän paha, ettäkö siinä pitäisi alkaa erityisesti katsomaan mitä suuhunsa pistää, kunhan vaan kuluttaa ylimääräisen pois.
[/quote]
Ei painoa pudoteta pyöräilemällä tai kävelemällä. En ymmärrä mistä tämä harhaluulo tulee.
[/quote]
No millä sitten? Painoa pudotetaan liikunnalla. Sinunko mielestäsi pyöräily ja kävely ei ole liikuntaa? Onko tämä joku sinun tapasi puolustella auton käyttöä pienimmilläkin kauppareissuilla?