Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti 10 kiloa pois!

Vierailija
10.06.2015 |

Olen 162 cm pitkä ja aina ollut hoikka (49-52 kg), nyt sitten pitkästä aikaa hyppäsin vaa'alle ja vaaka näytti 62,7 kg :(

Miten saada tuo 10 kg ylimääräistä pois. Olen tosi pieni ihminen ja tuo kymmenen kilon nousu näyttää kyllä aika pahalta... Olen varsinkin kasvoista jotenkin tosi tuhdin näköinen. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:50"]

Kyllä minä uskon että tuo pelkkä liikunnan lisäys riittää. 62 kg ei ole niin hirveän paha, ettäkö siinä pitäisi alkaa erityisesti katsomaan mitä suuhunsa pistää, kunhan vaan kuluttaa ylimääräisen pois. 

[/quote]

Ei painoa pudoteta pyöräilemällä tai kävelemällä. En ymmärrä mistä tämä harhaluulo tulee.

[/quote]

No millä sitten? Painoa pudotetaan liikunnalla. Sinunko mielestäsi pyöräily ja kävely ei ole liikuntaa? Onko tämä joku sinun tapasi puolustella auton käyttöä pienimmilläkin kauppareissuilla?

Vierailija
22/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:50"]

Kyllä minä uskon että tuo pelkkä liikunnan lisäys riittää. 62 kg ei ole niin hirveän paha, ettäkö siinä pitäisi alkaa erityisesti katsomaan mitä suuhunsa pistää, kunhan vaan kuluttaa ylimääräisen pois. 

[/quote]

Ei painoa pudoteta pyöräilemällä tai kävelemällä. En ymmärrä mistä tämä harhaluulo tulee.

[/quote]

No millä sitten? Painoa pudotetaan liikunnalla. Sinunko mielestäsi pyöräily ja kävely ei ole liikuntaa? Onko tämä joku sinun tapasi puolustella auton käyttöä pienimmilläkin kauppareissuilla?
[/quote] Painoa pudotetaan ensisijaisesti syömällä vähemmän. Liikunta on sitten tukena siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan