Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen

Vierailija
10.06.2015 |

Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24

Kommentit (328)

Vierailija
301/328 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]Kertoo vähän jos valitsit kannabiksen mieluummin kun parisuhteen :/ Muuten ok. Paitsi että moni sanoo käyttävänsä vaan kannabista, mutta menee alkoholia ja muita päihteitä "viihdekäyttöön". Kannabis pelkästään ihan ok jos polttelee vaikka kerran kuussa vaan.
[/quote]
Polttelen noin pari kertaa viikossa. Alkoholia yleensä viikonloppuisin jos edes silloinkaan.
Mieluummin olen yksin kun naisen kanssa jonka on niin ahdasmielinen ettei salli pilven polttelua.
ap
[/quote] En tajua, että kuka pilaa hyvän parisuhteen ja edes miettii tuosta näkökulmasta asioita? Vain idiootti valitsee kukan polttamisen ja vain ääliö ei näe, että sillä on merkitystä polttaako vaiko ei...Mutta onnea elämään! Pisteet sille naiselle, joka jätti sut! Oikein teki!

Vierailija
302/328 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:53"]En hyväksyisi kannabiksen polttelua. Kannabis on vain yksi aste kovempaan tavaraan. Ei sekään ole yhtää terveellisempää kuin alkoholi tai tupakkakaan. Alkoholista ja tupakasta jos siirtyy kannabikseen niin siitä se sit lähtee vielä etiäppäin. En ottaisi miestä joka edes ryyppäisi joka viikonloppu, tai muuten vaan jatkivalla syötöllä. Mun mies ei onneks edes polta tupakkaa, juo yhtä harvoin kun minä ja kannabistakaan ei ole kokeillut kuin kaksi kertaa. Kerran teininä ja kerran nyt aikuisiällä. On jäänyt vain siihen kahteen. 
[/quote]
Haha. Olen polttanut 15 vuotiaasta lähtien ja en ole vieläkään alkanut rännittää subua tai piriä. Vain tyhmä uskoo porttiteoriaan.
ap
[/quote] Hei ei oo kiinnostava aihe, keksi joku uus juttu! Me normaalit ei käyttävät ihmiset jutellaan muista asioista, xittu miten tylsä puheenaihe!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/328 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni polttelee kerran pari kuussa. Ei ongelmaa. Lapsenkin olen tuon pössyttelijän kanssa tehnyt.

Vierailija
304/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin.

Vierailija
305/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:50"]

Kannabispsykooseja on Suomessa vuosittain noin 50 kappaletta, eli ei niistä riitä edes sinulle jokapäiväiseksi työksi. Eli älä taas valehtele.

[/quote]

Epäilen hieman tuota lukua. Ajan pienessä, noin parintuhannen ihmisen kunnassa nykyään otona ensivastekeikkaa, aiemmin täyspäiväisesti perustasoakin. Yhteensä tehtäviä on noin 60-70 vuodessa. Niistä kannabispsykoosiin (tai ainakin kannabiksen päivittäiskäyttäjien psykoottisiin tiloihin) liittyy tuollainen 1-4 keikkaa vuodessa. Havaintojeni mukaan täällä meidän pikkukylällä nyt ei edes mitenkään tavattoman paljon käytetä kannabista, toki muutamia vahvanlaisia ongelmakäyttäjiä löytyy.

Alkoholisteja löytyy toki paljon enemmän, jopa rappiomallia. Heidän takiaan tosin ei noita mt-puolen tehtäviä tule edes joka vuosi. Yleisin keikkatyyppi alkoholistin kanssa on se, että todetaan sedän olevan kännissä kuin apina ja odotellaan kaukaa tulevaa poliisia yhdessä yrittäen pitää potilas hereillä tai ainakin tarkkaillen hengistystä. Joskus harvoin tulee oikein kunnon sekoilua tai sitten delirium tremens -keikkoja. Ei kuitenkaan edes vuosittain.

Alko sinänsä työllistää meitä kyllä enemmän, mutta kyllä minä enemmän olen näistä kannabismiehistä huolissani. Koviin huumeisiin en ole törmännyt kertaakaan sen 7 vuoden aikana, kun olen keikkaa ajanut.
[/quote]

Oletko varma, että kyseessä on kannabispsykoosi, eikä kannabiksen yliannostus?

http://www.tusky.fi/uutiset/680-kuinka-paljon-kannabispsykoosia

Vierailija
306/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua miestä joka polttaa tupakkaa tai muutakaan, käyttää mitään huumaavia aineita ja käyttää alkoholia humaltuakseen. Minä en näitä tee joten mielestäni voin vaatia sitä kumppanilta.

Vierailija
307/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjois mullekin. Itse olen ollut pian kolme vuotta ilman, kun mies ei pössyttele ja mun kaveripiiri on muuttunut sen verran, etten tiedä keltä hommata.

Vierailija
308/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume.
[/quote]
Entäs uskovainen? Uskovaiset sekoittaa päänsä lukemalla satukirjaa.
ap

Vierailija
309/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]Porttiteoria nyt vaan on fakta. Siitä ei pääse mihinkään
[/quote]
Vitut on.
ap

Vierailija
310/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi narkkaria mistään hinnasta! 

Vierailija
311/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska mulle jäisi vähemmän :)

Vierailija
312/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]Jos tarjois mullekin. Itse olen ollut pian kolme vuotta ilman, kun mies ei pössyttele ja mun kaveripiiri on muuttunut sen verran, etten tiedä keltä hommata.
[/quote]
Kannabista saa helposti. Ellet asu jossain ihan korvessa. Itse ostan kaverilta joka kotikasvattaa. Laadukasta kamaa on.
ap

Vierailija
313/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]Porttiteoria nyt vaan on fakta. Siitä ei pääse mihinkään
[/quote]
Alkoholi on vain pahempi portti ja jos kannabis laillistettaisiin, niin kannabista ei tarvitsisi hommata samoilta tyypeiltä jotka diilaa muutakin.

Vierailija
314/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:03"]Tunsin yhden viihdekäyttäjä pojan, ei ollut poikaystävä enkä olisi edes huolinut. Häneltä homma lähti lopulta lapasesta. Lopetti työt ja muutti johonkin Itä-Suomeen maalle.
Alkoi kai kasvattamaan itse. Sanovat että muutti velkojaan pakoon sinne en edes tiedä muuta kuin että johonkin täysin landelle.
Tämä poika , tai oikeastaan nyt jo mies siis yli 30 v, oli tosiaan työssä käyvä vaikka pössytteli, hän kävi joka päivä suihkussa hänellä oli koira aina siistit vaatteet ja hyvin leikattu tukka. Kukaan ei varmasti osannut häntä narkkariksi arvata, en edes tiedä miten sain tietää.
Nyt on kulunut 5 vuotta ainakin kuin maalle muutti, viimeksi kuulin vuosia sitten, oli raukka mennyt ihan rappiolle kuulemma, tuttu sanoi ettei ollut edes tuntea.
Jotkut huumeet vaikuttavat viiveellä mutta vaikuttavat kyllä. Lain väärälle puolelle kun vähän kallistuu, muka harmittomalla pössyttelyllä, niin kohta huomaa olevansa kokonaan toisella puolella, vaikka pystyisikin jonkun vuoden pitämään työpaikkansa ja muut kulissit pystyssä.
Ei nuoret naisetkaan paljoa ajatte tulevaisuutta, joku parikymppinen saattaa innostuakin huumeveikoista. Mutta yhteisen tulevaisuuden rakentaminen narkomaanin kanssa ei varmasti onnistu, koska juuri tulevaisuus puuttuu huumeveikoilta.
[/quote]

Kyllä on tuttusi käyttänyt jotain muutakin kuin kannabista, eikä nyt keskustella sekakäyttäjistä. Eihän edes kannabiksen lääkekäyttö (jossa kannabista käytetäänjopa useita gra
[/quote]
Kyllä on tuttusi käyttänyt jotain muutakin kuin kannabista, eikä nyt keskustella sekakäyttäjistä. Eihän edes kannabiksen lääkekäyttö (jossa kannabista käytetään jopa useita grammoja päivässä) aiheuta yleensä mitään merkittäviä ongelmia, syrjäytymistä tai vastaavaa, vaikka satunnainen päihdekäyttöannos monisatakertaistetaan. Eli jos lääkäri määrää vahvaa kannabista, ongelmia ei yleensä tule. Tutullasi on todennäköisesti muitakin ongelmia jotka sinä ulkoistat vain kannabikseen.

Vierailija
315/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:14"]En huolisi narkkaria mistään hinnasta! 
[/quote]
Olet itsekin narkkari jos käytät kahvia tai juot alkoholia. Huumeita nekin.

Vierailija
316/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti että ei näy ulkoapäin mutta sori vaan kyllä se näkyy. Silmät seisoo päässä ja monella tosi huono iho ja täynnä reikiä. Myös naama roikkuu. Valittettavasti itse vierestä seuranneena huomannut tämän. Jos mies vetäisi oikeasti harvoin voisin suostuakkin mutta pari kertaa viikossa on liikaa sillä harvemmin se pysyy siinä parissa kerrassa.

Vierailija
317/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkää kannabiksen puollustelijat mielessä se että vaikka mari on "terveellisempää kuin alkoholi" ja "monet työssäkäyvät ihmiset käyttää sitä" ei tee siitä yhtään sen parempaa huumetta. Se voi olla ihan samanlailla ongelma se pään nollaaminen sätkällä, kun joku viinin tissuttelu arkisin.
Päihde on aina päihde!! Eikä päihteiden käyttö ole koskaan suositeltavaa. Joten järki kaikessa.

Mitä alotukseen tulee, niin satunnainen polttelu ei haittaa vaikka itse en käytä.

Vierailija
318/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:30"]

Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen. M24

[/quote]

Onko siellä exäni Joonas? :D En tosiaankaan enää huolisi pilvenpolttelijaa (itse en ole edes kokeillut), oli tosi raskasta sellaisen hitaan jumittajan kanssa yrittää yhtään mitään. Monesti kävi niin, ettei "mies" päässyt tulemaan esim. luokseni (vaikka niin oli sovittu), koska ei voinut ajaa autoa pilvessä. Myös potenssi oli hyvin heikko parikymppiseksi mieheksi. 

Me emme eronneet pilven takia, mutta en myöskään voinut sietää polttelua.

Vierailija
319/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.
Kärjistettyä tai ei - kannabiksen käyttö enteilee jo olemassa olevia ,tai tulevia ongelmia. Kaikki ei varmasti ole tasapainossa ko. "harrastusta" harrastavilla. Perustan mielipiteeni ympärillänähtyyn elämään.

Vierailija
320/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:05"]

Huolisin, itsekin pössyttelen silloin tällöin. Mieheni ei ole edes kokeillut. Ihmetyttää kyllä tämä ihmisten kuva kannabiksen käyttäjistä. Monet ystäväni ja tuttavani hiisaavat joko satunnaisesti tai viikottain ja kaikki käyvät töissä/opiskelevat.

[/quote]

Minua peloittaa tuollainen käytös. Eikö teitä yhtään hävetä tai kaduta että teette väärin tai että tekonne on lainvastainen ja syntiä?

Miten voi olla niin paha ihminen että tkeee väärin? Jos on sanottu että ei saa tehdä niin mikä teidät saa tekemään nin. Murhaatteko te ihmisiä myös? 

T: LAKI ON LAKI

[/quote]

Miten perustelet, että kannabis on juuri sinulle PAHA. Onko kaikki lait oikein? Uskotko ja luotatko sokeasti tähän yhteiskuntaan? Osaatko ajatella itsenäisesti ja hankkia tietoa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi