Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen

Vierailija
10.06.2015 |

Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24

Kommentit (328)

Vierailija
261/328 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:39"]Aika moni elää narkkarin kanssa tietämättään. Ei se päälle päin näy ainakaan ulkopuolisille eikä nykyisessä asenneilmastossa yleensä kannata käytöstään puolisolle huudella.
[/quote]
Aika sama kuin peliriippuvuuden kanssa. Yksillä menee ohi, toiset saavat pidettyä ongelman pitkään omana tietonaan ja monella räpsähtää ennen pitkään koko roska puolison silmille, joka on epäillyt/ihmetellyt ehkä "jotain" mutta ei ole tiennyt mitä.

Vierailija
262/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä Saatan ruohoa. Ei pääse taivaaseen polttajat. Jos kuitenkin olet joskus polttanut niin kipinkapin kirkkoon niin saatat vielä pelastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:32"]

Se on sitä Saatan ruohoa. Ei pääse taivaaseen polttajat. Jos kuitenkin olet joskus polttanut niin kipinkapin kirkkoon niin saatat vielä pelastua.

[/quote]

Heh. :D Sanotaan että kiltit pääsee taivaaseen ja tuhmat mihin tahansa. Juu jos sitä raamattua haluat siteerata niin siellä sanotaan ihan selvästi. Jumala antoi kaikki siementä tekevät kasvit ihmisten käyttöön. Huom! Käyttöön, syömisestä ei ollut puhetta. Parantavana aineenna tai vaikka päihteenä. Tekihän jessekin vedestä viiniä ja oli muutenkin hyvä jätkä. Puolusti huoriakin.

Vierailija
264/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tullut tieto että yli puolet alle 30. Vuotiaista kokeillut ruohoa?

Vierailija
265/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei. Kokemustakin on, itse asiassa samanikäsestä miehestä ku ap. Rento meininki ja kun molemmat ottavat niin makuuhuoneen puolella on just parasta.. :)

Vierailija
266/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rehellisesti, trippailu ja kännäys eivät ( enää) kuuluu elämääni joten elämän yhdistäminen mahdotonta jos toinen käyttää. En kaipaa sotkea asioitani uudelleen.
N36

Vierailija
267/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:05"]

Mistä tullut tieto että yli puolet alle 30. Vuotiaista kokeillut ruohoa?

[/quote]

http://www.hs.fi/kaupunki/a1438654631972

Vierailija
268/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kurkkaa päihdelinkistä, kuinka vähän noita alkoholista irti yrittäviä on siellä lopettajissa. Et joo, mieluummin polttelee ku et ottaa alkoo yhtään.

Vierailija
269/328 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin koska polttelen itsekkin kerran-pari viikossa, lomalla joskus enemmänkin. Oon poltellut päälle kymmenen vuotta enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja olen ihan hyvässä työpaikassa, maksan asuntolainaa, on velaton uusi auto jne. Alkoa en paljoa ota koska siitä saan krapulan :(

Vierailija
270/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:21"]

En koskisi narkkariin pitkällä tikullakaan, en myöskään alkkariin. Elämässä riittää aivan tarpeeksi ongelmia ilman huumeiden tuomia ongelmia.

[/quote]

Kyl sä viäl muutat mielipidettä ku et saa kunnon miest itelles ja tuut vanhaksi. Yksinäisyys iskee ni kaikki hali kelpaa silloi mä oon paikalla oon Kepa keskikaljaan menevä muuten tosi reilu rehellinen periksiantava ja ahkera. Myös kaljaa reippaasti kittaava. Olen myös kehuttu seksitaidoiltani että siit ei o pulaa. 

Odottelen ku kypsyt ja poimin sut vaik tinatuopin eest röökilt. 

KEpa

Vierailija
271/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven polttelu on sinänsä ok (olen joskus teininä itsekin polttanut), mutta se on laitonta ja mun ammatissa huumausainerikos voi tuhota kaikki mahdollisuudet päästä enää mihinkään töihin. En siis halua ottaa pienintäkään riskiä, edes asumalla samassa asunnossa pilviveikon kanssa.

Vierailija
272/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ap:lta kuulla että miten elämä on muuten hallinnassa? Menikö pilvi parisuhteen ja toisen huomioimisen edelle?pistätkö pilveen viimeiset pennitkin? Yleensähän siinä näin käy...kokemusta on...jos osaisi polttaa vain silloin tällöin, ei pistäisi viimeisiä pennejä siihen, ei olisi apaattinen ja laiska , ei käyttäisi muuta aineita....tässä huomaa listan pilven tuomista haitoista kun polttelee "muutaman kerta viikossa"

Vierailija
273/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:08"]

Miten perustelet, että kannabis on juuri sinulle PAHA. Onko kaikki lait oikein? Uskotko ja luotatko sokeasti tähän yhteiskuntaan? Osaatko ajatella itsenäisesti ja hankkia tietoa? :D

[/quote]

Jos kannabis laillistetaan niin seuraavaksi vaaditte että samaasukupuolta olevat voivat mennä naimisiin heteroparejen kanssa ja seksi eläintenkin kanssa hyväksytään eikä siitä edes sakoteta. 

Myös ihmisten lemmikeiden kakattaminen kovilla pakkasilla keskelle katua pitäisi myös sallia tai että koirat noin muuten paskoo teiden reunoille eikä niitä tarvitse sakottaa.

Selvä peli olette sekaisin päästänne mister.

Jos joku asia on kielletty niin sitä vahtii koko yhteiskunta. Herra hippi korjaan nätisti koiran kakkat lumiselta kadulta tai minä puutun asiaan. Onko asia selvä?

Vierailija
274/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vai seksitaidoilta kehuttu...sen kun näkis...varmaa ees keppi seiso kunnolla...ei ainaka niillä polttajilla ketä nähny

Vierailija
275/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:29"]

Pilven polttelu on sinänsä ok (olen joskus teininä itsekin polttanut), mutta se on laitonta ja mun ammatissa huumausainerikos voi tuhota kaikki mahdollisuudet päästä enää mihinkään töihin. En siis halua ottaa pienintäkään riskiä, edes asumalla samassa asunnossa pilviveikon kanssa.

[/quote]

öö työ on tärkeämpi kuin maailman täydellisin mies?

Aika hyvät arvot sulla. 

Vierailija
276/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:34"]

Haha, vai seksitaidoilta kehuttu...sen kun näkis...varmaa ees keppi seiso kunnolla...ei ainaka niillä polttajilla ketä nähny

[/quote]

Kannabis koventaa erektiota ja voimistaa libidoa.

Vierailija
277/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:31"]

Haluaisin ap:lta kuulla että miten elämä on muuten hallinnassa? Menikö pilvi parisuhteen ja toisen huomioimisen edelle?pistätkö pilveen viimeiset pennitkin? Yleensähän siinä näin käy...kokemusta on...jos osaisi polttaa vain silloin tällöin, ei pistäisi viimeisiä pennejä siihen, ei olisi apaattinen ja laiska , ei käyttäisi muuta aineita....tässä huomaa listan pilven tuomista haitoista kun polttelee "muutaman kerta viikossa"

[/quote]

Ehkä kuitenkin heroiini vie ne rahat. Edes kaljalla ei saa rahojaan hukkaan vaikka joisi sikspäkin päivässä. Vai miten vähän te oikein tienaatte? 

Käyttekö edes töissä koskaan?

Vierailija
278/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:34"]

Aika hyvät arvot sulla. 

[/quote]

Tuollaisia naiset ovat.

Vierailija
279/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:29"]

[/quote]

Aika hyvät arvot sulla. 
[/quote]
rikollista tuskin voi sanoa maailman täydellisimmäksi mieheksi... just saying

Vierailija
280/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:36"]

Ehkä kuitenkin heroiini vie ne rahat.

[/quote]

Tuskimpa ainakaan heroiini vieä rahoja. Hyvin vaikeasti saatavilla suomessa, varsinkin subun rantautumisen jälkeen.

Etanoli ja piri/meta ovat kovista huumeista niitä mitä täällä päin eniten käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän