29 ihmistä on taas kuollut päivässä koronaan
Ja hallitus suunnittelee rajoitusten poistoa. Missä järki?
Kommentit (127)
Kummasti piikitettyjen määrää kuolemista ei enää kerrota. Vielä kerrottiin kun tuki propagandaa, mutta nyt alkaa kokeellisen piikin haittavaikutukset purra tosissaan. Ihmisiä kaatuu kuin heinää ja pandemia on ohi. Täällä ei ole mitään nähtävää!
Minä, vaimo sekä poika sairastettiin korona joulun aikaan ja kellään ei ollut juuri nuhaa kummempaa, minulla kuumetta parina yönä ja viikon nuha, vaimo viikon väsynyt. Myös useita kavereita on sairastnut koronan ja kenelläkään ei ole ollut yhtään sen enemmän oireita kuin rokotetuilla. Me kaikki siis rokottamattomia. Pojalla korona meni ohi tietämättä, selvisi vastaine testeissä että on sairastanut koronan.
Vierailija kirjoitti:
Minä, vaimo sekä poika sairastettiin korona joulun aikaan ja kellään ei ollut juuri nuhaa kummempaa, minulla kuumetta parina yönä ja viikon nuha, vaimo viikon väsynyt. Myös useita kavereita on sairastnut koronan ja kenelläkään ei ole ollut yhtään sen enemmän oireita kuin rokotetuilla. Me kaikki siis rokottamattomia. Pojalla korona meni ohi tietämättä, selvisi vastaine testeissä että on sairastanut koronan.
Kertomuksesi olisi muuten uskottava, mutta miksi pojalle olisi tehty vasta-aine tutkimukset????
Omikron on todella ärhäkkä ja ainakin pk-seudulla sitä on erittäin paljon liikkeellä. Se on paljon kamalampi tauti kuin luulinkaan, vaikka olen 2xrokotettu (viimeisimmästä rokotuksesta tosin jo puoli vuotta aikaa). Olen perusterve, hoikka, nuorehko nainen. Silti vastasi suunnilleen vuoden 2010 sikainfluenssaa vakavuudeltaan minullakin (sairastin sikainfluenssan silloin kun se levisi maailmalla ekaa kertaa).
T. Parhaillaan koronaa sairastava, nyt jo paranemaan päin
Ei mitään väliä. Ihmisiä kuolee joka ikinen päivä johonkin, eikä niitä muita kuolemia kytätä, uutisoida tai kauhistella. Ehkä antaisi hysteerikoille perspektiiviä jos KAIKKI kuolemat tilastoitaisiin korona kuoleminen oheen. Nyt yksinkertaiset kuvittelevat, ettei kukaan kuole koskaan mihinkään kun sitä ei uutisissa kerrota, paitsi siihen *tun koronaan! Bööö!
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni heistä täysin rokotettuja? Tarina ei enää kerro..
Suurin osa. Siksi ne sairastuivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertomuksesi olisi muuten uskottava, mutta miksi pojalle olisi tehty vasta-aine tutkimukset????
Poika kävi laajoissa verikokeissa muista syistä, joissa mitattiin kaikki arvot. Siellä selvisi että on tuon koronan sairastanut ja noi veriarvot sen takia korkealla mitkä vastaa vastainetestiä..
Ei kuolleet koronaan vaan koronan kanssa. Suomessa kuolee 55000 ihmistä vuodessa, suretko jokaista ja vaadit hallitukselta toimia? hallituksia vuosikymmenten aikaan ei ole kiinnostanut mielenterveysongelmat jotka peilaa suoraan itsemurhatilastoihin tai se että miesten eturauhassyöpää ei seulota lainkaan. Moni henki pelastuisi, ei vaan kiinnosta. Ei haluta laittaa rahaa eikä resurssia. Koronassa nenää on kaivettu jo parilla miljardilla todella vähäisin hyödyin
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Ihmisiä kuolee joka ikinen päivä johonkin, eikä niitä muita kuolemia kytätä, uutisoida tai kauhistella. Ehkä antaisi hysteerikoille perspektiiviä jos KAIKKI kuolemat tilastoitaisiin korona kuoleminen oheen. Nyt yksinkertaiset kuvittelevat, ettei kukaan kuole koskaan mihinkään kun sitä ei uutisissa kerrota, paitsi siihen *tun koronaan! Bööö!
Nuorikin voi saada sepelvaltimotaudin koronan jälkitautina, jolloin joudut syömään nitroja lopun ikäsi ja sydänkohtaus voi tulla milloin vain. Onko se hienoa?
Vierailija kirjoitti:
Omikron on todella ärhäkkä ja ainakin pk-seudulla sitä on erittäin paljon liikkeellä. Se on paljon kamalampi tauti kuin luulinkaan, vaikka olen 2xrokotettu (viimeisimmästä rokotuksesta tosin jo puoli vuotta aikaa). Olen perusterve, hoikka, nuorehko nainen. Silti vastasi suunnilleen vuoden 2010 sikainfluenssaa vakavuudeltaan minullakin (sairastin sikainfluenssan silloin kun se levisi maailmalla ekaa kertaa).
T. Parhaillaan koronaa sairastava, nyt jo paranemaan päin
Tämä onkin kumma, kun mediassa rokotetut julkkikset kertoo vaikeista koronaoireista ja lähipiirissäkin rokotetut on ollut tosi kipeitä ja on sydänlihastulehdusta tullut. Omassa lähipiirissä on ollut myös rokottamattomia koronaan sairastuneita, jotka sairastanut silloin ensimmäisen aallon aikana ja ihan flunssa heillä vain oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika kävi laajoissa verikokeissa muista syistä, joissa mitattiin kaikki arvot. Siellä selvisi että on tuon koronan sairastanut ja noi veriarvot sen takia korkealla mitkä vastaa vastainetestiä..
Älä jatka valehtelua.
T. Labrahoitaja
Ei ihme että teho-osastoilta porukka vähenee.
Eiköhän noi kaikki kuolleet vanhukset ole saanut kolme piikkiä. Joten minä jätän sen väliin.
Naapuri sai keltaisn läikän ja 60 % huonontuneen näön koronan jälkeen.
Eihän lääkärit sitä myönnä koronasta johtuvaksi, mutta hänen työ vaatii tosi tarkan näön, joten hän vuosittain tekee ttutkimukset näön suhteen. Ei kai se vuodessa noin vaan 60 % heikenny.
Tilastokeskus lakkasi jo raportoimasta Suomen viikkokuolemia. Seuranta laahasi ennen viikon jäljessä, nyt ei ole kuukauteen päivitetty. Rokotettuja kaatuu nyt ennätysmääriä vanhemmissa ikäryhmissä.
https://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/Kokeelliset_tilastot/Kokeelliset_…
80% sairaalahoitoon joutuvista rokottamattomia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka valehtelua.
T. Labrahoitaja
Ei ole tarvetta valehdella, todella erikoista piipitystä. Tässä asiassa tuolla ei ole mitään merkitystä vaan sillä, ettei rokottamattomat sairasta yhtään sen kovemmin koronaa kuin muutkaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että teho-osastoilta porukka vähenee.
Eiköhän noi kaikki kuolleet vanhukset ole saanut kolme piikkiä. Joten minä jätän sen väliin.
Ei vanhuksia missään teholla hoideta. Jos siellä teholla nyt enemmän kuolisi porukkaa, niin kyllä siitä pidettäisiin meteliä.
Rokotettujen oma immuunivaste kyykkää 120vrk:n jälkeen rokotuksesta ja sen takia sairaalat on jo pitkään ollut täynnä rokotettuja. Nyt odotellaan vaan autoimmuunisairauksia yms. seuraavaksi.
Ei ole mitään vierailukieltoa. Myös mummelit saavat käydä hoitokotien ulkopuolella. Siellä käyvät myös parturit ja jalkahoitaja. Välillä joku mummeli käy sairaalaosastolla hoidattamassa sydäriään jne.