Upeita viisikymppisiä suomalaisnaisia löytyy, esim. Helena Ahti-Hallberg ja Pauliina Laitinen
Täälläkin on haukuttu (yllättäen!) viisikymppisiä naisia. Nämä kaksi naista ovat hyviä esimerkkejä upeista viisikymppisistä suomalaisnaisista. Molemmat ovat oman alansa asiantuntijoita, Helena Ahti-Hallberg tanssin esim. TTK:ssa ja Pauliina Laitinen taidealan. Jälkimmäinen on myös mukana tällä Farmi-ohjelman kaudella.
Molemmilla on varmaan hyvät geenit ja terveet elämäntavat mutta he myös säteilevät elämäniloa, mikä ei ole itsestäänselvyys varsinkaan näinä aikoina. Ilahduttavaa.
Kommentit (130)
Ja Tilus ja monet uutistenlukijat, nimiä en muista.
Pauliina Laitisen TikTok videot on hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
ANU SINISALO!!!
Tykkään myös. Ihailtava näyttelijä. Jalat maassa ja luonnollinen. Syvällinen ja mielenkiintoinen, kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina Laitisen TikTok videot on hauskoja.
Jossain määrin ärsyttävää kun tekeytyy suurella vaivalla nuorten poikien MILFiksi ja on sitten muka "hämillään" mistä "suosio" johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja Tilus ja monet uutistenlukijat, nimiä en muista.
Tyylikäs ja upea on myös ex-missi Nina Sevelius, os. Rekola.
Ja minä! Olen 50v ja en ole somessa enkä julkisuudessa muutenkaan. Mutta upea ehdottomasti.
Katariina Souri ja Erja Häkkinen.
Tiina Lymi on myös upea viisikymppinen nainen.
Suomen virallinen Leski Mikkoska
Hyviä nostoja! Upeita viisikymppisiä naisia riittää! Mietinkin tuossa että varmaan on monia muitakin.
Ap
Ja kaikki paaaaljon paremman näköisiä parikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Helena Lindgren on upea yli 50!
Todella! Hänhän on jo 64v.
Minä olen 41, ja minua luullaan usein nuoremmaksi. En tosin kuulu kaunis- enkä upea kategoriaan, olen vähän sellainen harmaahiiri. Minkähänlainen viisikymppinen minusta mahtaa tulla 😄
Vierailija kirjoitti:
Anita Hirvonen
Eikös hän ole yli 70?
Janina frostell.. nam