Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhat kuolemat?

Vierailija
10.06.2015 |

Tiedätkö ihmisiä, jotka ovat kuolleet omaa tyhmyyttään tai niin, että kuolema on ollut täysin ennaltaehkäistävissä jollain tavalla? 

Kuulin juuri, että entinen luokkakaveri ala-asteelta oli kuollut kävellessään punaisia päin ja näpytelleen samalla kännykkäänsä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että jonain kauniina päivänä joku Duudsoni lähtee tästä maailmasta omaa hölmöyttään.

Vierailija
2/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri oli kaksi viikkoa flunssassa. Lähti sen jälkeen juoksemaan puolimaratonia, sai sydänkohtauksen ja kuoli kesken juoksun. Sydänlihas oli tulehtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tiedän.kesällä on maksakooma-sesonki.

t:sh

Vierailija
4/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näitä. Ei tuttuja, mutta tutuntuttuja kaistapäitä. Yksi kuoli sähköiskuun kiivettyään junan päälle. No, kannattiko mennä? Toinen halusi kerrankin hyvät festaripöhnät ja keräsi vanhempiensa lääkekaapista KAIKKI lääkkeet blenderiin, teki suklaajäätelöstä ja lääkkeistä smoothien ja vetäisi sen naamaansa. Kuoli tunnin päästä. Oli kaikki buranat, laksatiivit, allergialääkkeet, yskänlääkkeet, pikkusiskon antibiootit ja lihasrelaksantit iloisesti sekaisin. Oli varmaan kiva viimeinen tunti.

Vierailija
5/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kauan sitten, silloin kun liikennevaloja oli vielä vähän. Tulivat sitten pikkukaupunkiin josta sukuni on kotoisin ja eräs etäinen sukulainen oli sitä mieltä että turhaa hapatusta moiset välkkyvalot. Kuoli sitten liikenneonnettomuudessa muistaakseni vuoden sisällä tuosta lausunnostaan...

Vierailija
6/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:06"]

No onhan näitä. Ei tuttuja, mutta tutuntuttuja kaistapäitä. Yksi kuoli sähköiskuun kiivettyään junan päälle. No, kannattiko mennä? Toinen halusi kerrankin hyvät festaripöhnät ja keräsi vanhempiensa lääkekaapista KAIKKI lääkkeet blenderiin, teki suklaajäätelöstä ja lääkkeistä smoothien ja vetäisi sen naamaansa. Kuoli tunnin päästä. Oli kaikki buranat, laksatiivit, allergialääkkeet, yskänlääkkeet, pikkusiskon antibiootit ja lihasrelaksantit iloisesti sekaisin. Oli varmaan kiva viimeinen tunti.

[/quote]

Ei helvetti toi pilleripirtelö... Ois ansainnut kylläDarwin-palkinnon.

Vierailija
7/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:02"]

Aika monta tiedän.kesällä on maksakooma-sesonki. t:sh

[/quote]

Kuinka paljon pitää juoda, että kuolee? Mä en yksinkertaisesti pysty juomaan enempää kuin yhden viinipullon ja olen silloinkin jo aivan sammumispisteessä.

Vierailija
8/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:02"]

[/quote]

Kuinka paljon pitää juoda, että kuolee? Mä en yksinkertaisesti pysty juomaan enempää kuin yhden viinipullon ja olen silloinkin jo aivan sammumispisteessä.
[/quote]
No jos vaikka aloittaisit aina uuden pullon kun heräät. Harvemmin se yksi ilta mitään vakavaa aiheuttaa

Vierailija
9/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:02"]

[/quote]

[/quote]
No jos vaikka aloittaisit aina uuden pullon kun heräät. Harvemmin se yksi ilta mitään vakavaa aiheuttaa
[/quote]
kuulostipa se kehotukselta, ei ollut tarkoitus :D

Vierailija
10/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:02"] Aika monta tiedän.kesällä on maksakooma-sesonki. t:sh [/quote] Kuinka paljon pitää juoda, että kuolee? Mä en yksinkertaisesti pysty juomaan enempää kuin yhden viinipullon ja olen silloinkin jo aivan sammumispisteessä. [/quote] No jos vaikka aloittaisit aina uuden pullon kun heräät. Harvemmin se yksi ilta mitään vakavaa aiheuttaa

[/quote]

Miten helvetissä sitten jotkut voi vetää puolikoppaa kaljaa päivässä lähes parikytä vuotta ja on niinku ei olis mitään?

Vierailija
11/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun perheen poika tippui parvekkeelta kännissä. En muista enää ihan tarkkaan miten se tapahtui, yrittikö päästä parvekkeen kautta jonnekin, vai horjahtiko vain. Se oli kuitenkin niin turhaa, että itketti-harmitti-suututti, vaikka en edes tuntenut koko poikaa. Myötäelin vahvasti, koska minulla on saman ikäinen poika. Hemmetin urpot!

Vierailija
12/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:02"] Aika monta tiedän.kesällä on maksakooma-sesonki. t:sh [/quote] Kuinka paljon pitää juoda, että kuolee? Mä en yksinkertaisesti pysty juomaan enempää kuin yhden viinipullon ja olen silloinkin jo aivan sammumispisteessä. [/quote] No jos vaikka aloittaisit aina uuden pullon kun heräät. Harvemmin se yksi ilta mitään vakavaa aiheuttaa

[/quote]

Miten helvetissä sitten jotkut voi vetää puolikoppaa kaljaa päivässä lähes parikytä vuotta ja on niinku ei olis mitään?
[/quote]
joidenkin maksa kestää paremmin. Ja puoli koppaa päivässä on aika pieni annos. Kossu toimii paremmin hautaanviejänä

Vierailija
13/13 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on turhia, missä toiselta ootetaan henki. Ne, missä vaarallinen henkilö on kustannussyistä vapaana, ne, joissa vaarallista ei saada karkoitetuksi. Ne, joissa rattijuoppo jonkun tappaa. Itse tiedän tytön, joka illalla mustissa vaatteissa ylitti tietä kuunnellen musiikkia, ei varmaan nähnyt tai kuullut autoa, eikä auto tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän