Milloin viimeksi olet päivittänyt meikkipussisi?
Mä päivitin äsken ja heitin roskiin kaikki, joita ei oo tullu käytettyä vähintään viimeiseen puoleen vuoteen. Ja niitä tuotteita oli paljon. Huulikiilteitä, puolikas meikkivoidepullo, luomivärikyniä ymym.....
Ja nekin ostettu joskus vuosi, pari sitten. Harmitti kyllä heittää niin paljon meikkejä pois, mutta kun ei oo tullu käytettyä niin ei. Turhaan ne mun meikkipussiin ois jääny pyörimään.
Huomaa, että aikasemmin on tullu käytettyä enemmän meikkejä. Nyt ei tuu meikattua kuin ehkä pari kertaa viikossa jos sitäkään. Nyt on säälittävän näköinen tuo puolityhjä meikkipussi. :-P
Kommentit (2)
Mä en oo päivittänyt vuosiin. Meikit maksaa niin hirveesti ja tiedän et mun pitäis uusia sit kaikki meikkituotteet samalla... siihen menis joku 500e :D joten vanhoilla mennään. Tiiän juu että ne on epäpuhtaita ja täynnä bakteereita mutta ihansama :D
En raski heittää vanhojakaan meikkejä pois jos ne on vielä ihan hyviä. Kyllähän esim. luomivärit säilyy. Huulimeikit on vähän ällöttäviä vanhetessaan joten niitä joskus heittelen pois. Ei ois rahaakaan oikein ostaa kaikkia uusia meikkejä kerralla. Meikkaan joka päivä.