Te joiden mies herää klo 5, mikä ammatti?
Noita oli tuolla toisessa ketjussa vaikka kuinka!
Kommentit (147)
Minunkin mies on rak.insinööri ja kyllä se kultaseni niin menee että hän se tienaa eniten siellä työskentelivistä.On se harmi ettei sinun miehesi jaksanut opiskella 10 vuotta ja siksi duunarina painaa siellä 15e tuntipalkalla :)
Ihan vaan käyttää koirat ja lukee lehden.Hyvää yötä sinullekkin :)
varastotyöntekijä ja siirtoautonkuljettaja tehtaalla
Kuorma-autonkuljettaja, herätys 05.00, vie lapsen päiväkotiin klo 6, työt alkaa klo 7 (työmatka kestää ~tunnin). Minulla on herätys 04.30, herätän lapsen 04.45, tehdään molempien aamutoimet ja lähden töihin 05.25, klo 6 alkaa työt. (Olen kaupassa osastovastaavava)
Arkkitehti, niinä päivinä kun on työmaakokous toisella puolen Suomea kymmenen aikoihin.
Joku johtaj mutta en tiedä mitä tekee. Käyntikortissa lukee Vice Predident. Käy juoksemassa vajaan tunnin tai menee salille joka arkiaamu. On töissä seiskan aikohin. Tulee kotiin joskus kuuden jälkeen. Aloittaa työnten vielä usein joskus ysin jälkeen mut menee nukkumaan ennen yhtätoista. Pärjää viikot 6 tunnin unilla ja viikonloppuisin nukkuu pidempään.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:49"]Minunkin mies on rak.insinööri ja kyllä se kultaseni niin menee että hän se tienaa eniten siellä työskentelivistä.On se harmi ettei sinun miehesi jaksanut opiskella 10 vuotta ja siksi duunarina painaa siellä 15e tuntipalkalla :)
[/quote]
Jatkan vielä kultaseni. Minun rak.insinööri mies kun tulee työmaalle duunarit ovat kateellisia meidän autolle. Olen käynyt katsomassa minun rak.insinööri miestäni työmaalla ja olen kyllä huomannut kuinka nämä duunarit himoitsevat minua. Kultapieni duunarimiehesi ajattelee varmasti minua kun olette sillain.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:53"]Minunkin mies on rak.insinööri ja kyllä se kultaseni niin menee että hän se tienaa eniten siellä työskentelivistä.On se harmi ettei sinun miehesi jaksanut opiskella 10 vuotta ja siksi duunarina painaa siellä 15e tuntipalkalla :)
[/quote]
Talonrakennuksen rakennusinsinöörien palkkataso on laskenut vuodesta 2013. Kun edelleen tarkastelemme 8-12 vuoden ammatti-ikäryhmää, niin vuonna 2013 heidän keskiarvopalkkansa oli 3864 €/kk ja kahta vuotta myöhemmin 3862 €/kk.
Hyvä että tolla pärjäätte, kultapieni oot ihan ulapalla ja ilmeisesti elänyt ylivarojen.
[/quote]Kuka aikuinen sanoo toista aikuista kultapieneksi :D Lässyti lässyti :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:53"]Minunkin mies on rak.insinööri ja kyllä se kultaseni niin menee että hän se tienaa eniten siellä työskentelivistä.On se harmi ettei sinun miehesi jaksanut opiskella 10 vuotta ja siksi duunarina painaa siellä 15e tuntipalkalla :)
[/quote]
Talonrakennuksen rakennusinsinöörien palkkataso on laskenut vuodesta 2013. Kun edelleen tarkastelemme 8-12 vuoden ammatti-ikäryhmää, niin vuonna 2013 heidän keskiarvopalkkansa oli 3864 €/kk ja kahta vuotta myöhemmin 3862 €/kk.
Hyvä että tolla pärjäätte, kultapieni oot ihan ulapalla ja ilmeisesti elänyt ylivarojen.
[/quote]Kuka aikuinen sanoo toista aikuista kultapieneksi :D Lässyti lässyti :D
[/quote]
Kultapieni Koita käyttäytyä
Puhun nyt omasta puolestani, mutta mä olen monesti tilinpäätösaikaan herännyt viideltä ja mennyt töihin niin nopeasti, kun olen ehtinyt. Käytännössä n. 6.30 oon ollut työmaalla. Teen ekstratunnit mieluummin aamulla kuin illalla.
Järjestyksenvalvoja (tosin herää jo klo 4 kun töissä oltava 5.)
Elintarviketyön tekijä(niin kuin myös minä eli vaimo)
Traktoriurakoitsija ja maanviljelijä
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:53"]Minunkin mies on rak.insinööri ja kyllä se kultaseni niin menee että hän se tienaa eniten siellä työskentelivistä.On se harmi ettei sinun miehesi jaksanut opiskella 10 vuotta ja siksi duunarina painaa siellä 15e tuntipalkalla :)
[/quote]
[/quote]
No voi hitto ei tolla kyllä pilvilinnoja rakenneta.
Sossussa toimistohommissa, herätys 5.30, töissä 7-15.