Tapailemani mies ei halua seksiä, miksi?
Olen treffannut erästä miestä nyt neljä kertaa. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta koska ottaa itse aina yhteyttä ensin ja ehdottaa tapaamista. Mies ei ole koskaan halannut tai osoittanut mitään läheisyyttä mua kohtaan ensin. Vastaa kyllä suukkoihin ja haleihin kunhan minä teen aloitteen. En kehtaa suoraankaan kysyä mikä mättää. Mitä voisin tehdä? Tarttua seuraavalla kerralla suoraan munasta kiinni ja tehdä selväksi että haluan enemmän? Haluaakohan mies sittenkin olla vain kaveri? Syö vain itsevarmuutta ja epäilen itseäni että enkö ole tarpeeksi haluttava kun mies halua seksiä kanssani :( Ollaan molemmat alle 25 v.
Kommentit (56)
Siis 4 kertaa? Sä olisit halunnut, että se on tunkemassa munaansa sun kurkkuun viimeistään 2. treffeillä?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:32"]
Siis 4 kertaa? Sä olisit halunnut, että se on tunkemassa munaansa sun kurkkuun viimeistään 2. treffeillä?
[/quote]
En mä munaa kurkkuuni halua :) Ajattelin että ehkä jotkut kolmannet, tai no viimeistään neljännet treffit nyt yleensä olis jo "sellaset" treffit. Tosin enhän mä mitään tiedä kun ei ole aikaisempaa kokemusta. Tämä on ensimmäinen tapailusuhteeni. En silti pidä itseäni helppona vaikka seksiä haluaisinkin jo näin (ilmeisesti liian?) aikaisin tapailuvaiheessa.
SE ON VARATTU! Itsellä oli sama tilanne eikä jätkä kertonut mistä kiikastaa ja tyttishän sillä jo oli... Se vaan asui eri paikkakunnalla...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:03"]
Olen treffannut erästä miestä nyt neljä kertaa. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta koska ottaa itse aina yhteyttä ensin ja ehdottaa tapaamista. Mies ei ole koskaan halannut tai osoittanut mitään läheisyyttä mua kohtaan ensin. Vastaa kyllä suukkoihin ja haleihin kunhan minä teen aloitteen. En kehtaa suoraankaan kysyä mikä mättää. Mitä voisin tehdä? Tarttua seuraavalla kerralla suoraan munasta kiinni ja tehdä selväksi että haluan enemmän? Haluaakohan mies sittenkin olla vain kaveri? Syö vain itsevarmuutta ja epäilen itseäni että enkö ole tarpeeksi haluttava kun mies halua seksiä kanssani :( Ollaan molemmat alle 25 v.
[/quote]
Vasta 4 kertaa olette tavanneet ja nyt jo olisit menossa sänkyyn. Minä lopettaisin välittömästi seurustelun naiseen joka jakaa itseään jo 4 tapaamiskerran jälkeen. Ensin tutustutaan ihmiseen ja kunnolla. Sitten vasta kun tämä puoli on hoidettu loppuun asti on fyysisen puolen vuoro.. Eli ei seksiä ennen avioliittoa on hyvä tapa hoitaa homma.
Tällä kaavalla kun kestää papin eteen asti niin ei tarvitse katua kumppanin valintaa eikä valittaa huonosta puolisosta täällä palstalla. On nähty kaikki luonteenpiirteet eikä tule yllätyksiä tai pettymyksiä...
Mies 77
[/quote]
Ei tule pettymyksiä...? Eikö seksielämä itsessään voi osoittautua pettymykseksi? Mistä tietää kumppanin seksuaaliset mieltymykset kokeilematta? Toinen haluaa seksiä joka päivä, toinen kerran kuussa. Molemmat ovat normaaleja, mutta eikö tällainen pari ole toisilleen sopimaton? On toki ihmisiä, jotka eivät pane paljon arvoa näille asioille, mutta miksi heitä tulisi pitää parempina kuin niitä, joille onnellinen ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on yksi onnistuneen avioliiton kivijaloista?
Jos hänen elimensä on hyvin pieni tai muuta vastaavaa ja pelkää tuottavansa pettymyksen...
Ihan kauheata, mutta mun oli pakko jättää yksi mies, kun kertakaikkiaan seksi ei ollut tyydyttävää. Ja miehellä oli todella pieni seisokissakin.
Harmitti miehen vuoksi, muuten oli mukava, ja mua halutti, mutta seksi ei tosiaan tyydyttänyt ollenkaan. Meni jotenkin lopulta sitten kaikki kiinnostus miestä kohtaan, en voinut sille mitään :(.
Kyllä nainen saa haluta seksiä 4. treffikerralla ilman että on nymfomaani/huora/jakorasia/helppo/pelkkä pillu.
Ja kyllä mies saa olla haluamatta seksiä samassa tilanteessa että on homo/varattu/ujo/neitsyt/muuten vaan outo
Olet ap varmasti pointtisi tehnyt miehelle selväksi, nyt et voi kuin odottaa. Enemmällä painostuksella tod näk karkoitat miehen lopullisesti. Vetäydy pari askelta ja anna miehen vähän metsästää.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:46"]
Kyllä nainen saa haluta seksiä 4. treffikerralla ilman että on nymfomaani/huora/jakorasia/helppo/pelkkä pillu.
Ja kyllä mies saa olla haluamatta seksiä samassa tilanteessa että on homo/varattu/ujo/neitsyt/muuten vaan outo
Olet ap varmasti pointtisi tehnyt miehelle selväksi, nyt et voi kuin odottaa. Enemmällä painostuksella tod näk karkoitat miehen lopullisesti. Vetäydy pari askelta ja anna miehen vähän metsästää.
[/quote]
Pelkäänkin jo sitä, että olen liian "iilimatona" liikaa kiinni miehessä, että kohta ei halua enää edes tavata. Tunnen olevani tässä suhteessa enemmän se MIES kun haluan jo seksiä ja läheisyyttä ja mies ilmeisesti haluaa edetä hitaasti/ei osoita olevansa kiinnostunut seksuaalisessa mielessä. En vain pysty pitämään näppejäni erossa tästä miehestä :(
Oikeasti noin käyttäytyy vain varattu mies.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:03"] Olen treffannut erästä miestä nyt neljä kertaa. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta koska ottaa itse aina yhteyttä ensin ja ehdottaa tapaamista. Mies ei ole koskaan halannut tai osoittanut mitään läheisyyttä mua kohtaan ensin. Vastaa kyllä suukkoihin ja haleihin kunhan minä teen aloitteen. En kehtaa suoraankaan kysyä mikä mättää. Mitä voisin tehdä? Tarttua seuraavalla kerralla suoraan munasta kiinni ja tehdä selväksi että haluan enemmän? Haluaakohan mies sittenkin olla vain kaveri? Syö vain itsevarmuutta ja epäilen itseäni että enkö ole tarpeeksi haluttava kun mies halua seksiä kanssani :( Ollaan molemmat alle 25 v. [/quote] Vasta 4 kertaa olette tavanneet ja nyt jo olisit menossa sänkyyn. Minä lopettaisin välittömästi seurustelun naiseen joka jakaa itseään jo 4 tapaamiskerran jälkeen. Ensin tutustutaan ihmiseen ja kunnolla. Sitten vasta kun tämä puoli on hoidettu loppuun asti on fyysisen puolen vuoro.. Eli ei seksiä ennen avioliittoa on hyvä tapa hoitaa homma. Tällä kaavalla kun kestää papin eteen asti niin ei tarvitse katua kumppanin valintaa eikä valittaa huonosta puolisosta täällä palstalla. On nähty kaikki luonteenpiirteet eikä tule yllätyksiä tai pettymyksiä... Mies 77 [/quote] Ei tule pettymyksiä...? Eikö seksielämä itsessään voi osoittautua pettymykseksi? Mistä tietää kumppanin seksuaaliset mieltymykset kokeilematta? Toinen haluaa seksiä joka päivä, toinen kerran kuussa. Molemmat ovat normaaleja, mutta eikö tällainen pari ole toisilleen sopimaton? On toki ihmisiä, jotka eivät pane paljon arvoa näille asioille, mutta miksi heitä tulisi pitää parempina kuin niitä, joille onnellinen ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on yksi onnistuneen avioliiton kivijaloista?
[/quote]
Toisesta ihmisestä saa hyvin paljon selvillä ihan keskustelemalla, keskustelemalla ja keskustelemalla. Jos jonkun ihmisen kanssa keskustelu ja asioista sopiminen toimii muissakin kanssakäymisessä niin miksei myös seksissä? Seksihän kanssakäymistä vai kuinka? Kumppanin mieltymykset saa selville vaikkpa kysymällä..
Mies 77
Onko syyllä loppujen lopuksi merkitystä, sillä tuohan jo osoittaa että ette ole sopivia toisillenne. Halunne eivät kohtaa edes nyt, niin voit kuvitella kuinka kamalaa tuo on vuosien saatossa.
Lisäksi on outoa jos mies ei oma-aloitteisesti kerro miksi hän ei ole fyysisesti aloitteellinen. Joko hän valehtelee olemalla hiljaa todellisesta elämäntilanteestaan tai sitten hän ei osaa tai kykene tai halua puhua tunteistaan ja haluistaan. Molemmat ovat erittäin huonoja asioita suhdetta ajatellen.
Mielestäni sinun kannattaisi ottaa etäisyyttä tuohon mieheen ja katsella muuta tarjontaa, jossa mies ei aiheuta ahdistusta ja ikäviä fiiliksiä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:03"] Olen treffannut erästä miestä nyt neljä kertaa. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta koska ottaa itse aina yhteyttä ensin ja ehdottaa tapaamista. Mies ei ole koskaan halannut tai osoittanut mitään läheisyyttä mua kohtaan ensin. Vastaa kyllä suukkoihin ja haleihin kunhan minä teen aloitteen. En kehtaa suoraankaan kysyä mikä mättää. Mitä voisin tehdä? Tarttua seuraavalla kerralla suoraan munasta kiinni ja tehdä selväksi että haluan enemmän? Haluaakohan mies sittenkin olla vain kaveri? Syö vain itsevarmuutta ja epäilen itseäni että enkö ole tarpeeksi haluttava kun mies halua seksiä kanssani :( Ollaan molemmat alle 25 v. [/quote] Vasta 4 kertaa olette tavanneet ja nyt jo olisit menossa sänkyyn. Minä lopettaisin välittömästi seurustelun naiseen joka jakaa itseään jo 4 tapaamiskerran jälkeen. Ensin tutustutaan ihmiseen ja kunnolla. Sitten vasta kun tämä puoli on hoidettu loppuun asti on fyysisen puolen vuoro.. Eli ei seksiä ennen avioliittoa on hyvä tapa hoitaa homma. Tällä kaavalla kun kestää papin eteen asti niin ei tarvitse katua kumppanin valintaa eikä valittaa huonosta puolisosta täällä palstalla. On nähty kaikki luonteenpiirteet eikä tule yllätyksiä tai pettymyksiä... Mies 77 [/quote] Ei tule pettymyksiä...? Eikö seksielämä itsessään voi osoittautua pettymykseksi? Mistä tietää kumppanin seksuaaliset mieltymykset kokeilematta? Toinen haluaa seksiä joka päivä, toinen kerran kuussa. Molemmat ovat normaaleja, mutta eikö tällainen pari ole toisilleen sopimaton? On toki ihmisiä, jotka eivät pane paljon arvoa näille asioille, mutta miksi heitä tulisi pitää parempina kuin niitä, joille onnellinen ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on yksi onnistuneen avioliiton kivijaloista?
[/quote]
Toisesta ihmisestä saa hyvin paljon selvillä ihan keskustelemalla, keskustelemalla ja keskustelemalla. Jos jonkun ihmisen kanssa keskustelu ja asioista sopiminen toimii muissakin kanssakäymisessä niin miksei myös seksissä? Seksihän kanssakäymistä vai kuinka? Kumppanin mieltymykset saa selville vaikkpa kysymällä..
Mies 77
[/quote]
Jos molemmat ovat neitsyitä avioon astuessaan, mistä he tietävät omat mieltymyksensä? Totta kai kompromisseja voi ja pitää tehdä, mutta miksi kaikista kanssakäymisen alueista vain seksuaalisuus on sellainen, jossa yhteensopivuutta ei sovi testata etukäteen. Itsekin korostat kumppanin tuntemisen tärkeyttä. Ei pelkästään puhumalla voi oppia tuntemaan toista vaan vasta yhteistä arkea elämällä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:05"]
Oikeasti noin käyttäytyy vain varattu mies.
[/quote]
En vaan tajua miksi sitten viettää aikaa mun kanssa... Kun ei (ilmeisesti) edes pillu kelpaa? :D
Mies saattaa olla aseksuaali eikä välttämättä ole siitä tietoinen itsekään. Aseksuaalisuushan siis on sitä, ettei tunne seksuaalista vetoa muita ihmisiä (tai yhtään ketään/mitään) kohtaan. Se ei ole sairaus eikä ole sama asia kuin selibaatti. Selibaatissa ihminen päättää, ettei harrasta seksiä. Aseksuaali ei yleensä koe, että seksi on tärkeää tai haluttavaa. Jotkut aseksuaalit jopa pitävät seksiä vastenmielisenä ajatuksena. Aseksuaalit voivat kuitenkin harrastaa seksiä jos haluavat. Heissä ei ole mitään lääketieteellistä vikaa ja monet aseksuaalit itsetyydyttävät koska se tuntuu hyvältä.
Aseksuaalisuus ei ole sama asia kuin aromanttisuus. Aseksuaali voi tuntea romattista rakkautta toiseen ihmiseen ja/tai haluta fyysistä läheisyyttä. Aseksuaali vain ei tunne seksuaalista vetoa rakastamaansa ihmistä kohtaan. Aromanttinen ihminen puolestaan ei romanttisesti rakastu muihin ihmisiin (tai mihinkään muuhunkaan). Aromanttinen ihminen voi olla aseksuaali, mutta ei välttämättä. Myös heterot, homoseksuaalit ja muut voivat olla aromanttisia.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:25"]Ehkä hakee muutakin kun sitä helppoa pillua. Ja oma käsi voittaa aina huonon panon. Tai helpon naisen.
[/quote]
"Oma käsi voittaa aina helpon naisen"!!!! Höpö höpö. Kyllä helppokin nainen voi olla älykäs ja hyvä sängyssä. Seksi voi olla VAIN seksiä ja hyvää sellaista.
Mies ei ole vain seksuaalisesti aktiivinen. Minä tapailin 4 kk miestäni ennen kuin sain hänet sänkyyn. Meillä on ollut ihan mahtava liitto, mutta kieltämättä olis kivaa, jos hän olisi seksin suhteen aloitteellisempi JA aktiivisempi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:37"]
SILLÄ ON TAUTI!!!
[/quote]
Tämä ei kyllä ole käynyt edes mielessä, mutta toivottavasti ei :( Tosin en ymmärrä miten se vaikuttaisi siihen, että voisi edes joskus antaa pusun/ottaa kainaloon.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:39"]
Minä haluan seksiä vasta sitten kun ollaan sovittu että seurustellaan. Olen kyllä jo 34 mutta mies kuitenkin.
[/quote]
Minä taas en alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa, jonka kanssa en olisi ollut sängyssä. En koskaan osta sikaa säkissä. T. Samanikäinen nainen
Minäkään en ihan ymmärrä miten ei terveellä miehellä tule seksi mieleen :/ Ja olen 55 vuotias täti...
*panin miestäni neljän tunnin päästä tapaamisesta, taivaallista seksiä olen saanut kaikki nämä 33 vuotta*
Ikinä en ostaisi sikaa säkissä, jos olen itse seksuaalinen sitä vastusta pitää löytyä kumppanistakin tai huonosti käy!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:03"]
[/quote]
Vasta 4 kertaa olette tavanneet ja nyt jo olisit menossa sänkyyn. Minä lopettaisin välittömästi seurustelun naiseen joka jakaa itseään jo 4 tapaamiskerran jälkeen. Ensin tutustutaan ihmiseen ja kunnolla. Sitten vasta kun tämä puoli on hoidettu loppuun asti on fyysisen puolen vuoro.. Eli ei seksiä ennen avioliittoa on hyvä tapa hoitaa homma.
Tällä kaavalla kun kestää papin eteen asti niin ei tarvitse katua kumppanin valintaa eikä valittaa huonosta puolisosta täällä palstalla. On nähty kaikki luonteenpiirteet eikä tule yllätyksiä tai pettymyksiä...
Mies 77