Miten ehdottaa miehelle kakkosta?
No niin, olen hassussa tilanteessa. Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden, kaksi aikuista ihmistä. Hirveästi tekisi mieli kokeilla peppuun, mutta pelkään että mies järkyttyy jos ehdotan jotain tällaista. Hän ei ole koskaan ehdottanut kakkoseen, joskus kyllä ohimennen sormeilee minun peppureikääni, josta kieltämättä nautin hulluna ja tämän hänelle myös näytän.
Palstan miehet: Mitä itse ajattelisit jos nainen ehdottaa tämmöistä? Mies on iältään 50+, jos se mitään mihinkään vaikuttaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille kaikille järkevän vastauksen antaneille! Kai tässä pitää vaan suu saada auki.. Pelottaa vaan miehen reaktio, jos hän pitääkin minua ihan friikkinä.
Tuskin pitää friikkinä, kun kerran sormeilee peppuasi. Anaaliseksi nyt on melkoisen tavallista nykyään, mutta ymmärrän kyllä että seksimieltymykset ovat joskus hankala asia. Itsellä meni vuosia, ennenkuin kehtasin puhua puolisolle siitä, että olisi joskus kiva ruiskuttaa spermaa hänen päälleen tai ylipäänsä muuallr kuin pilluun tai kortsuun pyllyssä. Ei hänellä ollut mitään sitä vastaan, itse vain kuvittelin hänen inhoavan spermaa enkö kehdannut ehdottaa. Lupasipa joskus ottaa uudestaan loppuun saakka suihinkin, edellisessä kokeilussa vuosia sitten meni spermat nenään.
Ratsastat miehen päällä ja sitten vain itse ohjaat kalun pyllyyn. Voit vaikka sanoa miehelle, että nyt saat vähän tiukempaa. Aika tyhmä mies saa olla jos siitä pahastuu
Vierailija kirjoitti:
Ratsastat miehen päällä ja sitten vain itse ohjaat kalun pyllyyn. Voit vaikka sanoa miehelle, että nyt saat vähän tiukempaa. Aika tyhmä mies saa olla jos siitä pahastuu
Ei tarvitse edes sanoa mitään. Ujutat vain sisään ja nautit miehen kiihottuneesta katseesta.
Se, että teet itse aloitteen tekee siitä moninverroin kiihottavampaa.
Varresta kiinni ja ohjaat kakkoseen,niin meilläkin avokki teki
Varmennus vielä, kumman kakkosta olisi tarkoitus stimuloida?
Vierailija kirjoitti:
Kerrot rohkeasti että se näkyy nykyään HD:nä ja Ylen tarjonta on varsin laadukasta mm. Ajankohtaisohjelma puolella. Ei ehkä niin hyvää kuin MTV:llä tai Nelosella mutta menettelee.
😂😂😂
Ei ehkä sitten oikea mies sinulle, jos tuollaisesta säikähtää. Itse ainakin käyn omat mielihaluni uuden kumppanin kanssa läpi melko aikaisin.