Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitti kun teen niin harvoin ruokaa

Vierailija
09.06.2015 |

Olemme siis molemmat työssäkäyviä ja lapsettomia. Mies on toki koko suhteen ajan hoitanut noin 90% ruuanlaitosta. Nyt valitti asiasta. Ilmoitan hänelle, että huomisesta alkaen otan hänen roolin. Huolehdin ruanlaitosta tunnollisesti. Jätän kertomatta, mitä muuta se hänen roolinsa ottaminen tarkoittaa, huomaa kyllä pikkuhiljaa.

Loppui meinaan tämän emännän pyykinpesu, astianpesu, kuppien keräily olohuoneesta, vaatteiden keräily, muu siivoaminen (mies on muuten imuroinut tasan kerran suhteemme aikana). Vastapainoksi vielä suosin hänen tapojaan ja jätän useat kenkäparini keskelle eteisen lattiaa, kahvinrippeet ja suodatinpussit haisemaan kahvinkeittimeen, kylpyhuoneen lattian märäksi suihkun jälkeen, ruuanmuruset keitiön pöydälle jälkeeni sekä teen vaate- ja pyyhekasoja ympäri asuntoa. Katsotaan montako päivää menee että tajuaa pointin. Saattaa olla kaikin puolin avartava kokemus puolin ja toisin suhteellemme!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt edes aloittaa kokeiluani kun mies jo tänään pyysi anteeksi eilistä avautumistaan. Oli kuulemma kohtuuton ja työstressi pukkaa päälle. Nyt sulassa sovussa :)

Vierailija
2/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:03"]

En ehtinyt edes aloittaa kokeiluani kun mies jo tänään pyysi anteeksi eilistä avautumistaan. Oli kuulemma kohtuuton ja työstressi pukkaa päälle. Nyt sulassa sovussa :)

[/quote]

Ja nyt kun olette sovussa, on juuri oikea aika keskustella järkevästi kotitöiden tasapuolisesta jaosta, ja omien jälkien korjaamisesta. Ettei tarvitse taas parin viikon päästä ruikuttaa samaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja avovaimoni on tehnyt vain kerran ruokaa meille. Olemme asuneet yhdessä 6 vuotta. Eipä tuo ole minua koskaan haitannut...

Vierailija
4/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:07"]

[/quote]

Ja nyt kun olette sovussa, on juuri oikea aika keskustella järkevästi kotitöiden tasapuolisesta jaosta, ja omien jälkien korjaamisesta. Ettei tarvitse taas parin viikon päästä ruikuttaa samaa asiaa.

[/quote]

eihän aapeeta haitannut se, kunhan mies laittaa ruuan. 

Vierailija
5/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

eihän aapeeta haitannut se, kunhan mies laittaa ruuan. 
[/quote]
Juuri näin! :) Kyllä minä siivoilut hoitelen jos ruokaa on pöydässä. Tosin tuosta omien jälkien korjaamiseta aionkin mainita nyt kun asia on tapetilla.-ap

Vierailija
6/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:36"]Meillä myös mies kokkaa ruoat ja muutaman kerran kysellyt/valittanut/patistanut että minä tekisin ruokaa.

Olen suoraan kysynyt tekeekö mies mielummin ruoan vai pesee pyykit, imuroi, moppaa, pesee ikkunat, tuulettaa matot....

Aina on päättänyt jatkaa ruoan laittoa.

Apn tapa on kyllä lapsellista. Ei noin hoideta asioita!
[/quote]

Ap tässä. Olen noista kaikista aiemmin sanonut. Kuinka kauan kuuluu nalkuttaa, että menee perille? Valitettavasti en jaksa sanoa samasta asiasta moneen kertaan, toimin mieluummin.
[/quote]

Ei meillä tarvitse nalkuttaa. Me osaamme keskustella asioista. Ja tämä työn jako siis sopii minulle niin ei tarvitse nalkuttaa

Vierailija
7/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voinut sanoa tuota miehellesi, vaan aloitat kylmän sodan välittömästi? Kivat sulle.

Vierailija
8/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa vielä strap on ja pane miestä perseeseen.

Vierailija
9/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania perheet joissa käydään avointa keskustelua. Se pitää parisuhteen kunnossa.

Vierailija
10/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi avartaa sun kokemusta jättämällä sut

Vierailija
11/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:28"]Et voinut sanoa tuota miehellesi, vaan aloitat kylmän sodan välittömästi? Kivat sulle.
[/quote]
Mainitsin aikoinaan noista kaikista, mutta ei ole ottanut onkeensa. Mitä sotaa on kokeilussa?

Vierailija
12/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun toimii samalla tavalla kuin mies, niin se on jonkun mielestä sotaa? :D Tekisin itse samoin.

Vierailija
13/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies kokkaa ruoat ja muutaman kerran kysellyt/valittanut/patistanut että minä tekisin ruokaa.

Olen suoraan kysynyt tekeekö mies mielummin ruoan vai pesee pyykit, imuroi, moppaa, pesee ikkunat, tuulettaa matot....

Vierailija
14/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:36"]Meillä myös mies kokkaa ruoat ja muutaman kerran kysellyt/valittanut/patistanut että minä tekisin ruokaa.

[/quote]

Ap tässä. Olen noista kaikista aiemmin sanonut. Kuinka kauan kuuluu nalkuttaa, että menee perille? Valitettavasti en jaksa sanoa samasta asiasta moneen kertaan, toimin mieluummin.

Vierailija
15/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:28"]

Et voinut sanoa tuota miehellesi, vaan aloitat kylmän sodan välittömästi? Kivat sulle.

[/quote]

Onko siis mieskin pitänyt ap:lle sotaa aiemmin?

Vierailija
16/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä tämä olisi hyvä näpäytys miehelle? :D
paitsi että tekeekö mies sitten muita kotihommia kuin laittaa ruokaa?

Vierailija
17/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"]Olenko ainoa jonka mielestä tämä olisi hyvä näpäytys miehelle? :D
paitsi että tekeekö mies sitten muita kotihommia kuin laittaa ruokaa?
[/quote]
Vaihtaa hän renkaat autoon, kahtesti vuodessa. -ap

Vierailija
18/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jaksaisi katsella tuollaista riidanhaluista näpäyttelijä-ämmää. Toivottavasti ei jaksa miehesikään.

Vierailija
19/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:31"]Mies voisi avartaa sun kokemusta jättämällä sut
[/quote]
Jos ei kestä omaa käytöstään, niin ehkä parempikin ap:lle...