Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylpylään pikku poikien kanssa

Vierailija
09.06.2015 |

Olen menossa lomalle kylpylään. Meillä 9v. ja 7v. Pojat jotka eivät millään uskalla mennä vieraassa paikassa kahdestaan miesten puolelle, ovat niin arkoja. Voiko enää tuon ikäisiä poikia ottaa naisten puolelle. Pojat kyllä lähtisi naisten puolelle eikä vielä kiinnosta sillä tavalla työt.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tuon ikäisiä naisten puolelle. Joko pojat menevät kaksin, otat heille mieskaverin mukaan tai jätätte kylpyläreissun väliin.

Vierailija
42/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset pärjää kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että kyse on erityislapsista, koska muuten tässä ei ole järjen hiventäkään. Miten nuo pojat meinasi pärjätä tulevaisuudessa? Arankin pitää pystyä toimimaan normaaleissa ja arkisissa asioissa ja sukupuolensa pukukoppiin meneminen on sellaista. 

Voi hyvä luoja sentään. Minä kävin tuon ikäisenä ja nuorempanakin kahdestaan saman ikäisen kaverin kanssa uimassa. 

T.N21

Vierailija
44/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:42"]

Jotku kasvattaa jo tuon ikäiset jo lähes "aikuisiksi" kyllä alle 10v. On vielä pikku poika. Ite en ainakaan uskalla päästää 7v. Poikaani yksin kylpylään miesten puolelle. Olen kuullut että siellä on miehiä "siinäkin tarkoituksessa"

[/quote]

Minulle on liikaa jo se, että joku katselee lapsiani sillä silmällä. 

Vierailija
45/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät varmaan uskalla ja pysty mitään tekemäänkään, kun mamma pitää lapsia edelleen pikkupoikina.

Vierailija
46/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan noin isoja poikia naisten puolelle!

Pitää rohkaistua, ottaa mukaan miespuolinen "avustaja" tai jättää menemättä kylpylään.

Vierailija
47/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että kehtaavat vielä tulla naisten puolelle. Itse kun olin tuon ikäinen niin ei kyllä tytöt eikä pojat kehdanneet olla alasti toistensa nähden. Laita pojat vaan miesten puolelle. Miten eivät edes kaksistaan uskalla mennä, ymmärtäisin jos yksin ei uskaltaisi.

Vierailija
48/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 7-9 vuotiaat mitään teinejä vielä ole. 

Vierailija
49/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voit todellakin ottaa naisten puolelle! Otan omanikin suht saman ikäiset pojat. Herranjumala, lapsiahan ne vielä ovat!

Vierailija
50/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, miten noin pienet muka jo häpeävät alastomuuttaan tuolla tavoin. Tällä suunnalla alta 10v. mukelot saattavat ihan tuosta vain käydä uimassa. Alasti. Niin tytöt kuin pojatkin. 

Noh, ehkä me sitten asutaan niin syrjässä, ettei nykypäivän kaahotukset alastomuudesta ole vielä tänne asti rantautunut.

Vierailija
51/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tytöt alkaa kauhistelemaan jos pikku poikia on naisten puolella, kun äiti on siihen opettanut jo pikku tytöt.

Vierailija
52/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pojista. Jos se heille sopii niin mikäpä ettei?

Vierailija
53/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lasten elää lapsuutta. Meilläkin 12v. Serkkutyttö kävi 9v.poikani kanssa saunassa vaikka jo teini-ikä alkanut. Kumpiksan ei ujostellut. Ja ovat täysin normaaleja lapsia.

Vierailija
54/57 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali aikuinen nainen häpeää olla saunassa jos alle 10v. Pikku kosseja on siellä! Ihan uskomatonta :D taitaa olla silloin vähän jostakin pipi :D

Vierailija
55/57 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kylpylään. Ikärajaa ei ole. Niin kauan kun kehtaavat käydä. Kuulemma normaalia kylpylässä että tuon ikäiset käyvät äitinsä kanssa naisten puolella. Sekä toisin päin.

Vierailija
56/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niissä kylpylöissä ole jokin ikärajakin tähän hommaan. Oma poikani alkoi käymään yksinään miesten puolella 7v. T:Yh-äiti

Vierailija
57/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa pärjää mainiosti miesten puolella... syytä ainakin olisi :) Maailma ei ole niin paha paikka, kuin täällä joku antaa ymmärtää. Kuitenkin myös kouluikäisillä tytöillä on oikeus olla naisten kesken pukuhuone- ja suihkutiloissa.

Tämä keskustelu on ihan sen suuntainen, ettei olisi edes haitaksi, että koulussa olisi yhteiset pukuhuoneet tytöillä ja pojilla ala-asteella. Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että jokaisella on oikeus olla vastakkaiselta sukupuolelta rauhassa vaatteita vaihtaessaan tai alasti pesulla.