Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kylpylään pikku poikien kanssa

Vierailija
09.06.2015 |

Olen menossa lomalle kylpylään. Meillä 9v. ja 7v. Pojat jotka eivät millään uskalla mennä vieraassa paikassa kahdestaan miesten puolelle, ovat niin arkoja. Voiko enää tuon ikäisiä poikia ottaa naisten puolelle. Pojat kyllä lähtisi naisten puolelle eikä vielä kiinnosta sillä tavalla työt.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pojat jää pippeleineen kotiin kerta ovat niin arkoja

Vierailija
22/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kylpylässä tekevät seväksi ettei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin lapsiahan tuon ikäiset vielä on!

Vierailija
24/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät kyllä pikku poikia eikä edes pikkupoikia. Koululaiset ei ole enää pikkupoikia.

Vierailija
25/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:22"]

Mutta eivät kyllä pikku poikia eikä edes pikkupoikia. Koululaiset ei ole enää pikkupoikia.

[/quote]

Kyllä tuon ikäiset ovat ihan pikkupoikia vielä.

Vierailija
26/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Eedenissä säännöissä on, että kouluikäiset lapset menevät oman sukupuolensa mukaisiin pukkareihin ja pesutiloihin. Siihen loppu meidän uimareissut toistaiseksi. .

Vierailija
27/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:22"]

[/quote]

Kyllä tuon ikäiset ovat ihan pikkupoikia vielä.
[/quote]

Juu, varmaan käyttäytyvät niin, mulle vaan pikkupoika on max. 5 v

Vierailija
28/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku kasvattaa jo tuon ikäiset jo lähes "aikuisiksi" kyllä alle 10v. On vielä pikku poika. Ite en ainakaan uskalla päästää 7v. Poikaani yksin kylpylään miesten puolelle. Olen kuullut että siellä on miehiä "siinäkin tarkoituksessa"

Vierailija
29/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:42"]

Jotku kasvattaa jo tuon ikäiset jo lähes "aikuisiksi" kyllä alle 10v. On vielä pikku poika. Ite en ainakaan uskalla päästää 7v. Poikaani yksin kylpylään miesten puolelle. Olen kuullut että siellä on miehiä "siinäkin tarkoituksessa"

[/quote]

Jep.

Oma poikani ei ole missään määrin avuton mutta en todellakaan päästäisi yksin miesten puolelle. Kyllä niitä pervoja tuollaisissa paikoissa riittää.

Vierailija
30/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne puolustamattomat pienet pojat pystyy ja uskaltaa tehdä jos joku pervo siellä on. Nykymaailma on hulluja täynnä!

Vierailija
31/57 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku sinne vaan!

Vierailija
32/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sen päätät? :D

Vierailija
33/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan vie naisten puolelle!
Täytyy ajatella myös niitä naisia ja tyttöjä, joita taatusti ahdistaa.
Jos ei tuon ikäiset kahdestaan pärjää, niin ette mene.

Vierailija
34/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:04"]

Kyllä pojat käyvät oman paikkakunnan uimhallissa miesten puolella. Mutta nyt kyseessä kylpylä jossa ovat käyneet pieninä. Eivät muista siitä mitään.

ä

[/quote]

Vastaanottotiskiltä voi kysyä jotain henkilökuntaan kuuluvaa miestä tekemään pikaopastuksen pojille siitä, mitä miesten puolella on ja miten siellä toimitaan.

Vierailija
35/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:47"]

Mitä ne puolustamattomat pienet pojat pystyy ja uskaltaa tehdä jos joku pervo siellä on. Nykymaailma on hulluja täynnä!

[/quote]

Jos menee sellaiseen aikaan, että puku- ja peseytymistiloissa on varmasti useampia ihmisiä paikalla, niin kyllä siellä ihan varmasti sosiaalinen kontrolli toimii. Mitä joku pervo voisi tehdä esim. saunassa, jossa on 9 ns. tavallista miestä?

Vierailija
36/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kylpylään pääsee alle 10v. Pojat naisten puolelle ja miesten puolelle tytöt.

Vierailija
37/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on edes mahdollista. Minä olin tosi arka muksu, mutta silti aina kun käytiin kylpylässä niin että minä, isäni ja paras ystäväni isänsä kanssa olivat mukana niin me tytöt mentiin naisten puolelle ja isät miesten. Me saunottiin aina pitkään ja käytiin suihkussa ja vaihtamassa vaatteet ja nähtiin isät taas pukkarien edessä. Ja minä todellakin oli oikea mammantyttö, joka uskalsi lääkäriinkin soittaa itse vasta 16-vuotiaana.

Vierailija
38/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt tuntuu ap:ta kiinnostavan lähinnä omien poikien hyvinvointi, vaikka pitäisi ajatella muita kylpylän asiakkaita. Kyllä 9-vuotias on jo liian vanha naisten puolelle. Vaikka poikaa itseään ei vielä tytöt kiinnostaisi, monella samanikäisellä tytöllä on jo alkanut murrosikä ja oleskelu alasti poikien kanssa voi tuntua tosi kiusalliselta.

Vierailija
39/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiset tekee ongelman kyllä joka asiasta.

Ohjeistat pojat pukkarin ovelle, kerrot miten pukukaapit aukeaa ja jos ei saa kaappia auki kysyy joltain aikuiselta neuvoa. Riisuu kamppeet kaappiin, ottaa mukaan pyyhkeen ja uikkarit, laittaa kaapin lukkoon (jos ei osaa kysyy taas neuvoa) ja ottaa avaimen mukaan. Pitää silmät auki ja seuraa tekstejä ja kuvia, että missä on pesutilat. Jättää kamppeet lokeroon tms naulaan ja peseytyy, jonka jälkeen pukee uikkarit päälle ja avaa taas silmät ja seuraa kylttejä allasosastolle, jossa sovitte tapaavanne vaikka keltasen liukumäen luona (tms muu helposti tunnistettava paikka).

Tärkeintä painottaa, että uikkarit jalkaan ennen altaille tuloa ja avainta ei saa hukata.

Vierailija
40/57 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille se ei ole niin yksinkertaista. Toisille lapsille se voi olla todella pelottavaa.