Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylpylään pikku poikien kanssa

Vierailija
09.06.2015 |

Olen menossa lomalle kylpylään. Meillä 9v. ja 7v. Pojat jotka eivät millään uskalla mennä vieraassa paikassa kahdestaan miesten puolelle, ovat niin arkoja. Voiko enää tuon ikäisiä poikia ottaa naisten puolelle. Pojat kyllä lähtisi naisten puolelle eikä vielä kiinnosta sillä tavalla työt.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylpylään meno on siitä kiinni, niin kyllä minä ottaisin pojat naisten puolelle. Edellyttäen että eivät itse tunne oloaan epämukavaksi naisten puolella.

Vierailija
2/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ota naisten puolelle ja pilaa samalla jonkun samanikäisen tytön lomareissua! Monissa kylpylöissä on perhepukkari/-sauna, jonka voi vuokrata. Tai sitten vain ei mennä kylpylään ennen kun pojat reipastuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi, varsinkin jos on vieraassa kaupungissa ja erittäin epätodennäköistä, että se vanhemman pojan luokalla oleva varhaispuberteettinen tyttö sattuisi paikalle.

Toisaalta, jos poikia on kaksi, niin kyllä sitä nyt vaan on uskallettava. Tai sitten ei pääse kylpylään. Ei voi tuon ikäisillä normaaleilla pojilla olla noin vaikeeta... Omani olen lähettänyt ihan yksistään kouluikäisestä alkaen, ja onhan se vähän jännää, mutta ei vaihtoehtoja jos uimaan mielii. Jos ollaan oltu myöhään kylpylässä, eikä juuri muita uimareita paikalla, ollaan käyty kaksin naisten puolella saunomassa, ja sit oon lähettänyt pojan miestenpuolelle suihkuun ja pukemaan.

Vierailija
4/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi tuon ikäisiä! Kyllä siellä jo aikuisia naisiakin häiritsee, saati sitten samanikäisiä tyttöjä ja epävarmoja teinejä.

Vierailija
5/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas mitä pullamössöä Suomessa kasvatetaan.

Itse kävin tuossa iässä ilman vanhempia uimahallissa, kuten teki aika pitkälti kaikki muutkin.

Vierailija
6/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa kylpylöissä yleensä on ikärajana? Jos on esim. 10v. niin sitten tietenkin voi tulla naisten puolelle.

Muussa tapauksessa lienee niin, että on otettava perhepukkari tai pojat menevät kahdestaan miesten puolelle.

Vierailija
7/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et ajattelisikaan poikia, niin ajattele niitä naisten puolella olevia tyttöjä... eivät halua poikia naisten puolelle. Erikseen ovat alle kouluikäiset pojat, mutta ko. pojat ovat jo koulussa.

Vierailija
8/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pääsivät 1lk ja 2lk.

Vierailija
9/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Flamingossa on ikärajana 10 (vai peräti 12?) vuotta sille, että pitää mennä oman sukupuolen puolelle.

Vierailija
10/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäiset pojat pärjää kahdestaan siellä miesten puolella ilman aikuistakin. Käytte vaan käytännöt hyvin läpi etukäteen.

Vierailija
11/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma tyttöni saattaisi tehdä uukkarin pukuhuoneen ovella, jos tapaisi tuon ikäisiä poikia pukuhuoneessa. Koulussa jo yleensä opetetaan, että uimahallissa jokainen menee kouluikäisenä oman sukupuolensa mukaiseen pukuhuoneeseen...sen verran jo selviytyy peseytymisestä ja saunaan menosta yms.

Voin sanoa, että meidän ei siis tarvitse mennä flamingoon, jos siellä todellakin keikkuu pukuhuoneessa isoja poikia. Me äänestämme jaloillamme, jos tuo on totta.

Vierailija
12/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap pyydä jotakuta miespuolista sukulaista tai ystävää mukaan?

Vierailija
13/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pojat käyvät oman paikkakunnan uimhallissa miesten puolella. Mutta nyt kyseessä kylpylä jossa ovat käyneet pieninä. Eivät muista siitä mitään.

ä

Vierailija
14/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on kylpylällä ja uimahallilla? Samalla lailla siellä on kaapit, suihkut ja sauna...allasosasto vain on kivampi.

Mun pitää sanoa tyttären äitinä, etten missään nimessä päästäisi häntä enää kouluikäisenä miesten puolelle esim. isänsä kanssa... eikä suostuisi tytär enää edes menemään.

Vierailija
15/57 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:07"]

Mitä eroa on kylpylällä ja uimahallilla? Samalla lailla siellä on kaapit, suihkut ja sauna...allasosasto vain on kivampi.

Mun pitää sanoa tyttären äitinä, etten missään nimessä päästäisi häntä enää kouluikäisenä miesten puolelle esim. isänsä kanssa... eikä suostuisi tytär enää edes menemään.

[/quote]

En minäkään päästäisi tytärtäni miesten puolelle koululaisena, tietenkään. Mutta mun on pakko päästää sinne poikani yksistään, jos mielitään uimaan. Uimahallien ja kylpylöiden miestenpuolet on tunnetusti perverssejä runkkareita täynnä. Tai siis tämä lienee syy, miksi et päästä tyttöäsi miesten puolelle? Edes isänsä kanssa? Minä päästän sinne poikani YKSIN.

Vierailija
16/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pojat ei ole niin rohkeita mitä toiset. Sen takiako pitää jättää uinnit??

Vierailija
17/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kylpylästä miten he ajattelevat?

Vierailija
18/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:18"]

Kaikki pojat ei ole niin rohkeita mitä toiset. Sen takiako pitää jättää uinnit??

[/quote]

Semmoista se elämä on. Jos lapset eivät uskalla mennä lentokoneeseen, ei kannata suunnitella Tokion matkaa.

Vierailija
19/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iskäkin lähtisi mukaan, ei olisi tuota ongelmaa. Iskä voisi tarkkailla sivumpaa ja työntää kiuaskiven 57v gaysedän munille, jos se käyttäytyisi epäsopivasti.

Vierailija
20/57 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Semmoista se elämä on. Jos lapset eivät uskalla mennä lentokoneeseen, ei kannata suunnitella Tokion matkaa.
[/quote]
Nyt on vähän kaukaa haettu