Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokoomuslaisille tapahtuu kun heillä alkaa mennä huonosti?

Vierailija
09.06.2015 |

Jos kokoomuslainen menettää asemansa sairastumisen, onnettumuuden, konkurssin tai henk.koht epäonnistumisen seurauksena, miten hän soveltaa omaa "heikompi aines" -ideologiaansa tästä eteenpäin? Syyttääkö hän itseään heikommaksi ainekseksi, vai syyttääkö yhteiskuntaa, verottajaa, ay-liikettä. "niitä muita"?

Entä jos kokoomuslaisen perheenjäsen tai sukulainen kärsii mt-ongelmasta, käyttää päihteitä jne? Suuttuuko kokkare sukulaiselleen kun "tuo pilaa meidän maineen menstyjinä"?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:45"] 

Jos kokoomuslainen menettää asemansa sairastumisen, onnettumuuden, konkurssin tai henk.koht epäonnistumisen seurauksena, hän ei syytä ketään, vaan yrittää uudelleen, kokemuksesta ja lisää hankitusta uudesta tiedosta viisastuneena.
[/quote]

Kyllä. Ei se, kuinka monta kertaa kaadut, vaan kuinka monta kertaa nouset ylös. Itsekin mudassa rämpineenä voin sanoa, että totta se on.
[/quote]
Näin on. Lisäksi kokoomuslainen kantaa vastuunsa myös romahdusten aikana eli on perusturvan lisäksi vakuuttanut itsensä vapaaehtoisesti, asuu omistusasunnossa ja omistaa sijoituksia, joilla rahoittaa koti- ja ulkomaisia yrityksiä.ja pystyy nostaman niistä tuottoja ulos.

Vierailija
22/42 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä munanneet tosikokkelit raahustavat norsujen hautausmaalle kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Romppainen vankilasta vapauduttuaan sanoo vaan itselleen että "nyt Jukkeli hommiin!" ja ryhtyy taas suurmenestyjäksi.

Vierailija
24/42 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:21"]Tappavat itsensä, tulevat uskoon, lähtevät mukaan politiikkaan/lobbaajiksi tai kirjoittavat kirjan, jota yrittävät kaupitella muille.
[/quote] tai flippaavat ja tappavat jonkun ja sitten muut tekee pesäeroa siihen.

Vierailija
25/42 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ne vassareidenkin mielipiteet muuttuvat jos sattuu vaurastuminen omalle kohdalle...

Vierailija
26/42 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät velaksi vielä pitkään senkin jälkeen kun ovat irtisanottu.. otetaan "remonttilainaa" tai vastaavaa pankista ja käytetään normaaliin elämiseen ja että voi naapureille esittää edelleen menestyvää.

Vierailija
27/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman OT, mut tuolla kokkareiden ideologisessa onnelassa, USA:ssa, WTC-iskun jälkeen torneista hypänneitä ihmisiä oikeisto piti juurikin 'luopioina'. Heistä vaiettiin mieluiten täysin. 

Minusta se on vastenmielistä: kukaan ei pysty kuvittelemaan niitä oloja, mihin nämä ihmiset joutuivat noissa kerroksissa, joista mudostui tulikuuma pätsi, loukko. Mutta kun se ei istukaan siihen 'jokainen on oman onnensa seppä' tai 'kun oikein jotain haluat, niin kyl sä sen saat' -mantraan. Elämässä voi sattua niinkin, et olet pitämässä huolta vain sun omista pikkubisneksistäsi ja ehkä kaikessa rauhassa siemailet aamukaffettasi työpöydän kulmalla toimistossa, niin joku päättää posauttaa lentokoneella paskaksi just sen toimiston sun perseesi alta, koska se ei pidä siitä sun maailmastasi. 

Vierailija
28/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisilla on rahaa jemmassa veropatatiiseissa, ei hätäpäivää tule.

Vierailija
29/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:39"]

90-luvulla ainakin hyppivät jojoihin kun lama vei rahat ja autot ja huvilat.

[/quote]

ja veneet.

[/quote]

ja talot.

Vierailija
30/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ja veneet.

Vierailija
31/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:25"]

Olen kokoomuslainen ja minulla menee todella huonosti. Tilanteestani ei voi syyttää yhteiskuntaa. Kohtalo on viimekädessä jokaisen omissa käsissä, tietysti omien kykyjen, taitojen ja terveyden asettamissa rajoissa. Kokoomus puolueena kannattaa minimiturvaa myös köyhille, ei kokoomuslaisten suuri enemmistö ole ajamassa ketään kadulle asumaan tai nälkään kuolemaan. Mitään luksusta yhteiskunnan tuilla ei kuulukaan saada. Nykyisillä tuilla pärjään mainiosti, on varaa harrastaakin. Usein köyhyyteen liittyvässä puutteessa on kyse omista valinnoista. Eli dokataan ja poltetaan röökiä ennemmin kuin ostetaan kunnon ruokaa. Tai eletään ensin herroiksi velkarahalla tuhlaillen, menetetään luottotiedot ja syytetään taas yhteiskuntaa omista vaikeuksista.  Kodin likaisuus ja epäsiisteys taas yleensä johtuu siitä, ettei ole viitsitty siivota.

[/quote]

Kuinka sinulla voi mennä huonosti, jos olet kokoomuslainen?

Ei sen pitäisi omien sanojenne mukaan olla mahdollista.

Ja siis, miksi et vain nouse ja laita elämääsi hyväksi? Niinhän te kokoomuslaiset sanotte että se on vain asenteesta ja itsestä kiinni. Eli nythän olet ideologianne mukaan luuseri. Et siis voi olla kokoomuslainen.

Kyllä suurin osa ihmisistä kannattaa tukien leikkaamista, jos siis itse ovat palkkatyössä. Itse elän myös tuella kiusaamisesta ja syrjimisestä johtuen (ei ole omaa syytäni siis. Ja tähän en voi itse vaikuttaa, kaikki ei todellakaan ole itsestä kiinni), ja saan päivittäin kuunnella ihmisten, erityisesti kokoomuslaisten huutoja siitä että tukia leikataan. Ne jotka eivät tuella elä, niin haluavat leikata sitä. Ihmiset ovat todella itsekkäitä ja julmia, vain oma etu mielessä, muista viis. Auttaa eivät jaksa. Että ei tästä nousua ole.

Vierailija
32/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoomuslainen ja minulla menee todella huonosti. Tilanteestani ei voi syyttää yhteiskuntaa. Kohtalo on viimekädessä jokaisen omissa käsissä, tietysti omien kykyjen, taitojen ja terveyden asettamissa rajoissa. Kokoomus puolueena kannattaa minimiturvaa myös köyhille, ei kokoomuslaisten suuri enemmistö ole ajamassa ketään kadulle asumaan tai nälkään kuolemaan. Mitään luksusta yhteiskunnan tuilla ei kuulukaan saada. Nykyisillä tuilla pärjään mainiosti, on varaa harrastaakin. Usein köyhyyteen liittyvässä puutteessa on kyse omista valinnoista. Eli dokataan ja poltetaan röökiä ennemmin kuin ostetaan kunnon ruokaa. Tai eletään ensin herroiksi velkarahalla tuhlaillen, menetetään luottotiedot ja syytetään taas yhteiskuntaa omista vaikeuksista.  Kodin likaisuus ja epäsiisteys taas yleensä johtuu siitä, ettei ole viitsitty siivota.

Vierailija
33/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoomuslainen ja minulla menee todella huonosti. Tilanteestani ei voi syyttää yhteiskuntaa. Kohtalo on viimekädessä jokaisen omissa käsissä, tietysti omien kykyjen, taitojen ja terveyden asettamissa rajoissa. Kokoomus puolueena kannattaa minimiturvaa myös köyhille, ei kokoomuslaisten suuri enemmistö ole ajamassa ketään kadulle asumaan tai nälkään kuolemaan.[/quote]

No miksei se kokoomuslaisten "suuri enemmistö" sitten ikinä sano mitään noille puolueeseen ja nettipalstoille pesiytyneille natsilibertaarijonneille, jotka vain taputtavat käsiään jos köyhä kuolee?

Vierailija
34/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:30"]

Olen kokoomuslainen ja minulla menee todella huonosti. Tilanteestani ei voi syyttää yhteiskuntaa. Kohtalo on viimekädessä jokaisen omissa käsissä, tietysti omien kykyjen, taitojen ja terveyden asettamissa rajoissa. Kokoomus puolueena kannattaa minimiturvaa myös köyhille, ei kokoomuslaisten suuri enemmistö ole ajamassa ketään kadulle asumaan tai nälkään kuolemaan.[/quote]

No miksei se kokoomuslaisten "suuri enemmistö" sitten ikinä sano mitään noille puolueeseen ja nettipalstoille pesiytyneille natsilibertaarijonneille, jotka vain taputtavat käsiään jos köyhä kuolee?

[/quote]

Niitä kutsutaan trolleiksi. Joku Romppainen taas oli yksittäinen sekopää, joita Kokoomuksen kaltaisessa suuressa puolueessa tietysti on. Ihan yhtälailla Vasemmistoliiton riveistä voi takuulla löytää jonkun porvarit tapettava-tyypin, jos lähtee kunnolla tonkimaan jäsenistöä.

Vierailija
35/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei pääse taivaaseen! Jeesus pelastaa kokoomus ei!

Vierailija
36/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee Persu!

Vierailija
37/42 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika vastenmielinen ketju.

Vierailija
38/42 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:55"]

mielenkiintoista kyllä, minkä verran oma elämäntilanne vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen. muistaako esim. luokkanousun tehneet, että minkä vuoksi heillä on ollut mahdollisuus opiskella.

[/quote]

Mä ainakin muistan. Mun "kuuluisi" lähes 100000eur vuosituloilla kai äänestää Kokoomusta ja veikkaan, että 90% lähipiiristäni näin tekeekin. Itse en vaan voi, en millään. Ja vastustan henkeen ja vereen leikkauksia julkisesta terveydenhuollosta, koulutuksen maksullisuutta (vaikka olisi joku 100eur/vuosi) jne. Muistan kyllä kuinka itse opintotuella mm. maksoin yo-kirjoitukset ja ostin lakin. Ja opintolainalla ajoin ajokortin ja ostin ensiautoni ja ostin ekat ikiomat (lastulevy)huonekalut nukuttuani (ja istuttuani ja syötyäni jne) repussa raahaamieni huopien päällä soluhuoneeni lattialla jonkun aikaa.

Vierailija
39/42 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:11"]

[/quote]

ja veneet.

[/quote]

ja talot.

[/quote]

Jotka alun alkenkin olivat rahoitusyhtiöiden omaisuutta, koska pitäähän kunnon kokkarilla olla kulissit kunnossa ja ainakin näyttää siltä kuin olisi oman onnensa seppä yms.

Vierailija
40/42 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoomuslainen menettää maineen, joutuu vankilaan tai menettää ministerin paikan niin kokoomuslaiset kaverit jeesaa. Elleivät ole kammenneet pois johtopaikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi