Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te yökukkujat/kenellä unirytmi sekaisin,

Vierailija
09.06.2015 |

tulkaas jutteleen :) Miten rytmi keikahti? Millainen on tämän hetken päivärytmisi? Millainen sen pitäisi olla? Nukahtamis- tai unilääkkeitä? Masennusta? Entä miten syöt päivän mittaan? Mitä teet yöt?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi unettomuudesta, sisäinen kello vaan kehottaa nukkumaan noin 04-12. Olen opiskelija, joten päivärytmi vaihtelee huimasti. Joskus mennään kahdeksaan, joskus kahteen. Tottakai herään aikasin kun on pakko, mutta koska loma niin miksi ei menisi luonnollisen kellon mukaan, kuten joku jo totesikin :) perjantaina lähden "ihmisten ilmoille" vanhemmilla kyläilemään, joten rytmi täytynee korjata "normaaliksi"...

Vierailija
22/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt niin että menen ihan just nukkumaan pariksi tunniksi. Laitan kellon soimaan 04 ja lähden sitten aamulenkille. Valvon päivän. Ensi yönä ehkä pääsisi ihmisten ajoissa nukkumaan? Mutta en kai oikeasti luule että nukun. Mutta olen opetellut n. 20v aikana "horrostamaan". Se ei ole ihan nukkumista mutta parempi kuin valvominen. Öitä! Taikka siis.. Noh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa työt aina 13:00, joten yökukun siksi. Herään 11-12.

Vierailija
24/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:30"]