Chisun pisteet nousi
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015060919833243_vi.shtml
Eka meikitön suomalaisselfie, jossa henkilö näyttää olevan ihan meikitön. Joku muu kerran kyllä ulkomailta oli, mutta en muista kuka.
Kommentit (12)
Ihan hirveän ruma. Kannattaisi kyllä meikata!
Älkääs nyt, onhan Suvi Pitkänenkin julkaissut meikittömän kuvan ;)
Juuh elikkäs hei naiset, ei tommosia... Ei näytä kivalta :(
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:56"]
Älkääs nyt, onhan Suvi Pitkänenkin julkaissut meikittömän kuvan ;)
[/quote]
Reps, t. ap. Muistakakseni myös Sara Sieppi ja muutama muu, sama reps.
On jotenkin erityisen asenteellista olla meikitön? Ei suinkaan vinoutunutta ajattelua.
Mikä helvetin idea näissä julkkis laulajien meikittömissä kuvissa muka on? Eikös heidän ammatti pukeutumiseen kuulu edes jonkin asteinen meikki? Kevyt meikki on tyylikäs. Himassa voi olla minkälainen suohirviö vaan mutta julkisuudessa eiolisi pakko tätä muotia levitellä. Tässäkin kuvassa Chisu on ihan vitun hirveän näkönen. Sori vaan mutta oon mies eikä mulle riitä että "hieno asenne jees" vaan joku raja tässä huomion hakuisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:14"]
Mikä helvetin idea näissä julkkis laulajien meikittömissä kuvissa muka on? Eikös heidän ammatti pukeutumiseen kuulu edes jonkin asteinen meikki? Kevyt meikki on tyylikäs. Himassa voi olla minkälainen suohirviö vaan mutta julkisuudessa eiolisi pakko tätä muotia levitellä. Tässäkin kuvassa Chisu on ihan vitun hirveän näkönen. Sori vaan mutta oon mies eikä mulle riitä että "hieno asenne jees" vaan joku raja tässä huomion hakuisuuteen.
[/quote]
Kummasti vain miehet pitävät ihan yleisesti oikeutenaan kulkea meikittöminä suohirviöinä julkisilla paikoilla, jopa juhlissa.
Totta. Meikittömät selfiet ripsenpidennyksillä ovat naurettavia, koska ripsenpidennykset yksin muuttavat ulkonäköä enemmän kuin useimpien meikkaavien naisten arkimeikki.