Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reality tv ssä näkee usein kun ihmiset itkevät/liikuttuvat ja kyyneleet valuvat jne, mutta kumminkin

Vierailija
02.02.2022 |

Aina sanotaan että vain idiootti uskoo realitysarjoja, koska ne ovat vain näyttelyä. Esim 90 day fiancessa näkee usein kun ihmiset näyttävät tunteensa.
Minä taas en usko että nämä random ihmiset olisivat niin hyviä näyttelijöitä, että kyyneleet valuavat vuolaana poskille, ääni särkyy ja leuka väpättää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne valikoituu sellaista ihmistyyppiä jotka on huomionhakuisia, puheliaita ja vollottaa herkästi.

Vierailija
2/11 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onkin vain OSIN käsikirjoitettuja. Siis liioiteltuja. Tunteet voivat olla kuitenkin aitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena olen katsonut, kuinka vain kyyneleet valuvat ja ääni väpättää. Jos itse itken, niin nenävetoisesti koko naama muuttuu kirkkaan punaiseksi 🥵.

Vierailija
4/11 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisena olen katsonut, kuinka vain kyyneleet valuvat ja ääni väpättää. Jos itse itken, niin nenävetoisesti koko naama muuttuu kirkkaan punaiseksi 🥵.

No älä.. Itsellä menee heti silmät aivan punaisiksi yhdestäkin kyyneleestä. Lisäksi luomet turpoaa heti..

T krokotiili N40

Vierailija
5/11 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokyyneleitä, silmiin laitettavia tippoja. Oikeasti kun ihminen itkee, silmät punottaa ja turpoaa, räkä vaan valuu ja huuli väpättää. Ei semmoista kukaan halua katsoa.

6/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa on jännä olla ja kyllä siinä nousee tunteet pintaan jos on miljoona katsojaa.

Vierailija
7/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuvattu ihan sairaan paljon enemmän, mitä sarjassa näytetään. Leikkaa-liimaa -meneteltmä saa myös aikaan paljon. Eikö muut ole huomanneet kun menevät yhtä juomaa juomaan ja valoisa päivä muuttuu pimeäksi illaksi tuosta noin vaan. Edelleen se yksi sama juoma edessä.

Vierailija
8/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä.. Itsellä menee heti silmät aivan punaisiksi yhdestäkin kyyneleestä. Lisäksi luomet turpoaa heti..

T krokotiili N40

No harvoin ne itkeä vollottaa silmiään päästään. Tosi vaikea uskoa, että teitä olisi paljon, että muka YHDESTÄ kyyneleestä koko naama paisuu ja nenä vuotaa. Yleensä se reaktio on just ja just se yks kyynel.

Vierailija
9/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuureki itkee tihrustaa niinku muutki tytöt. Kuka ihme tollasta jaksaa katsoa?

Vierailija
10/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että tunteet ovat aitoja, mutta ne on usein manipuloimalla aikaansaatuja.

Unelmien poikamiesohjelmasta (jenkkiversio) olen lukenut osallistujien kertomuksia, kuinka kuvausryhmä yrittää pusertaa tunteita ulos osallistujista. Ruususeremonia kuvataan yötä myöten, joten tuntien seisoskelu ja valvominen kameroiden kuvatessa on jo itsessään stressaavaa ja väsyttävää ja nostaa tunteet pintaan. Alkoholia on aina tarjolla. Pudonneiden tunnelmia autokyydissä kuvatessa odotetaan sitä tunteikasta, kyyneltentäytteistä reaktiota ("Oi miksi kävi näin, luulin hänen välittäneen minusta aidosti, kuvittelin jo yhteisen elämämme ja lapsemme"). Jos sitä ei tule, käsketään kuskia ajaa ympyrää määränpäähän menemisen sijaan, jotta jossain vaiheessa se reaktio tulisi. Osallistujille voidaan sanoa provosoivasti vaikkapa, että "Luuletko, että hän pudotti sinut, koska et ole yhtä viehättävä kuin muut kilpailijat?": kylvetään epävarmuutta. Voidaan suorastaan valehdella, mitä poikamies muka olisi sanonut.

Alastomissa selviytyjissä eräs kilpailija kertoi, miten tuotantoryhmä  otti jatkuvasti puheeksi kilpailijan lähiomaisen äskettäisen kuoleman, jotta tämä itkisi. Tilannetta manipuloitiin monin tavoin. Kuvausryhmä osti kilpailijalle selviytymisvälineeksi suurennuslasin, joka tämän tuli esitellä muka isävainaaltaan saamana aarteena. Kun kilpailija luovutti ja lasi jäi toisen kilpailijan luokse leiriin, hän toi sen mukanaan tälle ja naiselta kysyttiin, että eikö olekin hienoa saada isän suurennuslasi takaisin. Naisrukka oli niin mieleltään järkkynyt kuvausprosessin manipuloinnin yms takia, että itki aidosti.

Vierailija
11/11 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realityjä on erilaisia. Kyyneleet voi olla myös tyhjää lapsekasta draamailua tai jonkinsortin tahallisen piinaamisen ja tirkistelyn tulosta. "Aitous" ja "rohkeus" ovat myös nykyään someajan valuuttaa joka on menettänyt merkityksensä. Mutta jos ihmiset oikeasti laittavat itsensä likoon ja ovat rehellisiä itselleen ja katsojille, niin lopputulos on suorastaan vallankumouksellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan